Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
In mijn espace 98 zit nog steeds een originele pioneer rad/cas.en die het nog prima doet.Kan er een cd speler/wisselaar op aangesloten worden.En zoja, welke onderdelen/kabels moeten er aangeschaft worden?En behoud ik de stuurbediening en het...
k heb een Renault Laguna 2.2 dci van juli 1999.
Nu is van het bedieningspaneel van de climate control het lampje wat de ingestelde temeratuur aangeeft versleten. (dislay in de midden)
Kan mij iemand vertellen hoe ik de climatecontrol unit los krijg...
Hallo
Kan mij iemant vertellen hoe ik het stuurwiel van mijn laguna ( 1.9 dci dynamick 2002 ) kan demonteren om het een tandje terug naar rechts te plaatsen.
Waarschijnlijk is dit er ooit af geweeest en niet recht terug opgezet.
Bij het rechtdoor...
Ik vind op het oog dat er iets mis is met de hoogte van de carrosserie van m'n laguna
Als ik de achterzijde bekijk zie ik het achterwiel nog net in de wielkast, terwijl ik bij de voorkant een ca 10cm extra ruimte heb tussen de band en het...
Ik heb een laguna dti 1,9 met automaat. Sinds een jaar ongeveer valt mijn instrumentenpaneel regelmatig uit. De laatste tijd is het bijna altijd uit. Dan vallen de wijzers neer of ze blijven op een onzinnige waarde staan en de led-getallen bovenaan...
- De airco van mijn Laguna II (1.9 Dci 120 Pk) Grand Tour van 2OO3 werkt perfect zolang ik rijd en de auto in beweging is maar als ik moet stoppen aan een verkeerslicht, stopt de airco met werken en warmt hij op ipv te koelen. Na een beetje zoeken...
Hallo ben een vers forumlid en zit met het volgende:
Ik heb net mijn oude vertrouwde sony MDX-C5970R ingebouwd in mijn Laguna II Elective 01/2004.
Wanneer de motor is gestart krijg ik een vreemde brom van achter mijn dashboard :!: Wat is dat toch...
Zit namelijk met een vervelende porbleem met mijn laguna 2001.
Telkens gaat het lampje met electrische storing aan.
Ben onlangs bij de dealer geweest een diagnose laten doen.
De gloeibougies vervangen en na enkele weke brand het weer.
Iemand raad...
hallo ik heb een laguna uit 2003 automaat nu heb ik een probleem sinds een tijdje als de motor warm is schakeld de automaat van 4 naar 3 niet echt soepel het is net of hij er in een keer inschiet het gaat niet echt soepel wie weet wat ik moet doen
Weet iemand toevallig hoe ik bij mijn laguna uit 2002 de originele radio kan verwijderen. En misschien verder doorloop voor het beste plaatsen voor mijn parrot handsfree setje.
Ik heb een Laguna II 1.8 Expression en heb de originele cabasse radio erin zitten.
Maar wil graag een radio met mp3 speler en ik wil er mijn versterker met subwoofer op aansluiten.
Alleen werkt dan de stuurbediening en het displaytje niet...
Ik heb een Laguna Grand Tour 1.8 uit 2003 op LPG.
Sinds een paar weken heb ik het probleem dat deze soms niet wil starten. De startmotor draait de motor goed rond, maar hij slaat dan gewoon niet aan. Na nog een keer de startknop indrukken en opnieuw...
ik heb n laguna, met het climate control systeem. ik heb van de week het airco systeem gecontroleerd op vulling, er zat/zit precies genoeg in. dat is dus niet het probleem.
het probleem is wel, dat de airco het gewoon willekeuring...
Ik ben bezig met het inbouwen van een cruise control in mijn Laguna (RXE 1997, 2.0 automaat, op cruise control na alle opties)en ik he hiervoor een snelheidssignaal nodig.
om praktische redenen wil ik die pulsgever voor de aanrijfas...
Ik wil het stopcontact van de trekhaak voorzien van een vaste voeding voor de koelkast van de caravan.
Weet iemand of de Laguna Grand Tour 1,9 D uitgerust is met voldende dikke bedrading in de omgeving van de trekhaak waar continu spanning op staat ?
dit is mn radio met wisselaar..
maar ik wil een mp3 wisselaar bestaat deze ook..en hoe een ipod erop aansluiten..ik heb nu een icelink maar die frequentie moet je steeds bijstellen..pfffff
Ik heb een vraag over het afstellen van de handrem van een laguna uit 2003 station diesel.
Heb 1 kant van de handremkabel los gehad en daarna werkt de handrem neit meer aan die kant.
Denk zelf dat het een kwestie van afstellen is maar...
Ik zit al een paar maanden met een probleem ik heb een renault laguna uit 97 een 2.0s 16v volvo motor
De auto houdt heel erg in bij het gas geven ik heb de temp sensor al vervangen bobines al bougie kabels
al de uitlaat al de kat is weg...
Hallo kan iemand een tip geven .
Gewoon de hele morgen gereden ,na even stil gestaan te hebben wil de auto niet meer starten.
Heeft iemand hier ervaring mee of kan me een tip geven ?
groetjes Hans
Ik ben in bezit van een laguna 1.6 van bj '99. En ik wil zelf het benzinefilter gaan vervangen. Is dit een moeilijke klus en waar moet ik rekening mee houden? Kan iemand mij ook uitleggen wat ze met ontluchten bedoelen?
De aircopomp van mijn Renault Laguna Grand Tour (bj. 11-2001) slaat niet meer aan. Alvorens ik de auto naar de dealer breng zou ik eerst zelf eens willen checken of dit een electrisch probleem is. De zekering (airco/achteruitrijlicht) in de...
Heb mijn laguna nu 3 maanden + 10.000 km gereden. Na een 4000 km kromme schijven hebben ze onder garantie gerepareerd ( Afdraaien of hoe ze dat ook noemen) Nu weer kromme schijven. En nee ligt niet aan rij stijl. Het is voor het eerst dat ik dit heb...
Ik heb een cabasse auto radio in mijn laguna zitten.
Nou ben ik benieuwd of er een manier bestaat om hier een ipod of een mp3 speler op aan te sluiten.
Kan in het boekje van de radio niks vinden over een aux aansluiting namelijk en bij de...
Mijn Renault Laguna uit 1994 start af en toe niet meer omdat de startonderbreker erop blijft zitten.
Het dashboard lampje blijft knipperen nadat de sleutel is rondgedraaid. Ik kan dus doordraaien zodat ik de startmotor hoor,...
Mijn Renault Laguna uit 1994 start af en toe niet meer omdat de startonderbreker erop blijft zitten.
Om niet te crossposten, heb ik het bericht hier geplaatst :
Als ik met mijn Laguna van 10/2003 (136.000 km) hard optrek vanuit stilstand dan hoor ik een enorm luid gepiep, gekraak, gekrijs, geratel,... hoe je het ook wilt noemen.
Meest van al in 1e versnelling en nog lichtjes in 2e versnelling en hogere...
Het volgende is mijn probleem.
Ik heb sinds een week of 6 een laguna grandtour 2.0 16v uit 2004. Ben er zeer tevreden over behalve bij het stevig optrekken. Dan begint de motor tussen de 4 duizend en 5 duizend toeren ontzettend in te houden dit...
Mijn interval functie van de ruitenwisser doet het niet meer, het begon met af en toe haperen maar nu doet hij helemaal niks meer, de rest doet het wel gewoon.
Moet ik het zoeken in een relais of zekering?
Of zou de schakelaar gewoon kapot kunnen...
Mijn laguna 1.6 16v RXI van eind 1998 heeft inmiddels 158.000 gereden.
Ik heb het volgende probleem:
Als ik de koppeling laat opkomen en de versnelling pakt dan hoor ik een bonk. Volgens mij (ik ben niet technisch!) zit het in de aandrijving. Het...
Mijn Laguna Grandtour dci 1.9/88kw van 2001 geeft enorme witte rook af uit de uitlaat bij gasgeven. Het peil van de koelvloeistof is niet gewijzigd dus het is geen water.
Er ligt ook net een nieuwe koppakking op, dus dat is het ook niet.
Verder zijn...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum