Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb wat algemene vragen over mijn laguna. Ik heb onlangs een laguna uit april 2005 gekocht met zo een nieuwe neus. Km-stand is 139.000 km. De Motorcode is F9QD6. Ik kom veel negatieve ervaringen van mede laguna rijders tegen op...
Vandaag heb ik het stomste gehad wat je als automobilist kan overkomen en dat is zonder brandstof komen te staan. Op het moment dat de auto daadwerkelijk droog kwam te staan ging het STOP branden en het motoricoontje met daarin stop knipperen. Het...
Sinds vanmorgen ruik ik een dieselgeur bij het laten draaien van de motor. Net even de motorkap opengedaan en de plastic beschermplaat boven het motorblok weggehaald. Ik zie een doorzichtig slangetje...
Sinds enige hoor ik een krakend geluid als ik het koppelingspedaal laat opkomen na het schakelen.
Ook heb ik al een paar keer gehad dat het koppelingspedaal na het schakelen met kracht terugspringt en hierbij hoor ik dan ook...
Ik hoor iets vreemd . als ik stevig afrem hoor ik een soort geratel ,geklepper wat uit de interieurbeluchting midden in het desbord zit .het is net of er lamellen openneer kletteren .
Herkent iemand dat.
Alvast bedankt
ik heb vanmiddag een Laguna gekocht en ik wil hiermee op ski-vakantie.
Omdat ik de wagen pas op 9 januari kan afhalen, belde ik net om te vragen welke banden eronder zitten.
Blijkt dat het 225/45 ZR17 - sloffen zijn, terwijl op een laguna uit...
Ik heb een maand geleden een renault laguna grand tour 1.8 16V uit 2001 gekocht omdat ik het altijd zon mooie auto vond. Het is de Dynamique uitvoering met halflederen bekleding, Xenon verlichting etc.
Bovendien was de auto van mijn...
Ik zoek een rechter achter deur voor mijn Renault Laguna GRAND Tour 1.9 DCI station uit maart 2005. In donkergrijze uitvoering (kleur TEB66) zonder keylessgo sensor.
Ik heb al heel wat auto sloop bedrijven afgebeld, maar nog niets gevonden. Heeft...
Ik heb een nieuwe keycard gekocht die niet ingelezen kan worden omdat mijn kaartlezer een defect vertoont wat niet te repareren valt. Ik heb dus een nieuwe kaartlezer nodig en die kost via de dealer 400 euro. Zijn er manieren om een goedkopere...
hallo mense ik heb een probleem met mijn laguna uit 2004 alle elektrische ramen werken wel behalve de passagier kant die compleet niet werkt achterste ramen werken perfect en de bestuurder kant ook.
yullie kunne mij wel helpe zzeker
mzzl
Ik heb een Laguna 19DCI. Vanmorgen nog gewoon mee weggereden, later op de dag wil hij niet meer starten. Alle lampjes op het dashboard werken gewoon, acuu is oké en de startmotor eerder dit jaar al vervangen.
Dus na het voorgloeien slaat hij niet...
Ik heb een Laguna 19DCI. Vanmorgen nog gewoon mee weggereden, later op de dag wil hij niet meer starten. Alle lampjes op het dashboard werken gewoon, acuu is oké en de startmotor eerder dit jaar al vervangen.
Dus na het voorgloeien slaat hij niet...
ik heb een probleem met mijn laguna uit 95
ik heb volgens mij een lekke koppakking maar weet het niet zeker
als ik mijn auto een kwartier laat draaien dan loopt ie warm
ik heb mijn termostaat al vervangen maar het viel me op
dat mijn koelvloeistof...
Ik rij een klein jaartje met een aftermarket xenon set in mijn Laguna 1 break (ph2) van 2000. Bij een tussentijdse controle in de garage bleek het lichtbeeld zodanig dat het bij de volgende APK wel afkeur zal worden.
Volgens de monteur konden de...
Hoi, ik heb een laguna uit '96. Hij rijdt prima, maar de motor wordt nauwelijks warm (ook na een uurtje op de snelweg). Ligt dit aan de thermostaat of kan het ergens anders aan liggen? En kan ik die thermostaat zelf vervangen?
Hallo forumbezoekers
Ik heb weer een vreemd probleem met mijn laguna (1.9 dci 2002)
het display van de navigatie waarin ook de radio,buitentemperatuur en deel van de boordcomputer in zit wordt tijdens het rijden zwart en reset zig dan terug.
Het...
Hallo forumbezoekers
Ik heb weer een vreemd probleem met mijn laguna (1.9 dci 2002)
het display van de navigatie waarin ook de radio,buitentemperatuur en deel van de boordcomputer in zit wordt tijdens het rijden zwart en reset zig dan terug.
Het...
hoe krijg ik de slangen snelkoppeling los van de kachelradiator die door het schutbord heen gaan .
er een soort grendeltje op , het is een laguna 1997 1.8 rt
alvast bedankt :?: :?:
Hallo, mijn auto is niet zo lekker verwarmd en ik vermoed dat dit komt omdat de radiatorkachel verstopt is:
* hij wordt wel warmer of kouder als ik aan de thermostaat draai (dus de warm/koud klep doet het)
* als ik hem uitzet en dan weer vol open...
wie weet hoe bij een laguna 1997 1.8 rn de koelslangen die door het dashbord naar de kachelradiator lopen losgekoppeld kunnen worden. er zit in de motorruimte een soort snelkoppeling maar ik heb geen idee hoe die werkt
als ik met de wagen rij in het donker en er rijd een andere wagen achter mij
dan heb ik toch de indruk dat mijn wagen nogal veel grijze rook uitstoot en dat is dan bij normaal rijden
overdag zie ik...
is het weer wat kouder buiten...doet mijn verwarming erg raar.... ik heb een Laguna grand tour uit 2004 waar je de temperatuur links en rechts apart kan regelen... sinds een paar dagen komt er aan de bestuurderskant alleen nog maar koude...
ik zit met het volgende probleem, in mijn Renault Laguna (uit 2008) heb ik een carkit zitten. Dit is de standaard Renault Carkit die ook bij het navigatiesysteem zit en. Ik heb nu een Nokia 6300 en die krijg ik via...
ik heb een Laguna Grand Tour Tech-line van juli 2004. 1.9 DCI 120 PK. Ik heb hem nu een jaar en ben erg tevreden. alleen nu heb ik een probleem met de achteruitlichten... zodra ik de auto in de achteruitversnelling zet gaan de lampen soms...
Hallo,ik ook heb een laguna grand tour
Deze komt uit 10/2001 en het is een 1800 16v
Ik heb het volgende probleem,mijn startblokkering wil er niet meer vanaf en dat is erg lastig rijden kan ik je zeggen.
Ik ben bij de dealer langsgeweest en de auto...
Misschien kan iemand mij vertellen waar de contacten zitten vd instapverlichting van de achterportieren v.e. Laguna privilege uit 2002. Tijdens het openen van beide portieren doen de lampjes het vaak niet. Ik kan echter geen contact vinden om ze...
Laguna 2.2 dci 2002 180.000 km. Sedert enige tijd kwam er bij flink gas geven zwarte rook uit de uitlaat. Dit werd de afgelopen dagen steeds meer. Ook merkte ik af en toe een kleine hapering waarbij er meer zwarte rook kwam. Gisteravond bij 130 kmh...
is het normaal dat de airco-sensor(die zit aan de achterkant van de binnenachteruitkijkspiegel) een irriterend geluid maakt en goed hoorbaar is wanneer je bijv de kaart in de kaartlezer steekt?Ook hoor je de frequentie van het draaien van het...
Van mijn laguna is de 3 knops kaart niet helemaal lekker meer. De knopjes open en dicht vertonen kuren, na een nieuwe batterij is het al stukken beter. De knop auto + Lock heeft geen problemen. Het lijkt er dus op dat de andere twee knoppen...
een van de koplampsproeiers zakt niet terug na gebruik. Als ik hem een klein tikje geef schiet hij ineens terug. Wat kan ik hieraan doen? Teflonspray er op spuiten? Wie weet raad of heeft advies. DE veer lijkt me dus nog sterk genoeg gezien...
helaas heb ik hier niets over kunnen vinden, vandaar een nieuw topic
Vandaag heb ik een Laguna GT 1.9dci gekocht uit 2004.
Er zit onder andere een navigatie systeem op, met kleurenscherm en cd in dashboard kastje, en een cabase...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum