Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Voor technische onderwerpen die niet in één van bovenstaande categorieën te vangen zijn.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Sinds kort heb ik een Laguna uit 2008. (Nieuw type dus)
Nu wil ik er een trekhaak onder zetten maar voordat ik eraan begin wil ik zoveel mogelijk informatie.
Ik heb namelijk geen zin in problemen.
Ik heb al eens een trekhaak...
Vaak wordt hier om gereedschap gevraagd.
Diverse grote plaatsen hebben een vestiging van Gered Gereedschap
Vaak kun je hier voor een paar €ries gereedschap (doppen,ratels,etc kopen.
Kijk op de webside voor de vestigingen.
Mijn moeder rijd een Renault Twingo van 1994... Maar zodra ze de verlichting aanzet gaat het display uit... Maar als de verlichting uit is blijft het display aan... Ik heb al de lampjes vervangen die in het display zaten.. Maar daar lag het...
Ik heb af en toe last van wat inhouden bij gasgeven en ook van schommelend toerental na loslaten gaspedaal
het meeste last heb ik bij koude motor, bij stoppen voor een stoplicht lijkt het af en toe bijna of de motor afslaat maar toch weer...
hallo , sinds kort (gisteren) blijft mijn binnenverlichting van mijn deuren branden
normaal moeten deze uitgaan na het starten als de deuren dicht zitten
en weer aangaan als ik de motor stop
de normale binnen verlichting op het dak doet het wel...
Ik heb 2 speakers gekocht bij mediamarkt voor de zijkant(voor) die waren 13cm (opgezocht op google)
Maar ik wil nou nog 2speakers kopen voor de achterkant maar ik weet de formaat niet.
Hallo , allemaal ik zit met een vraag we zijn thuis bezig met verbouwingen en ik zou mijn nieuwe Clio (bj 2008- 5d) niet willen beschadigen.ik zou een vaste trekhaak willen bestellen via internet met daarbij een passende kabel (7 polig).
ik denk...
Ik zou graag mijn iPod willen aansluiten op de ingebouwde radio van mijn Renault Gran Tour, ik heb begrepen dat ik hiervoor een audio connection box moet aanschaffen. Nu zijn mijn vragen (dit kunnen ze niet beantwoorden bij de dealer):
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. In mijn auto (CLIO III uit 2006) heeft Renault een iPod dock ingebouwd. Er zit een mooie dock ten hoogte van mijn auto radio en daar past keurig de iPod video in. Op de houder staat overigens 'Renault'...
Hallo Allemaal: Mijn Kachel van R19 moet ik uitbouwen deze verwarmt niet goed. Heb hem al verschillende keren doorgespoed. Dan is het even goed.
Maar nu gaat hij eruit, maar weet niet hoe ik datsnel moet doen.
Kan iemand me een beschrijving geven of...
De motor wordt warm ,de meter gaat iets over de tweede gr streep en zakt weer terug naar de 1e gr streep. Zo blijft het aan de gang. Heb al een nieuwe thermostaat geplaatst maar verandert niets. De kachel is lauw .Weet iemand wat dit veroorzaakt. Gr...
Hallo,
binnenkort is mijn Laguna 2, bwjr '04, 1.6 16v aan vervanging van de distributieriem toe. Regulier onderhoud hoeft pas over 18.000 km dus eigenlijk wil ik alleen de riem en eventueel de waterpomp laten doen. Weet iemand of de riem en...
Is er iemand die mijn probleem herkend en er iets over kan roepen???
Mijn Laguna benzine 2.0 grand tour geef eens in de zoveel honderd kilometer aan ,bij het optrekken, een storing van de inspuiting op het display. Ik moet de auto dan ook aan de...
Goedendag medeforumgebruikers. Ik heb een Renault Megane cabrio 1.6i-16V. Deze auto rijd perfect op benzine en op Lpg als de motor goed warm is. Echter als de auto net van benzine naar Lpg overspringt (motor nog koud) stottert deze heel erg op Lpg....
Wie kan mij vertellen hoe ik de radio uit het nieuwe model Laguna kan verwijderen. Onderaan zitten twee kleine platte gaatjes. Ik heb al geprobeerd met twee platte metalen stripjes naar boven te duwen, naar buiten (links en rechts)...
Ik heb een vraag betreffende de megane grandtour. Ik heb deze auto sinds de zomer van 2008. Top auto zonder gebreken tot op heden. Echter valt wel een ding op bij deze wagen. Binnen het toerental 3500 / 4400 maakt de motor van deze...
Mijn laguna 1.9 DCI bouwjaar 2002 blaast na 15 km rijden koude lucht behalve op maximale stand(26) wordt het erg warm.
Verder ter aanvulling, Als ik het systeem met de linker temperatuurknop op automatisch zet, kan ik deze dmv diezelde knop niet...
Heeft iemand ervaring met het verwisselen van een kachelradiator. Het ding zit op een lastige plek.
Bij de garage heeft men het over 2 dagen werk + natuurlijk een hoge rekening. Het lijkt alsof het middenconsole apart losgemaakt kan worden. Of moet...
kan iemand mij een oplossing geven mbt. een probleem met de dakdragers. Wilde ze vanmiddag op mijn Grand Scenic plaatsen, maar ben dus echt de sleutel van de slotcilinders kwijt. Kan iemand mij een tip geven wat nu te doen. Het ergste...
Sinds kort sluit de achterklep van mijn Megane niet meer. Met als gevolg dat de centrale vergrendeling ook niet meer sluit.
Dus kan mijn wagen nergens laten staan want hij kan niet op slot.
Iemand een idee of we dit zelf kunnen vervangen of hoe we...
Ik ben sinds een paar maanden in het bezit van een Megane 1.6 station car met een g3 installatie. Sinds enkele weken heb ik een probleem of eigenlijk twee maar het is mij niet duidelijk of deze met elkaar te...
Dag jongens en meisjes ;) ,ik heb een vraagje,bestaat er voor renault ook een website waar men de originele onderdelen (gratis) kan bekijken met tekening en bestelnummer,dus zoals bijvoorbeeld bij: , (gratis) en (betalend?).
ik vroeg me af of er ook mede Renault-rijders zijn die gebruik maken van een Dension Gateway. Via deze Gateway kun je je IPOD of je USB-stick aansluiten op de originele autoradio, net als de Audio Connection Box. Alleen had ik gelezen dat je met...
Sinds 2005 hebben wij een Scenic megane 2.0 16V aut. aangeschaft. al snel kwamen de bekende problemen.
Raam viel naar beneden. LV, Ventielen breken af..gordelspanners niet goed,. hoog snerpent geluid bij de motor,.
2.0 16V probleem..Nu op 77.000...
Mijn Clio 1.2 uit 1996 hapert/slaat de laatste tijd af als de tank nog ongeveer tot een kwart gevuld is. Dat gebeurt meestal bij weinig gas geven. Ga ik dan tanken, dan is het probleem verholpen.
Hoe kan ik zo dom zijn om een renault te kopen ?
ik heb een laguna ... echt een vrotbak ik heb hem nu 2 maanden.. en ben al 11x terug geweest naar de garage..
ik heb pas 1500 km kunnen rijden omdat hij de rest van de tijd in de garage heeft gestaan.
Wie kan er mij helpen? Heb een probleem en weet niet wat ik moet doen??
Tijdens het langzaam rijden, slaat mijn auto af. Tegerlijke tijd gaat eerst een lampje branden, die aanduidt op een elektriche storing en vervolgens gaat het lampje van...
Ik heb een Renault Kangoo 1.9 Diesel bouwjaar 1998.
Sinds 2 dagen valt mij op dat er vloeistof onder mijn auto ligt. Het ligt aan de voorkant, onder de motor.
Volgens mij is het geen olie, omdat het opdroogt naar verloop van tijd. Het ziet...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum