Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb een laguna expression 1.6 uit 2001 met handbestuurde airco
nu wil ik graag climat control er in. Volgens de dealer is dit niet mogelijk, maar dit moet toch kunnen?
Heeft iemand hier ervaring mee? Weet iemand of dit mogelijk is?
Het lijkt me...
Onze renault 5 heeft sinds een paar dagen last van rook uit de uitlaat wanneer we hem starten. Hiermee staat gelijk heel de straat blauw. Op zich is het na een paar sec. wel over, maar er komt zoveel rook in een keer uit dat het niet echt prettig...
ik heb een 7-99 diesel DCI prima karretje maar s'morgens start hij slecht.. ik moet
echt doorstarten. volgens de dealer moet ik hem neerzetten en dan kunnen hun kijken.
Maar dan weten ze niet zeker wat het zou kunnen zijn.
ik ga maar eerst de...
Ik ben sinds een paar maanden de tevreden eigenaar van een Laguna 1.9 dti RXT uit april '99.
'N hele fijne auto.
In augustus wil ik met caravan ( 1200 kg) naar Frankrijk. Volgens m'n gegevens kan m'n auto dat gemakkelijk (?)...
Ik ben sinds kort de trotse bezitter van een Lagune RN 1.8 uit 1996. Daar ik zelf (nog :? ) niet uitermate autotechnisch, wil ik via deze site er achter komen wat nu de punten zijn waar je met rijden/onderhoud op moet letten....
Is er iemand bekend met het ruitensproeier systeem van een Renault Laguna uit 1997?? Mijn probleem is namelijk dat mijn sproeier van het voorraam bijna geen opbrengst meer had. Het pompje spoot met horten en stoten een beetje vloeistof op de...
Wie kan mij op weg helpen naar het verkrijgen van een werkplaatshandboek of is op de hoogte of er nog een vraagbaak gaat uitkomen over de Laguna 1.8, b.j. 1996 met Climat Control.
Portier gaat bijna niet dicht, slot werkt niet goed, als ik de centrale deurvergrendeling een paar keer in en uit schakel en een paar keer aan de deur kilink trek, krijg ik hem soms wel dicht.
Vorige week had ik haast, toen heb ik hem gewoon open...
Ik moet eigenlijk de Laguna 1,9 dci van mijn vader een beurt geven. Ik zou graag willen weten waar ik zoal naar moet kijken en of er nog tips/tricks zijn waar ik op moet letten?
Ik neem aan dat ik moet:
-olie + filter verversen (welk type...
Ik heb een Renault Laguna Automaat.Hij rijd prima en schakelt tot zijn 3 goed maar in zijn 4 lijkt het net of je met een slippende koppeling rijd. Weet iemand hoe dit komt. en hoe je het kunt op lossen
Ik heb een Laguna 1.6 Grand tour van 2002, gisteren is mijn gehele dashbord utigevallen, geen toerenteller, geen kilometerteller, geen boordcomputer helemaal niets meer, heeft iemand dit al eerder mee gemaakt, of weet iemand een oplossing, meld het...
Ik heb een Laguna GT Dynamic 2001. Sinds kort gaat het oranje lampje van de gloeispiralen/electrisch circuit af en toe branden. De garage zegt dat het systeem dan gereset wordt. Ik vind het erg vaak gebeuren maar de garage zegt dat het geen kwaad...
Laguna van 2002, electronishe problemen :
1-Instrumenten paneel weer uitgevallen, accu los gehaald werkt weer even?
2-Raam aan besturders zijde werkt niet meer ?
3-Regelmatig problemen met bandendruk, op display vallen er wielen weg ?
4-Als het...
via dit forum hoop ik te weten te komen wat er gebeuren moet met mijn rxt,hij is te luxe denk ik,anders ging ik op een sloperij kijken,maar het probleem is nl dat de dashbord meters weg vallen,soms kan ik er 3 of 8 km mee rijden,vaak vallen ze...
Enkele dagen geleden een navigatiesysteem gekocht, de Dayton MS4200RS.
Nu nog inbouwen! Tja :oops:
Wie kan mij iets vertellen m.b.t de vraag:
Liggen de nodige aansluitingen voor het grijpen of is het erg aan te bevelen het door een inbouwstation te...
Wie weet of het (eenvoudig) mogelijk is om zaken als cruise control en een boordcomputer van een 2.0 liter laguna RXE (of een V6) van 1995/96 in mijn Laguna (1.8 RT 1997) over te bouwen?
Hallo,
Wie kan mij vertellen, of er onder de motor van een laguna ook een onderplaat voor handen dient te zijn.
Het gaat om een laguna station van 99.
Bvd
mvg Robert
vidcam@hccnet.nl
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum