Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Voor technische onderwerpen die niet in één van bovenstaande categorieën te vangen zijn.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ik heb een Renault Kangoo 1.9 Diesel bouwjaar 1998.
Sinds 2 dagen valt mij op dat er vloeistof onder mijn auto ligt. Het ligt aan de voorkant, onder de motor.
Volgens mij is het geen olie, omdat het opdroogt naar verloop van tijd. Het ziet...
hallo renaultkenners
Ik heb een megane grandtour uit 2005, waar op dit moment de achterruit wisser het niet meer doet, sproeier wel,zekering goed, garage kan het in eerste instantie niet vinden.
Heeft iemand een idee waar ik het moet zoeken. ed
Goedenmiddag allemaal!
K heb een twingo 2 uit 2008, wil er een ander luchtfilter in zetten maar kan deze niet vinden voor dit model twingo!
is er een mogelijkheid dat er een luchtfilter van een ander type renault in past? (t gaat niet om een...
hallo
ik ben nieuw hier en wou wat vragen
ik wil een renault laguna 3.0 24v automaat uit 2001 aanschaffen maar ik weet niets van de onderhouds geschiedenis daarom was mijn vraag of er iemand is die weet bij hoeveel kilometer de db riem en...
Ik kan een breekijzer nemen maar dat lijkt me niet de oplossing.
In een poging om de dashboard verlichting te repareren ben ik gevorderd tot en met de km klok.
In het midden zit een console van de verwarming met een knop voor de achterruit...
Bij onze Clio uit 2002 (k9k 702, 60kW dci) hebben we het volgende probleem.
De airco geeft bij bedrijfswarme motor niet voldoende koude lucht, het probleem is gevonden en het is de aandrijving van de regelklep die de verhouding tussen warme en...
Hallo, ik heb een Renault Megane Coupe van 1998 op G3 de auto heeft het volgende probleem. De auto begon te stotteren en op een gegeven moment ging die uit en wil tot op heden niet meer aan slaan de start motor start wel maar de auto gaat niet aan,...
Hallo allemaal,
ik ben nieuw hier dus zal mezelf eerst ff voorstellen.
Ik heet Ronald en rij sinds januari 2007 een grandtour 19 dci uit 2003, ik heb hem gekocht met 179000 op de teller en er staat nu 212000 op de teller. niet mijn eerste Renault...
Hallo ik ben nieuw op dit forum, even een klein stukje achtergrond.
Ik heb een laguna II 1.8 16v privilege hatchback bj 11-2001 165.000 km
Deze voormalige leaseauto heb ik in aug. 2005 van een collega overgenomen er stond toen 105.000 op, deze had...
Ik heb in mijn Ranault Laguna gt 2001 een Cabasse auditorium...bij verkeersinformatie staat de volume wel heel erg zacht...weet iemand hoe ik de volume van het...
Allereerst heet ik Fred en heb een scenic 2.0 van 11-`96.
Vorige week deed mijn deurvergrendeling en startonderbreking het niet meer,ben ik weggesleept naar een Renaultdealer,die kon de sleutel niet meer uitlezen,dus er moest een nieuwe...
sinds een paar weken piept mijn blower rechtsvoor onder het dashboard, lijkt of de ventilator aanloopt, heb hem al ingespoten, maar blijft.
Weet iemand of dit kwaad kan enzo ja wat het kost om dit te vervangen? Miscchien iemand een adresje...
ik heb een renault twingo van bj 2000 , het probleem is dat hij niet wilt starten. de motor draait wel rond maar start verder niet.... het is de accu, zekkeringen, benzine niet, de benzinepomp slaat ook aan, dus kan het ook niet zijn.
als de motor koud is loopt hij heel slecht dan lijkt het of hij maar net aan blijft
zou je dan gaan rijden dan valt hij inderdaad uit als je bv. de koppeling intrapt
meestal start ik de motor tien minuten van...
Gisteren klonk er een vreemd geluid achter het dashboard (rechterkant) wat ik het beste kan omschrijven als een 'gong'.
Het ging telkens 3 maal af en dan weer een poosje stilte.
Er zat ook geen regelmaat in en het was ook niet dat het bij een...
Als ik optrek met mijn auto dan gaan de volgende lampjes branden, het lampje met de letters stop en het olielampje, er zit genoeg olie in en het rare ervan is dat als de auto stilstaat en ik gooi 1 van de portieren dicht dan flikkeren deze lampjes...
De carterstop heeft een vierkante opening. Ik had een simpele sleutel er voor gekocht in Frankrijk, maar die was zo zacht dat die nu afgeronde hoeken heeft.
Bij Brezan konden ze mij niet helpen aan een goed stuk gereedschap hiervoor. Ze kwamen met...
Wie kan mij helpen?
ik heb een reanault laguna uit 1994
verder een hele goeie auto heb alleen 2 puntjes
met het starten s.morgen slaat ie altijd 2 of 3 keer de monteur kan niks vinden af weet iemand hoe dat komt ?
en we hebben als we onze lichten...
Ik wil rond mei een Renault Laguna aanschaffen van het bouwjaar 1996 t/m 1998 (je weet wel dat model)
Alleen vraag ik me af of je een Laguna lekker mooi sportief kan maken, sja sportvelgen staan er fraai op, maar ik vraag me af...
ik heb een sleutel met afstandbediening van een laguna break uit 1999. Nu is het drukgedeelte van de sleutel kapot, zit een gat in. Ik ben dus bang dat er water in komt en mijn printplaatje kapot gaat.
Ik ben bij de dealer geweest voor een nieuw...
Nu is het twee keer voorgekomen dat ik de gaspedaal neerdrukte tijdens het rijden in zijn vierde versnelling en deze bleef hange. Eerst dacht ik dat mijn schoen bleef hangen maar dat was niet het geval, reed...
nog een probleem de sensor achter de deurgreep van de linkerdeur werkt niet meer wat zou dit kunnen zijn, het lijkt me dat daar niet zo veel aan kapot kan gaan, ook omdat er niks aan te zien is hij is gewoon heel.
Ik heb een Laguna uit 2002 met een LPG-3 installatie.
Het komt voor dat de motor stopt/het vermogen wegvalt tijdens het rijden: uitrijden op de vluchtstrook, soms slaat hij weer aan als je de koppeling in trapt en weer op laat komen. Meestal moet...
Mijn interval functie van de ruitenwisser doet het niet meer, het begon met af en toe haperen maar nu doet hij helemaal niks meer, de rest doet het wel gewoon.
Moet ik het zoeken in een relais of zekering, en zo ja waar moet ik deze zoeken??
Of zou...
heb ff een vraag een vriend heeft een laguna uit 95 1.8
nou is zijn remdruk verdeler rechts achter vast gaan zitten
en moet vervangen worden weten jullie of dit zelf te doen is
en wat het ongeveer kost als je een tweedehans kan...
Ik heb een probleem. de stekker van mijn kachelweerstand is stuk dus ik ben daarnaar op zoek gegaan.
Zoiets is niet te vinden.
Dan maar zoeken naar een kachelweerstand. Ook hier heb ik problemen mee die te vinden
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum