Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Is er eigenlijk 1 zekering voor koplampen en achterlichten samen of zijn daar 2 aparte voor?
(te lui om naar m'n auto te lopen om het zekeringen kastje te kijken ):lol:
Nu: Talisman Estate TCe 200 Initiale Paris 2017 | Twingo I 1.2 16V Paris 2006
Ex: Laguna III Ph2 Estate 2.0T GT 2011 | Laguna II Ph2 Grand Tour 2.0 16V Dynamique 2005 | Twingo I 1.2 8V Helios 1999 | Megane II 2.0 16V Dynamique 2003 | Clio II Ph2 1.6 16V Dynamique 2003 | Twingo I 1.2 8V Air 2000
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Weet iemand hoeveel Watt de lampjes van het instrumentenpaneel vd Twingo 1 zouden moeten zijn?
Lampjes voor stadslicht en dimlicht waren defect en had nieuwe van 1.2 Watt besteld. Die doen het wel maar branden niet zo fel als de originele. Ze zijn...
Vind de licht opbrengst te min van de auto. Heb al andere lampjes geprobeerd maar niet tevreden.
Wat is hier een oplossing zonder te gekke kosten ? Kunnen er bv lampjes van 100 watt in of zoiets ?...
Hallo,
Binnenkort wordt ik de gelukkige eigenaar van een Arkana.
Maar ik vraag mij af of de achterlichten mee aan gaan als de dagrij verlichting brand.
Bij vorige auto (kadjar) was dit ook niet het geval, maar dit met OBD in kunnen stellen.
Ik...
Ik heb een vraag over mijn verlichting, de beide stadslichten doen het niet en mijn linker led achterlicht ook niet, alle zekeringen zijn na gekeken en de lampen zijn getest en die doen het, echter heb ik geen idee wat ik...
mijn R5 supercinque bouwjaar 1990
Sinds een paar dagen werkt mijn standlicht aan de rechtse zijde niet meer.
zowel vooraan als achteraan
ik heb de kabels zo goed mogelijk gevolgd met de documentatie die ik heb.
onderdeel 69 is de lampenblok rechts...
Goedeavond. Vanmiddag heb ik beide kenteken lampjes vervangen. De rechter wat verbrand en de linker deed het nog. Na beide te hebben vervangen zijn ze niet gaan branden inclusief linker achterlicht is uitgegaan terwijl lampje niet stuk is. Zitten...