Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hallo ben nieuw hier en stel me even voor.
Ben julien woonachtig in Groesbeek en sinds kort in het bezit van een Renault 19
Deze heb ik gekregen van de buurman van mijn vriendin want hij kocht een andere en anders ging ie naar de sloop.
Ik heb een klein probleem met mijn centrale deurvergrendeling. De bestuurdersdeur en de passagiersdeur daar achter gaan niet meer open met de centrale deurvergrendeling. Je ziet wel dat ze willen en een beetje op en neer gaan maar ze...
hallo allemaal,
Ik heb een renault 19 die vlak voor de grote beurt in september startproblemen kreeg. even rijden met de auto en ergens even stoppen en zij starte niet meer. altijd als een zonnetje gelopen, ik heb het over een driver uit 1993.Na de...
Mijn '93er RT 1.8i (multipoint inj.) start prima, motor trekt goed,maar stationair....niks als ellende.
Soms slaat hij af wanneer ik voor een verkeerslicht sta, soms blijft hij maar net lopen, toerental wil nog wel eens schommelen...
vanmorgen zag ik ineens een plas koelvloeistof onder mijn auto liggen.
toen ik onder de auto keek zag ik dat het onder de waterpomp nat was.
valt dat gewoon te maken (bv pakking ofzo) of word dat een nieuw waterpomp?
hallo
ik heb een renault 19 cabrio die niet wil starten.ik heb er in nieuwe accu in en de start censoor vervangen maar dit werkte niet.Nu is er een monteur bij geweest en dacht dat het aan het rellet lag en heeft deze vervangen maar nog deed hij het...
Mijn achter ruit verwarming wilt het niet doen :(
en het is toch wel makkelijk met dit vochtige weer als je de achter ruit verwarming kan gebruiken.
Wat ik al heb door gemeten:
-de schakelaar die doet het en geeft netjes 12,5 volt...
hoi,
mss een stomme vraag maar waar laat ik de koelvloeistof af van een R19 1.7 van 1994?
nog een vraagje: de verwarming heeft best lang nodig om goed warm te worden en het wijzertje van de temperatuur blijft redelijk laag staan (op het eerste...
Er zijn een aantal lampjes van de schakelaars voor de mistlampen, achterruitverwarming enzo kapot van mijn Renault 19 uit 1995. Weet iemand de specificaties van deze lampjes zodat ik ze kan vervangen?
Weten jullie misschien wat de bandenspanningen zijn bij mijn R19 1.7i uit 1994. :roll:
Ik kan het namelijk nergens vinden in mijn boekje.
Er staat in de index wel het ondrwerp bandenspanning maar die verwijst naar pagina 0.03 maar...
De 19 1.8S ( 1.8 singlepoint) van m'n vriendin heeft nogal startproblemen....
Als hij een tijd stil gestaan heeft duurt het lang voordat hij aanslaat, heeft hij eenmaal gelopen start ie meteen...
Ook af en toe afslaan bij afremmen...
heb me zojuist aangemeld hiero:
heb een probleem,
mijn renault 19 loopt niet lekker door bij het optrekken,
je geeft gas,maar soms gebeurt er niet direkt wat,valt even dood,
maar slaat nooit af ofzo,
maar even geen power een enkele seconde lang......
Gisteren ben met mijn 19 cabrio achteruit rijdend over een betonblok gereden :oops: en daarbij is onderandere de benzinetank gescheurd. Nu is mijn vraag: past een benzinetank van een gewone 19 ook onder een cabrio?
Ik ben in het bezit van een 19 RT 1.8I U9 en heb last van vermoedelijk een lekke vriesdop aan de zijkant van de motor. Ik kan er niet bij zonder dat ik verschillende onderdelen demonteer. Mijn vraag is dan ook weet iemand de maat van de vriesdop en...
Aangezien het slot van de linker achterportier van m'n R19 chamade niet meer werkt, moet ik de deurbekleding eraf hebben om zo in de deur te kunnen komen.
Hoe verwijder ik deze? Het WP handboek maakt me niets wijzer.
Hallo ben sinds deze week eigenaar van een r19 rl 1.4 nette auto alleen doet de km-teller het niet,weet iemand wat dit kan zijn( zekering) en hoe ik het misschien kan oplossen.
alvast bedankt
ik heb sinds kort een renault 19 u9 cabrio maar wil hij niet meer starten.Als ik de sleutel in het contact om draai sputtert hij wel maar slaat niet aan.En als ik twee keer hebt geprobeert is de accu leeg.Weet iemand wat dit kan zijn.
nou zit er in mn renault 19 (1400) een tellerplaat zonder toerenteller, is het mogelijk probleemloos een tellerplaat van een v16 er in te zetten ? neem aan dat er niet zoveel verschillen zitten in 4 cilinder toerentellers ?
weet iemand een adres waar je een lederen bekleding kan kopen voor mijn Renault 19 Cabrio?
zit nu een stof interieur in en dat wil ik gaan vervangen voor een leren.
Ben sinds vorig weekend de trotse bezitter van een R19 cabrio (met airco) en ik wil 'm in topconditie brengen voor het mooie weer. Daarom een paar vragen (om mee te beginnen):
Ik wil zelf de distributieriem vervangen van mijn R19 cabrio uit 1993....
weet iemand of het makkelijk is om zelf je cabriodak te vervangen van een 19 cabrio.
ben aan het kijken om zo'n auto aan te schaffen, maar dat dak moet vervangen worden en wil weten of het makkelijk is.
beste renault liefhebbers
ik heb enkele vragen waar jullie mischien wel een antwoord op weten:
is het mogelijk om de zetels van een r19 s overtebouwen op een r19 1.4 chamade ? ( en hoe demonteer je deze het best)
en is het mogelijk om elektrische...
ik ben in het bezit van een renault 19 f2 rn uit 1995
nou heb ik als ik rond de 120 kmu redelijk veel toeren, de topsnelheid van de wagen ligt op 155-160 kilometer per uur
is er een mogelijkheid om doormiddel van een andere bak nog zuiniger te...
ik heb een R19 van 91 (GTR denk ik met energy motor en carburator).
Leuk autootje, heb hem 6 maanden, en hij begint te lekken :-(
Eerste lek was een vriesdop in de cilinderkop, in de rijrichting, achter het uitlaatspruitstuk.
Heb deze...
Mijn Renault 19 heeft laatst zn APK gehad waarbij er een wiellager vervangen is en verder de reserveband die gewisseld is met een andere ivm profieldiepte.
Nu begint mijn auto 'op te stijgen' vanaf ongeveer 60km/u. Een hoog/luid...
Vorige week na 9,5 jaar afscheid genomen van mijn renault 19 GTR (1989). Bij 240.000 kilometer werden de kosten om het door de APK heen te laten komen te hoog (+/- 1.000).
Daar ik altijd met veel plezier heb gereden met deze wagen,...
Als mijn auto stil staat , dus motor draait niet komt er geruis op de radio en dan valt hij uit .
Als ik aan het rijden ben en mijn pinkers gebruik dan speelt mijn radio mee op het getik van de pinkers .
Als ik...
al een tijdje rij met een slechte dynamo nu eergisteren op de sloop een andere dynamo gehaald met 3 maanden garantie. Gisteren stil komen te staan zonder spanning, vandaag een andere op de sloop gehaald stukje gereden accu opgeladen, even in de stad...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum