Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
graag had ik geweten of de sigarettenaansteker op het middenconsole net als de aan/uit knop en het schakelaartje van de cruise control moet branden als ik de verlichting aan zet en het lampje van de autogordel op het dashboard werkt niet is er een zekering stuk of kun je dat in en uitschakelen.is er ook de mogelijkheid om het licht constant te laten branden als je de auto overdag start zonder de verlichtingsknop om te hoeven draaien Wie kan mij een antwoord geven Alvast bedankt
Je espace zou moeten beschikken over een licht automaat welke je zelf kunt activeren zodart je lampen altijd branden bij draaiende motor. Dit doe je door de verlichtingknop 2x snel aan/uit de doen. Dan zou je op je display moeten zien staan: licht automaat actief. Werkt dit niet, kun je bij de dealer running daylight aan laten zetten.
Het lampje van je sigarette zou moeten branden als je verlichting aan zet. Dat dit samen niet werkt met het lampje van de gordel zou wel eens een zekering kunnen zijn inderdaad. Werkt de aansteker zelf wel?
Als de cigarettenaansteker zelf wel werkt is alleen het lampje stuk, anders de zekering.
Lampjes gaan snel stuk.. bij mij zit er op een jaar tijd al de tweede in en weer is ie stuk.
De zekering is een kleine steek-zekering die boven onder het klepje in het dashboard zit, een blauwe, ik weet even niet op welke positie.
De lichtautomaat kun je i.d.d. in en uitschakelen door de auto op contact te zetten en de lichtschakelaar 2 keer aan een uit te draaien.
Op het dashboard komt dan een melding dat het systeem aan of uitgezet is.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Beste Renault vrienden,
Ik heb pas mijn Espace 2.0T uit 2003 gekocht. Omdat er maar 1 sleutelkaart bij zat, heb ik bij Ali express een paar nieuwe kaarten besteld die ik binnenkort hoop te ontvangen. Nu is mijn vraag of er iemand is die ze voor mij...
Vind de licht opbrengst te min van de auto. Heb al andere lampjes geprobeerd maar niet tevreden.
Wat is hier een oplossing zonder te gekke kosten ? Kunnen er bv lampjes van 100 watt in of zoiets ?...
Hallo,
Binnenkort wordt ik de gelukkige eigenaar van een Arkana.
Maar ik vraag mij af of de achterlichten mee aan gaan als de dagrij verlichting brand.
Bij vorige auto (kadjar) was dit ook niet het geval, maar dit met OBD in kunnen stellen.
Ik...
Ik heb een vraag over mijn verlichting, de beide stadslichten doen het niet en mijn linker led achterlicht ook niet, alle zekeringen zijn na gekeken en de lampen zijn getest en die doen het, echter heb ik geen idee wat ik...
mijn R5 supercinque bouwjaar 1990
Sinds een paar dagen werkt mijn standlicht aan de rechtse zijde niet meer.
zowel vooraan als achteraan
ik heb de kabels zo goed mogelijk gevolgd met de documentatie die ik heb.
onderdeel 69 is de lampenblok rechts...
Goedeavond. Vanmiddag heb ik beide kenteken lampjes vervangen. De rechter wat verbrand en de linker deed het nog. Na beide te hebben vervangen zijn ze niet gaan branden inclusief linker achterlicht is uitgegaan terwijl lampje niet stuk is. Zitten...