Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
OP de HUD staat juist de snelheidsbeperking ,maar ook niets meerOp Rling licht nu juist rond de snelheidsbeperking een rood ding op ,maar dat stoort niet meer
Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
OP de HUD staat juist de snelheidsbeperking ,maar ook niets meerLink: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Klopt, dat is een miezerige 20.000 km per jaar! Hoe kan dat nou, zeker met een Talisman? Meeste mensen met deze auto maken minstens 25.000 km per jaar. Wij hadden ook gekeken naar deze optie bij de dealer, maar met 20K km p.j. is dit never-nooit een optie voor ons. Wij zitten op 30.000+ km per jaar.Cabool schreef:Wat is het prijsverschil met de standaard garantie van 4 jaar? Hou er ook rekening mee dat er ook een kilometerbeperking geldt volgens mij.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Ik heb exact hetzelfde verhaal met mijn Tce200, klachten al na 1200km. Staat inmiddels al weer 2 weken bij de dealer. Koppeling en versnellingsbak probleem en inderdaad het gevoel dat er 80 paarden op stal staan.Buck_Rogers101 schreef:Heb net 2100km op mijn Grandtour Initiale Paris Tce 200 PK staan en ben hem deze ochtend gaan afzetten bij de dealer met een hele lijst opmerkingen, waaronder :
- crashen van de R-Link2
- horten/stoten van de automaat bij filerijden (in comfort)
- stuurwiel staat niet recht (maar auto rijdt wel mooi rechtdoor)
- kofferdeksel niet mooi uitgelijnd
- bestuurdersportier niet mooi uitgelijnd
en bovenal : waar zijn die 200 PK's ? ... het lijkt me eerder op een 120PK
op snelheidsmeter type 2, met de PK en Nm indicatiebalkjes komen beiden nooit tot op het maximum.
Heeft er nog iemand met een Tce 200 het gevoel dat de PK's er niet zijn ? zou er een softwarematige (vermogen) begrenzing in zitten ?
Voor de rest : zeer mooie auto, veel plaats, door de 4-control lijkt het alsof je een Clio de bocht om mikt i.p.v. een grote D-klasse.
Hide post links |
Hide post links |
Bij mij is het denk ik de combi koppeling en EDC die niet goed werkt waardoor het motormanagement ook ingrijpt. Het zal allemaal wel met elkaar te maken hebben.Mils schreef:Zijn de wagens zo afgeleverd geweest of zijn de motorproblemen (te weinig pk's) eerst na een aantal km's begonnen?
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Stuur je morgen een PB. Inderdaad onregelmatige overgangen, de bak zoekt zo snel mogelijk de 7e trap op, onregelmatige en 'zwevende' toeren, optrekken en acceleratie is hel, harde mechanische geluiden (kraken, piepen, schuren). Er valt domweg niet mee te rijden. Dealer en Renault NL erkennen overigens mijn probleem dus ik ga er vanuit dat het allemaal netjes opgelost gaat worden.Buck_Rogers101 schreef:@ LB9 : hoe merkte je het probleem met je koppeling op ? onregelatige overgangen van de trappen ? of voelde je het inhouden van de motor ?
Hide post links |
Hide post links |
Hebben het ook over het feit dat prestaties niet op niveau van fabrieksopgave liggen, zie topic Topsnelheid in het Talisman forum...Buck_Rogers101 schreef:Heb net 2100km op mijn Grandtour Initiale Paris Tce 200 PK staan en ben hem deze ochtend gaan afzetten bij de dealer met een hele lijst opmerkingen, waaronder :
- crashen van de R-Link2
- horten/stoten van de automaat bij filerijden (in comfort)
- stuurwiel staat niet recht (maar auto rijdt wel mooi rechtdoor)
- kofferdeksel niet mooi uitgelijnd
- bestuurdersportier niet mooi uitgelijnd
en bovenal : waar zijn die 200 PK's ? ... het lijkt me eerder op een 120PK
op snelheidsmeter type 2, met de PK en Nm indicatiebalkjes komen beiden nooit tot op het maximum.
Heeft er nog iemand met een Tce 200 het gevoel dat de PK's er niet zijn ? zou er een softwarematige (vermogen) begrenzing in zitten ?
Voor de rest : zeer mooie auto, veel plaats, door de 4-control lijkt het alsof je een Clio de bocht om mikt i.p.v. een grote D-klasse.
Hide post links |
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut