Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Voor technische onderwerpen die niet in één van bovenstaande categorieën te vangen zijn.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ik heb een Clio Elise uit 1996.
De verwarming ging een tijdje geleden kapot. Naar de garage gebracht en daar vertelden ze dat de stekker van de weerstand voor een deel gesmolten was. Deze hebben ze schoongemaakt en toen deed hij het weer een paar...
Wagen geeft waarschuwingspiepjes tijdens rijden(staat nergens beschreven in handleiding) geeft 3 piepjes en vervolgens 10 piepjes en deze worden op korte tijd herhaald.
Weet iemand de betekenis van deze signalen ?
:(
Hallo
Allereerst complimenten voor dit forum en de mensen die zich inzetten om anderen te helpen !!!
Ook ik kan wel wat hulp gebruiken.
De afgelopen 2 jaar hebben wij de ene na de andere miskoop gehad .
Omdat onze vijfde auto in die tijd na 3...
Vandaag de voorste draagarmen van mn auto vervangen en dat is nog een behoorlijk geprul dat kan ik jullie verzekeren :lol:
Tijdens het vervangen ervan moest er een soort potmetertje of regelaartje losgekoppeld worden van de linkerdraagarm.
Het...
ik kom even met een vraag die ik niet wist te plaatsen.
morgen ga ik kijken naar een renault laguna met g3 installatie.
het is de bedoeling dus om die auto te kopen.
nu hoorde ik vandaag van iemand die ook eenzelfde laguna rijd, dat ik...
Ik heb sinds kort een hele mooie Laguna Grandtour Privilege van 2002.
De auto bevalt me prima op 1 heel vervelend dingetje na en dat is wel het bestuurdersportier!
Deze gaat soms NIET open, hij ontgrendelt wel maar als ik de...
Mijn climat control lijkt te werken doordat de leds en display gewoon functioneren echter er gebeurd niets. Ook de ventilator doet het niet. De ventilator is gecontroleerd en technisch in orde. Het uitlezen bij de Renault garage heeft tot niets...
Sinds dat ik maandag moest rijden door enorme waterplassen na de harde regen hapert/weigert mijn Twingo met de koppeling. Vaak kan ik niet naar zijn 1 koppelen, en als dat eenmaal lukt wil hij vaak niet naar zijn 2. Terug schakelen geeft hetzelfde...
Hallo, ik wil de kleppenspeling van mijn Kangoo bijstellen. Kan iemand mij aan de juiste spelingen helpen? Verder probeer ik aan een werkplaatshandboek te komen maar kom niet verder dan een Franstalige. Weet iemand hoe ik aan een Engelstalige kom ?...
Hallo, wie kan me helpen een probleem op te lossen.
Ik rijdt een Renault Laguna Break 1.6 26V RXI, uit 2000.
Sinds vandaag doet mijn aanjager van de kachel / airco het niet meer.
Er kwam rook en een brandlucht uit de inblaasroosters, en nu doet hij...
omdat de vorige eigenaar van mijn megane zo lief is geweest het nummerbord in de kreukels te rijden wil ik nu toch eigenlijk wel een nieuwe.. dit is echt geen gezicht..
maar hoe gaat dat nou precies in zijn werking? gaat dat via de...
Ik ben in het bezit van een Renault Laguna Grand Tour 2.0 (99kw) uit 2005, type Tech Line.
Bij het stationair lopen (voor stoplicht of anderszins) worden we min of meer doorelkaar geschud door de trillingen in de auto. Ben al drie keer naar de...
Mijn binnenverlicht gaat na een onbepaalde tijd uit. normaal als de deuren sluiten wanneer je begint te rijden gaan ze uit of dimmen ze maar bij mij blijven ze aan. De binnenverlichting voorin in de midden brandt helemaal niet.
Wat kan ik hieraan...
Plotseling blaast mijn Renault Laguna Grand Tour (model 2003) nog alleen warme / hete lucht.
Hij reageert nog wel op boordcomputer, maar alleen komt er geen koele lucht uit.
Boordcomputer is nagemeten geen storing en airco-systeem is tevens...
Zo nu en dan (zonder regelmaat) stopt mijn snelheidsmeter ermee tijdens het rijden. Dan zakt de naald naar 0 km/h... Enkele momenten later springt ie weer omhoog naar de snelheid die ik rij.
Hallo ik heb een laguna van 1999 Ik heb verwarmde spiegels maar volgens mij doen ze het niet of ik weet niet hoe ze aangaan.
Volgens mij doen ze helemaal nix.
wie kan mij hierbij helpen..
Hallo,
Ik heb een vraagje mijn kachel werkt dus ook niet en heeft hetzelfde als marcot1.
MIjn temperatuur van de auto loopt wel goed op.
Maar hjij geeft heel even warmte in de auto en als ik de blazer aanzet dan is mijn warmte weg.
Wat zou dat...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum