Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Onze clio 1,4 ludo uit 2001 heeft weer de achterste uitlaatsteun kapot!
Het is een alu blokje met een rubber schoepvormige ophanging waar de uitlaat in hangt. De uitlaat schiet er steeds uit en de rubber schoepjes zijn weer uitgerekt en...
Hallo,
Ik heb sedert 4 weken een nieuwe renault clio III ice watch. Wanneer deze s'morgens bevroren is zou ik hem een beetje willen laten warm draaien zodat deze ontdooit. Kan ik deze laten draaien en toch de deuren sluiten? Ik vind dit in ieder...
Ik heb een vraag.
De stuur van mijn Clio 1.4 (bj 2001) staat scheef.
De auto rijdt gewoon rechtdoor maar het stuur staat dan een stuk naar links, niet gecentreerd dus.
Wat kan ik hier aan doen?
Hopelijk kunnen jullie mij helpen met het volgende probleem. Wanneer het geregend heeft word de binnenkant van mijn deuren nat. Ik heb een foto genomen en daar kan je goed zien wat ik bedoel. Ik heb een dakraam maar ik denk niet...
Goedendag allemaal ik ben sinds gister de trotse eigenaar van een Renault clio 1.2 mexx uit 96, maar nu doet de verlichting bij de kachelknoppen het niet, weet iemand misschien hoe je daar nieuwe lampjes in kunt zetten.
Afgelopen jaar is de distributieriem van mijn Renault Clio (uit 9/2004, 104.000 km) gebroken :( . De reparatie was duur. Hij is gerepareerd bij de garage waar die gekocht is in 2008 en ook in onderhoud was. Volgens de garage was het gewoon pech. Na...
Mijn cruise control laat het afweten van mijn Clio 1500 dci bj 2005.
Eerst viel alleen de cruise control soms uit maar nu krijg ik de begrenzer ook niet meer aan de praat.Als ik de schakelaar aan het dashboard opzet branden de lampjes wel! Kan...
Ik zoek een afbeelding van een Renault Clio Grandtour 1,2 basisversie model 2011.
Hetgeen me interesseert is de voorzijde zonder mistlichten en een algemeen zicht op het dashbord.
Wie helpt aub ? Op het internet kan ik echt niks vinden in die...
Wanneer ik een bepaalde snelheid aan hou reageert mijn clio ( 2007) na verloop van tijd slechts op mijn gaspedaal, wanneer ik hem helemaal indruk. Het lijkt alsof er een vuiltje in de toevoerleiding zit dat slechts een bepaalde hoeveelheid toelaat...
Ik heb onlangs een Parrot MKI9200 geïnstalleerd in mijn Clio III. Ik heb deze direct op de radio (origineel) geïnstalleerd. De parrot werkt sporadisch. Vaker niet dan wel. Het schijnt nu dat ik de parrot moet aansluiten op een harde plus direct op...
sinds kort in het bezit van renault clio zoals boven aangegeven,heb me gelijk aangemeld bij het clio en renaultforum.
maar na een x-aantal berichten te hebben gelezen kreeg ik de indruk dat de aanwezige motoren niet een geweldige kwaliteit...
Ik heb een probleem met een Clio 1.6-16V bj. 2000.
Regelmatig stottert de motor of slaat volledig af. Enkele bobines zijn vervangen en is reeds doorgemeten waarbij geen fouten zijn geconstateerd. Ben honderden euro's lichter en zou graag...
soms steek jed e sleutel in het contact en dan gaan er allerlei lichtjesbranden, oa een soort spiraaltje wat normaal alleen bij diesel auto s te xien is.
monteur zegt dat het is dat de gasschuifhuis kapot is.
nu alles uit elkaar gehaald en...
Ik heb een renault clio (bouwjaar 2002). Gisteren deed het dimlicht het niet meer, dit was binnen een kwartier vervangen. Naar de lampen kijkend viel het toen ook op dat het markeringslicht (aan de bestuurderskant) het niet meer doet. Dus de kap...
als ik mijn motor start hoor ik op de achter grond bij de motor iets tikken/ratelen . kan niet mijn vinger op leggen waar het vandaan komt het gaat wel met het toerenteller mee.
is het mogelijk om de achterklep van een clio 2 phase 2 (met langere spoiler ) te monteren op een clio 2 phase 2 (kortere spoiler ) omdat ik die langere spoiler zou willen maar deze past niet direct op de andere achterklep
mvg venom
hee allemaal
ik had ff een vraagje en vroeg me af of iemand me kont helpen.
het probleem : als ik in de auto ga zitten dan doe ik de sleutel in het contact , soms draai ik hem door en gebeurt er helemaal niks.
dan moet ik hem een paar keer heen en...
Een paar dagen geleden heb ik iemand anders geholpen met starten met startkabels. Dit ging niet helemaal goed, geloof ik. Mijn eigen accu was leeg. De auto aangeduwd en toen startte de auto na een dag niet meer. Vervolgens...
Ik heb een kleine lekkage in mijn airco systeem. De lek was tijdens het afpers en vulprocess niet te vinden, maar na 3 dgn was het gas weer op. Bij inschakeling was er constant een duidelijk sisent geluid hoorbaar achter het...
Sinds vorige week gaat mijn radio niet meer automatisch aan wanneer ik mijn auto start.
Ik moet hem handmatig aanzetten en ook weer uitzetten want hij blijft aan ook als ik het contact afzet.
Daarnast valt de radio precies na elke 20 min. uit. Hij...
Ik heb echt totaal geen verstand van auto's, dus vandaar mijn vraag.
Heb laatst de garage gebeld voor een onderhoudsbeurt, nu zeiden ze dat de remvloeistof ook vervangen moet worden.
Is dit noodzakelijk?
Ik rijd een Clio II, dus ik hoop dat ik hier mijn vraag mag stellen.
Ik wil een cross-over aansluiten en de voorste speakers in het portier vervangen en de tweeters op het dashboard. De achterspeakers blijven ongewijzigd.
Aangenomen dat de stekkers...
door een dom ongelukje met mijn clio is mijn hele koplamp kapot (inc knipperlicht). (linke koplamp)
nou is mijn vraag is dit makkelijk te herstellen?
doordat mijn spatbord ( of hoe je het noemt :oops: ) ook een klap heeft gehad...
Ik ben in het bezit van een Clio 2006 met een Cabasse Auditorium Tronic (6cd front). Nu wil ik de reeds aangeschaft audio connection box van Renault installeren! Alleen dat gaat niet. Zodra ik de blauwe stekker uit de radio unit...
Morgen ga ik mijn nieuwere Renault Clio ophalen (Clio III). Momenteel heb ik een Billabong type waar een cd-wisselaar in zit. Deze wil ik graag overzetten naar mijn andere auto.
Kan iemand mij vertellen of dit mogelijk is?
De garagedealer heeft aangegeven dat de draagarm van mijn Renault Clio, in juli 4 jaar oud en 100.000 km gereden vervangen moet worden. Het is mij een raadsel hoe zoiets kan onstaan? Rijd al vanaf 1998 clio's en hebt dit nog nooit gehoord. Mijn idee...
Wat is er toch aan de hand met de koplampen van de clio II ze zij helemaal dof.Zit dit aan de binnenkant of aan de buitenkant?met commandant krijg ik ze niet meer mooi.Heeft iemand een tip of weet iemand welke koplampen en van welk bouwjaar er nog...
Ik bezit sinds 5 dagen een Renault Clio uit 93'
Dit is de eerste auto die ik via een garage kocht, maar na 3 dagen lekte hij al flink wat koelvloeistof!
De garage geeft garantie tot aan de deur, dus pech voor mij!
Ik heb rij nu al een tijdje in een clio uit 2003, het gaat hierbij om een 1.6 privilege.. Nu zou ik hier graag andere velgen onder willen hebben en vroeg mij af wat er onder mijn auto past voor modellen.. De bandenmaat is...
Na het in de prak rijden van mijn opel kreeg ik een clio3 als bedrijfswagen.
We hebben de TomTom Link als navigatie en controle (plaatsbepaling voor kantoor).
Ik kon geen beugel vinden voor de A-stijl om de tomtom weer op dezelfde plaats als in de...
Ik heb een clio 2 CDI model Chicane uit 2002, sinds een paar dagen zwabbert de auto over de weg!!!
Vorige week de winterbanden vervangen voor de zomerbanden incl alu-velgen.
Bandenmaat is orgineel ( Michelin 185/65-14 ) en de velgen...
Tijdens het rijden klinkt er af en toe plots een bonk alsof je over een grote steen rijdt, de kracht van de motor valt precies weg. (heel lastig op autostrade of tegen hogere snelheden) De boordcomputer geeft het bericht Transmissie controleren ,...
Ben hier nieuw,hoop dat ik goed zit op dit forum.
Betreft Renault clio bouwjaar 2000.
Wanneer ik mijn linker richtingaanwijzer aan doe,knippert mijn achterlicht ook mee,weet iemand wat de oorzaak hier van kan zijn ?
Bij voorbaat dank.
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum