Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
De speakers van de Twingo zijn niet de beste en 1 maakt bijna geen geluid.
Nu ga ik deze vervangen door een Pioneerset.
De standaard speaker zit met twee boutjes vast.
Hoe maak ik de pioneer speaker goed vast, lijkt me niet met twee boutjes.
Ik heb...
Ik bezit nu een kleine 2 maanden een mooie 2e of 3e handsRenault Twingo 1 uit 2002. Nu heb ik sinds een week dat er een deel van de digitale dashboard uitvalt. Als ik in de 10km/u rijd zie ik de 1. Maar bij de 20 zie ik de linker kant van de 2 niet...
Vandaag zag ik dat het portier van mijn Twingo 1 1999 1.2. Air een beetje naar beneden hangen. De deur sluit ook mindergoed. Het robber rolletje in de deurvanger zit vast en is behoorlijk versleten. Ik denk dat dit komt omdat de deur een...
Alle standen van de blower werken naar behoren, behalve de raamstand...
De knop draait ook zwaar en blijft niet in de stand van de ramen zitten.
Heb de kabels gevolgd en kom bij twee tandwieltjes uit waarvan ik vermoed dat deze niet lekker meer...
Dominion is de naam. Na jaren geen suto te hebben gehad besloten om de winter door te komen met een twingo uit 2001. Een oud beestje die er prima uitziet en super rijdt. Echter. De horizontale rand bij de portier ramen zijn niet...
Als ik mijn Twingo start dan valt hij na ongeveer 20 seconden weer uit uit Waarbij zonder mijn tussenkomst toeren omhoog lopen en dan afslaat en dan licht het elektrisch storingslampje en de motormanagement lampje op., als ik de sleutel dan een...
Beste mensen,ik ben nieuw en mijn naam is Paulus.
Heb een vraag over mijn automatenbak van twingo uit 2001 quickshift.
Als deze koud is dan schokt het de eerste 5 minuten tijdens schakelen daarna schakeld deze vloeiend.Was laats 3 maanden weg en...
Mijn Twingo uit 2000 heeft dit weekend de 300.000ste km gereden.
Maar nu mist het 1ste cijfer. In plaats van 300.000 geeft hij nu 00.000 km aan :shock:
Wat is hier gebeurd? En nog belangrijker is er iets aan te doen?...
Ik heb een aantal maanden geleden een prachtige 1997 phase 1 twingo gekocht en de wagen heeft centrale deur vergrendeling ik heb er 2 sleutels bij gekregen maar er zat geen infrarood sleutel meer bij heel jammer. Maar nou is mijn vraag is het...
Heb dit weekend een trekhaak voor de twingo gevonden :)
Nu zit deze vast met vier bouten op het chasis. Deze vier bouten wil ik graag vervangen door 4 rvs bouten (zelfde maat).
Kan dat of moet ik rekening houden met trekkracht/belasting en heb ik...
De blower van mijn Twingo werkt niet naar behoren.
Als ik de standenknop gebruik hoor ik de blower harder en zachter gaan en voel dit ook door de roosters, behalve het raamrooster...
De 'keuzeknop' draait en de kabel wordt aangetrokken en ingeduwd...
Beste forum leden,
Wie kan mij helpen met het complete elektrisch schema van een Renault Twingo II b.j. 2011.
Ik zou je zeer dankbaar zijn.
Groetjes Ton
vanmorgen onze Twingo type 2 uit 2007 gekocht bij een Bovag bedrijf.
Echter sinds vanmiddag heeft de automaat al paar keer storing gegeven tijdens het rijden of net bij het wegrijden vanaf de parkeerplaats.
Laatste bericht door Verwijderde gebruiker 25935 «
Reacties: 11
door Verwijderde gebruiker 25935 »
Van Laguna V6 naar Twingo....een hele ommezwaai. Maar t went. De Twingo, 2012, heeft n robotbak. Voor zover ik weet is t een normale 5 bak met n schakelhulp. Dr zit n oliepotje op. Zou dit graag verversen. Eruit zuigen, nieuwe erin later weer s enz...
Om mijn Twingo (1999) door de APK te krijgen moet er gelast worden in de buurt van de benzinetank. Die wil ik voor de veiligheid dus graag demonteren. Ik zie er echter nogal wat dingen voor zitten: aan de linkerzijde een stel remleidingen en in het...
We hebben een Twingo van 2001 en deze auto heeft standaard 14 inch stalen velgen met wieldoppen.
Graag willen we lichtmetalen velgen onder de twingo zetten voor een betere look.
Wat is de maximale velgmaat die op deze Twingo kan?
Ik zit te denken...
Mijn vriendin heeft een Twingo 1 Initiale, maar de ventilator tikte al een tijdje. Zo'n geluid alsof er wat blaadjes in zitten. Vorige week hield de ventilator er helemaal mee op, maar vanmorgen deed die het spontaan weer. Is dit een...
Wij zijn voor iemand anders met een Twingo I bezig.
Er werd gezegd dat de koppeling slipt en vervangen moet worden.
Op weg naar de werkplaats een lager geluid bij zoeen 80 km, dat begon toen ik de koppeling intrapte hierna werd het erger.
Hierop...
Hallo, ik ben nieuw op dit forum.
We hebben een 16V Parisienne van 2006 die eigenlijk heel probleemloos gebleken is in de 8 jaar dat we hem (haar?) in bezit hebben.
Echter sinds enkele weken is de koude start wat problematisch.
Start wel , maar...
Ik rij nu een paar maanden naar alle tevredenheid in een 6 jaar oude Twingo. Helaas treedt er nu een wat vreemde situatie op. Na ongeveer 5-10 minuten valt de kilometerteller uit, dwz. geeft 0 km/u aan. Het display blijft werken en er vindt geen...
Een tijd niet echt actief geweest op dit forum, maar ik heb sinds augustus van dit jaar weer een twingo erbij. Het betreft ee n zwarte 1.5 dci van 2012 met 86 (90) pk. Heeft inmiddels 270.000 km gelopen met nog de eerste koppeling.
Nu...
Ik ben in het bezit van de Twingo 3 met 0.9 TCE motor met sportpakket. Bj 2015. Er zijn dus al bredere banden gemonteerd. Toch grijpt de software bij extreme wind in. Ik wil de zijwindgevoeligheid nu verder reduceren door de auto te verlagen.
Wie...
Binnen kant los gehad verder niks te zien alles zit op de plek waar het hoort.
Wil vanbuiten wel open .
Wat kan hier van de oorzaak zijn en hoe dit oplossen
Hoewel het (nog) niet aan de orde is wil ik eens iets vragen.
Een aantal jaar terug verving ik de remcilinders van de trommelremmen achter. Het viel me op dat op de remleiding een soort ring zat die je ook wel bij knelkoppeling ziet. Als ik...
Hallo, ik heb sinds een paar maanden een Twingo 1.2 bj. 1999. Sinds vanmorgen gingen de deuren niet van het slot van buiten af. Dus de startonderbreker werkte ook niet. Als ik de sleutel dichtbij de sensor hou, gaan de deuren wel van het slot....
Hallo Forum,
Ik ben op zoek naar een onderhouds overzicht voor onze Twingo 2 1.2/16V (3/2010, ~75000km). Mbv Google veel gevonden, maar niet wanneer/bij welke km stand olie, filters, bougies etc. vervangen moeten worden.
Heeft iemand een link of een...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum