Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
De achterbank van mijn Twingo Initiale 2004 blijft steken als ik de vergrendeling wil opheffen.
De haak die je ontgrendelt met de hendel komt niet genoeg omhoog om de bank vrij te geven. Met de hand / schroevendraaier kan ik de...
Hallo allemaal,
Eerst even voorstellen: Ik ben Daan en heb een Renault Twingo 1.2 16V Collection uit 2011. 75000 km.
Nu doet de airco het niet meer. De condensor is defect en moet vervangen worden. Een pittige rekening tussen de 600 en 700...
ik heb een vraagje, mijn linker speaker trilt in mijn deur met bepaalde nummers/volume door de bass/drums. Nu wil ik de speaker beter vastdraaien, maar nu heb ik het idee dat het niet simpelweg de speaker kap eraf klikken is en...
Mijn twingo uit 1999 gas blijft soms hangen. Het pedaal zelf niet. Dit gebeurt in zn 1, 2, 3 en 4. In zn 5 heb ik het gelukkig nog nooit gehad. Uiteindelijk slaat hij af en gaat hij een tijdje niet meer aan.
Heeft iemand een idee wat...
Beste weet iemand of een elektrisch stuurbekrachtiging van een twingo 2002 past op een twingo 1997 zonder stuurbekrachtiging?
Ik kan 1tje kopen compleet met computer maar is de bedrading makkelijk aan te sluiten? Zoniet kan ik ergens uitleg vinden...
Ik heb een Renault Twingo 2 authenthique uit 2008. Ik wil kijken voor een leukere pookknop (ja ik ben 18 dus ik maak het graag leuker :lol: ), maar ik kwam erachter dat ik niet een pookknop heb die je eraf of erop kan schroeven maar een...
Hoi,
Een paar maanden geleden merkte ik dat onze twingo scheef trok (als ik behoorlijk maar niet blokkerend remde) . Ik vermoedde de voorremmen. Daarom had ik schijven en blokken voor vervangen. Alles ook ontlucht/doorgespoeld. Ook de zuigers...
Voor het aansluiten van een CPV unit ben ik op zoek naar wel elektrische documentatie voor verschillende signalen om mijn cov werkend te krijgen. Dus ook de “A1” van het knipperlicht relais. Kan die wellicht bij de gevarenlichtschakelaar vinden,...
Hallo.
Betreft twingo 2005 Quickschift.
De drukknop sprong spontaan uit de achterklep vh Twingo logo bij het sluiten. De drukknop en veer heb ik nog maar laat zich niet terug plaatsen. Het sluit wel elektronisch maar ik open het met een...
Hallo,
Hoe kun je zien of je Twingo blok een 8v of een 16v is?
Zal waarschijnlijk wel ergens aan de buitenkant van het blokje te zien zijn, waar moet je dan opletten?
mvg. Jan.
Sinds kort geeft mijn twingo 1.2 16v uit 2000 na het tanken niet meer helemaal vol aan. Het laatste blokje blijft uit. Ik heb de auto tijdens tanken gezorgd dat de vulopening kant hoger staat dan andere kant ( om eventuele lucht...
Hoi De airco van onze Twingo II (2007) werkt na de winter niet meer. Vorige zomer deed hij het nog perfect. Zelf rijd ik altijd met de airco aan in mijn auto maar mijn vrouw heeft de handmatige airco in de winter uit gehad. Nu zette ik hem aan nu er...
Beste,
Ik heb gisteren een proefrit gereden in een Twingo 1.2 Acces uit 2008. Hij reed lekker alleen hij stuurde zwaar met het uit de bocht komen. De garagist zei me dat er op dit model geen stuurbekrachtiging zit. Voor de rest is de auto ook...
Ik ga mijn wiellager(s) achter vervangen. Nu weet ik dat ze er op een bepaalde manier in moeten (m.a.w. er is een binnen/buitenzijde). Kan iemand mij vertellen hoe ik dat kan zien?
Nu : ik heb dit één keer eerder gedaan, lang geleden. Toen...
Van m'n Renault Twingo ch.nr; VF1C068AE23636658 kent 07-ZB-GJ 1e aflev.dt 06-01-2001 (met airco) start soms niet , hij draait wel rond maar slaat niet aan. dat doet hij te pas en te onpas. De ene keer slaat hij normaal direct aan en...
Sinds een tijdje heb ik in mijn Twingo last van een soort schurend geluid wanneer ik bij een hoger toerental schakel of wanneer ik bij een hoger toerental gas los laat. Echter gaat schakelen nog prima en voelt het koppelingspedaal niet...
Ik heb vorige week een actieve subwoofer (TS-WX300A van Pioneer) gekocht en geprobeerd het voedingskabeltje van de accu naar de kofferbak te leggen, maar ik kan geen opening vinden om het draadje door het brandschot te krijgen.
Heb voor mijn dochter een Twingo gekocht uit 2006. Nog maar 40.000 km op de teller. Echt nog een juweeltje,...maar wat in het begin niet opviel maar na enkele honderde kilometers wel, was een schakelprobleem met de (semi)automatische bak. Deze...
Hallo luitjes ik heb een vraagje over de ventilator van de motor hij begint al binnen 10 kilometer al te ventileren en dat doet die om de paar minuten de vin draait wel gaan geen lampjes branden hij koelt wel en als ik stil sta bij het stoplicht of...
Ik ben sinds kort eigenaar van een Twingo uit '97 en nieuw op dit forum, dus gegroet!
Ik heb de Twingo gekocht met brandend storingslampje van de airbag. Nu heb ik op internet gevonden dat dit meestal ligt aan de stekkertjes onder...
Goededag,
Ik wilde een beurtje geven aan mijn Twingo 2 van 2011 en bij het openen van de motorkap zag ik gelijk dat het rondom de olievuldop vochtig was van olie. En bij het verwijderen van de luchtfilter het zelfde op de kleppendeksel bij de...
Wil een nieuwe deurvanger monteren en moet dus het deurpaneel verwijderen. Probleem is de raamslinger.
Zie géén borgschroefje of borgring. Is het een kwestie van (met gepast geweld) eraf trekken of mis ik iets?
Bvd,
Kees.
Beste leden
Ik heb een Twingo uit 2000
Nou ben ik bij de apk geweest afgekeurd
Rem verschil achter van 80 procent 🙈
Rechts achter remt bijna niet
Dus Maar nieuwe remschoenen gekocht
En nieuwe remcilinder voor rechts achter
Alles goed gemonteerd...
Beste leden
Ik heb een Twingo uit 2000
Nou ben ik bij de apk geweest afgekeurd
Rem verschil achter van 80 procent 🙈
Rechts achter remt bijna niet
Dus Maar nieuwe remschoenen gekocht
En nieuwe remcilinder voor rechts achter
Alles goed gemonteerd...
Beste.
Ik heb sinds 2013 een renault twingo helios met panoramisch dak...
Maar sinds september als het regent of als ik mijn auto was komt er een zwembadje onder mijn passagiersstoel te staan.
Ik ben zelf krap bij kas maar heb een goede buur die...
Beste leden
Ik heb een Twingo
Maar mijn kilometerteller blijft van de 1 op andere dag op 0 staan ook valt me stuurbekrachtiging weg nu heb ik gezocht op Google en kwam uit op dat de kilometerteller sensor stuk zou zijn die heb ik besteld en...
Alhoewel wij op dit moment geen Renault meer rijden (Zoe is augustus vorig vervangen door een Tesla model 3) ben ik op dit moment wel op zoek naar bepaalde specifieke Renault onderdelen en wel de raamrubbers van een Twingo van de jaargangen 2007 -...
Ik weet niet of ik mijn vraag in de juiste rubriek stel, maar kan iemand mij helpen aan tips of filmpjes hoe het midden console verwijderd kan worden in een Renault Twingo type 2. We willen een parrot inbouwen, maar hebben niet...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum