Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb een renault laguna II gekocht uit 2003. hier zit een navigatie in met kleurenscherm. ik geloof VDO.
Alleen mis ik de radio. als ik een originele (tunerlist) koop werkt deze dan? en krijg ik dan mijn radio informatie op het...
ik heb een Laguna waarin een bumper met mistlampen zit, maar niet aangesloten. Heb inmiddels de originele bekabeling op de sloop gevonden, aangesloten en de stekker ingestoken achter de claxon linksvoor. Tevens heb ik de combischakelaar...
Automaat Schakelt van het ene op het andere moment niet meer!!! Eers deed alleen de 2 het nog, nu kan ik hem in alle versnellingen zetten, zonder reactie, de P werkt wel, en de N ook, maar de versnellingen, R,D,1,2,3 geen van alle meer.....
Sinds gisteren heb ik een Renault Laguna 1.8 16V Grand Tour Dynamique uit augustus 2001 op LPG-G3 (gekocht van een particulier).
Bij het proefrijden waren er geen bijzonderheden en volgens de vorige eigenaar was er op een enkele backfire na geen...
Het portier linksachter sluit niet af. Heb een afstandbediening en je hoort dat alle drie de portieren in het slot vallen behalve deur nummer vier. Iemand een idee waar dit mee te maken kan hebben?
Ik wil een trekhaak onder mijn Laguna II ( '02 ) Berline
Tweedehands zijn er veel te vinden voor een zeer vriendlijke prijs maar deze zijn dus allemaal voor een grandtour.
Misschien iemand die kan beamen of deze compatibel zijn , volgens een...
Het lampje achter de draaiknop voor de blazer is kapot. Hoe krijg ik dat paneel boven de asbak/kaartlezer, (onder de radio) eruit om het lampje te vervangen? Weet iemand waar er tekeningen of fotos te downloaden zijn?
Sinds enige weken nu heb ik problemen met mijn Renault Laguna Break 2.0 uit 1998. Het probleem begon 's ochtends bij het starten. De auto start wel meteen, maar loopt stationair niet lekker meer. Als de temperatuur 's nachts onder het vriespunt...
Ik heb net een nieuwe Laguna gekocht (1,8 - 16V), het linker portierraam(bestuurderspositie) opent niet, alle andere ramen openen wel. Ik hoor de motor niet lopen, er is helemaal geen geluid, voor zover ik heb kunnen vaststellen is de schakelaar...
Op snelweg begint soms lampje storing motormaganement te branden.
Auto loopt dan op noodprogramma met beperkt toerental.
Bij stadsritten en dergelijke gebeurt dit nooit.
Een laguna 2 heeft van die leuke bandespannings sensoren.. Hoe gaat dat in zn werk als je een setje stalen wielen + winterbanden wil? Een setje extra sensoren o.i.d. erop en gaan?
En wat zou zo'n setje (velgen, bandjes, sensoren,...
Ik ben in het bezit van een Laguna II Grand Tour en mijn vraag is de volgende:
Wanneer ik met meerdere mensen in de auto zit of de auto wat zwaarder is door belading, dan hoor ik elke keer wanneer ik een hoge/lage drempel over ga een...
Ik heb een laguna GT 2002 maar sinds kort werkt de automatische koplamp verstelling niet meer
eerst als je het pasje in de auto deed zag je de verlichting omhoog en omlaag gaan nu blijft deze stilstaan
zit er hier een zekering voor in???
Alvast...
Momenteel rijd ik Ford Focus Station. Ik ben echter van plan deze in te ruilen voor een Laguna Grand Tour DCI 100 pk.
De station is van 2003 en heeft 131K op de teller.
Ik heb geen ervaring met Renault en ik hoop dat jullie mij willen helpen met...
Ik heb een vraag over de banden keuze, ik heb nu onder m'n laguna 225/45/17 liggen.
kan ik die ook vervangen voor 225/50/17??
ik weet dat het wat met de hoogte te maken heeft, maar is het nu echt zo´n groot verschil?
ps. ik heb gewoon de orginele...
Ik heb me net een tweedehands Laguna II gekocht, maar er zit geen handleiding bij voor al die knopjes en foefjes aan het dashbord. Kan iemand mij vertellen waar ik zo een handleiding kan vinden?
Wat me opvalt op het forum (ik ben nieuw, rij al jaren Renault Laguna, nu een GrandTour 2.0T Aut) is dat er voor zover ik kan vinden niets over de nieuwe Laguna wordt geschreven.
Zijn er forumleden die al ervaring hebben met de nieuwe Laguna III?
Hallo allemaal. Er is 1 xenonlamp stuk gegaan van mijn laguna uit 2003. Als ik hem laat vervangen door mijn dealer ben ik 200 euro kwijt. Dit is echt een belachelijk bedrag naar mijn idee. weet iemand waar ik deze losse xenon lampen kan gaan kopen...
Hoe kan ik aan mijn cabasse Auditorium (tronic staat er nog onder) in mijn Laguna Grandtour 2.2 DCi automaat uit 06-2004 zien of dit een CD wisselaar is of niet.
Ik heb begrepen dat er verschillende varianten zijn.
-Met...
Ik ben zeer tevreden ovr mijn Laguna van 2001 een zeer goede auto, maar heb een probleempje.
Als na het invoeren van de kaart( sleutel), met de deuren dicht een deur open doe gaat de binnen verlichting niet meer uit.Na de auto uit gezet te hebben...
Ik ben van plan een Laguna Grand Tour te gaan kopen, liefst een 1.9DCI (120pk) van bj 2002 (2001-2003). Ik vind het een prachtige auto om te zien en ze schijnen ook heerlijk te rijden.
Ik heb onlangs de achter wisserarm vervangen, maar de nu 'raakt' het wisserblad niet meer de hele ruit. Is dit normaal? Het blad lijkt ook enigzins te klemmen in de wisserarm, kennelijk om het op een vaste positie te houden, hoort dit zo? Bij elke...
Toen het voor een paar weken terug 's morgens zo koud was ging mijn airbaglampje wel eens branden in combinatie met het service lampje. Het duur de dan een paar minuten en dan ging hij vaak wel uit.
De laatse tijd is dit pas na een dik half...
Sinds kort ben ik in het bezit van een 2e-hands Laguna Grand Tour Privilege uit 2003.
Hele fijne wagen, maar nu met 2 probleempjes (uiteraard net nadat de garantie verlopen is :evil: ).
Hallo
Ik heb een laguna van 95 maar mijn display geeft service aan en dan werkt mijn blower en de airco niet.
heeft iemand dit probleem ook al eens gehad.
groetjes Johan
De bestuurdersstoel is merkbaar los, dit is vooral te merken bij optrekken. Heeft iemand ervaring met het controleren van bevestiging en constructie van de bestuurdersstoel? Is het te verhelpen?
Ik heb sinds een paar maanden een Renault laguna 1.8 benzine, met gas. Deze reed perfect bij de testrit en voor 2-3 maanden daarna ook nog. Deze begon opeens kuren te vertonen en wou niet meer starten. Startmotor...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum