Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik ben sinds kort de trotste bezitter van mijn 3de Laguna.
Toen ik deze kocht wist ik dat er een paar kleine probleempjes mee waren, maar ik heb de gok genomen om deze zelf op te lossen of indien niet anders op te laten losssen.
1...
De achterruitewisser van laguna break '98 zit vast; het motertje draait maar de wisser op de acherruit zit vast. ik kan hem met moeite een klein stukje bewegen. de schroef door de ruit heb ik vervangen maar het lijkt of het asje door de ruit vast...
Ik heb een laguna uit 2004 met Climate control. Toen ik deze auto kocht, zat er nog een steun ik voor een carkit. Deze zat naast de paneel van de Climate Control.
Mijn vraag is: hoe kan ik de paneel voor de climate control verwijderen om...
hallo ik heb een laguna van 2002 zonder navigatie, nu kan ik een complete set kopen uit een laguna van 2004,
nu is mijn vraag is dit zo over te zetten of kom ik veel problemen tegen
Kan iemand mij vertellen hoe ik de middenconsole uit elkaar kan krijgen? Ik ben bezig om een dvd systeem in de bouwen, en ik wil de kabels weg werken en aansluiten in de middenconsole maar ik krijg deze niet open. Zo krijg ik ook de...
Hallo Renaultdrivers, ik MOET de koplampen van mijn Laguna 16.16v RXT vervangen wegens verweerde glazen .
De auto is van 1999, en heb hierover al behoorlijk wat gelezen op internet.
Ik mis echter een soort werkplan, en de bijbehorende aanwijzingen...
Mijn lamp werkte niet meer.
In de garage geconstateerd dat de ballast stuk was. Kreeg net telefoon dat ze de ballast niet meer afzonderlijk kunnen bestellen en dus alles vervangen moet worden.
Resultaat 1040 euro voor het stuk alleen,...
Hallo, ik heb een Renault Laguna 3.0 V6 Autom.(2002) gekocht en het probleem is dat de klok niet op de tijd blijft staan als ik de auto uitzet, en het navigatiesysteem blijft na 200 km rijden nog steeds zoeken naar een verbinding (zandloper in...
hallo
is er iemand bekend met het feit dat de spiegels in kunnen klappen wanneer je de auto op afstand sluit
kortom is het mogelijk dat de spiegels automatisch inklappen wanneer ik de auto op afstand sluit ?
Kan iemand ons vertellen hoe ik het beste de rechter spiegel kan openen zonder deze van de auto af te halen .
Ik heb namelijk een defect temperatuur voeler .
Ik zoek dus die voeler dus wie o wie heeft er 1 te koop of weet waar ik deze kan...
Kan iemand ons vertellen wat het verschil is tussen een Cabasse (goed geschreven hoop ik) en een normale radio uitvoering.
Is deze gewoon te wisselen want wij hebben er nu een originele in met LIST onderop .
Het geluid is trouwens perfect maar als...
Hallo,
Ik heb een probleem met de achterruitwisser.deze gingsteeds zwaarder lopen waardoor die van zijn motor schoot.de wisser eraf gehaald om te smeren, is de moer dol die hem op het raam geklemd houdt. Kan het complete systeem nu niet van de ruit...
Hallo daar ben ik weer.
Na de reparatie van mijn koppelingcilinder doet mijn cruise control het niet ik krijg wel de teller in mijn dashboard maar kan niet instellen vanaf het stuur. Het controle lampje brand wel in het dashboard.
De...
Beste mensen,
Sinds oktober ben ik de eigenaar van een Renault Laguna Grand Tour 1.9 DCI 130 PK uit juli 2006.
Er zijn een aantal dingen die me niet helemaal lekker zitten vergeleken met mijn vorige auto met dezelfde motor, een Megane uit januari...
In mijn Laguna GT uit 2005 (Phase II) is in mei 2009 de kachelbediening (ook wel regelunit/rekeneenheid) vervangen. De auto was toen dus 4 jaar oud. Desondanks heeft Renault Nederland (ongevraagd !) hier een coulance betaling gedaan van 48% van het...
Hallo ik ben nieuw hier
Ik heb een rare storing in mijn Laguna
Als ik sochtends de auto start doet alles het na een tijdje rijden geven de brandstofmeter
en temperatuurmeter niets meer aan
Laat ik de auto even staan doet alles het weer tot na...
Hoi Kenners,ik weet niet of ik hier goed zit. Mijn vraag; ik kan achteras rubbers kopen.Merk Delphi voor 44 eu per 2 ,en Febi voor 107 per 2. Wat is nu WIJSHEID Het is voor Laguna grand tour van Bj 2003. gr henk :think:
Laguna 2004 aut. 2.0 privilege. Het aluminiumplaatje van mijn versnellingshandle(automaat) is beschadigd, irritant gevoel. Is dit te vervangen of kost dat een compleet nwe. handle?
Bvd. voor jullie reactie, Roberto
Hallo ik heb een vraag : ik heb en laguna 1.8 station 2001
Van het ene op het andere moment kan ik het pedaal van mijn koppeling erg licht in trappen.
Ik kan wel gewoon schakelen alleen ik moet het pedaal helemaal onderin drukken.
IK heb al het een...
Ik ben sinds gisteren de eigenaar van een Renault Laguna 1.8 16v RXE bouwjaar Augustus 2000.
Vandaag en gisteren ook al een klein beetje merkte ik bij het schakelen naar 4/5 en dan iets meer gas bijgaf dat de auto begon te schokken,heeft iemand enig...
zoals in een ander topic al vermeld hebben wij onlangs een renault laguna grand tour (bj 2002) gekocht maar nu wilde ik vandaag een andere radio er in plaatsen (orginele werkte niet omdat hij om een code vroeg...de verkoper zei me dat deze op...
wie heeft ervaring met het monteren van een trekhaak, moet de achterbumper eraf of kan deze blijven zitten,want ik heb begrepen dat er nog een stalen bumper achter de kunstof bumper zit die er ook af moet.
Ik heb een Laguna uit januari 2011, heerlijke auto!
Nu had ik geen keuze bij de aanschaf (van mijn werkgever mocht ik alleen de kleur kiezen) en nu heb ik wel zelf een subwoofer ingebouwd, uiteraard inclusief versterker...
Het was een leuke...
Hallo wij hebben een Laguna Grand tour uit 2002 en bovenop het dashboard zit een display , hierop staan de wielen v d auto en de tijd en de radio zenders afgebeeld .
Maar ik zie geen THEMPERATUUR erop staan (hoort wel toch )
wie o wie weet wat er...
Mijn Renault Laguna Break (LPG) uit 1999 wil niet op temperatuur komen. In de stad komt hij soms net op een kwart, maar op de snelweg blijft hij hier onder. De kachel blaast wel gewoon warme lucht en is dus niet lauw. Toch heb ik het advies...
Ik zal beginnen bij het begin.
Gisterochtend om 5 uur gingen mijn vader en ik naar het werk met onze Renault Laguna.
Hij startte al een beetje apart, sloeg wel meteen aan maar het klonk wat zwaar.
We konden gewoon wegrijden, en auto ging ook...
Ik heb een probleem met de cruise control van de Renault laguna Grand Tour 2.0 16V Privilège Luxe.
Soms valt de cruise control tijdens het rijden zomaar uit, en wil die niet meer aan en soms wil hij helemaal niet aan.
Dan kan ik het knopje...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum