Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Forum
Onderwerpen
Banden en velgen Voor alle informatie over verschillende type banden en (lichtmetalen) velgen.
Hallo ,
Eindelijk een opvolger gevonden voor mijn Clio 1.5dci 65pk.
Het is een uitloopmodel van dezelfde reeks geworden : Clio Campus 1.5dci 06/2007 met 68PK (50KW) en 84000km....
Mijn megane3 2.0tce rs. Maakt een schurend trillend geluid bij stabiel rijden of optrekken in lage toeren je hoort t vooral bij lage bersnellingen hoorbaar. Niet te horen bij gas geven in stilstand/neutraal. Kan niet echt uitmaken als het geluid...
Ik ben van mening dat de automaat een keer ververst moet worden, de km stand is 255.000.
Kun je dit zelf of moet dit bij een dealer gedaan worden ivm dat de computer eraan moet?
Bij het plaatsen van mijn winterbanden op mijn nieuwe Captur (2mnd-3000km) heb ik gezien dat de aandrijfstangen ea volledig geroest zijn langst beide kanten... waarom wil Renault deze roest daar en waarom hebben ze dit niet gewoon voorzien van een...
Sinds vandaag trotse bezitter van een Kangoo 4x4. Testritje gemaakt. Super.
Onderweg naar huis merkte ik echter dat het schakelen naar de 1 en de achteruit niet vlot gaat. Als ik de pook omhoog trek gaat dit beter. Maar duw ik...
vervelende irrytante trilling tussen de 80 en 90 km in het stuur en de hele auto.
onverharde wegen gaat het stuur alle kanten op ! niemand weet wat dit kan zijn. onlangs nieuwe velgen en banden
hallo ben hier nieuw ! en in bezit van een Renault laguna automaat uit 2002
met een zeer vervelend probleem waar tot op de dag van vandaag 4 garages niet weten wat dit kan zijn !
trillingen door heel de auto meest in het stuur tussen de 80.en 90 km...
Renault Megane 3 Grandtour:
2012 :
1.5Dci :
Goedendag medeforumgebruikers. Is het veel werk om de achterremblokken te vervangen van een Renault Megane 3 Grandtour ? Er zit op deze auto een elektronische handrem en heb eens gehoord dat het dan...
Model/uitvoering : Trafic 19 DCI 60kW
Bouwjaar : 2004
Brandstof : Diesel
Ik heb mijn distributieriem vervangen en krijg de krukas poelie maar niet aangespannen. Van zodra de motor op temperatuur komt is de spanning op de poelie weg waardoor de...
Goedemiddag, vandaag andere versnellingsbak onder mijn scenic gehangen.
De auto start wel, alleen kunnen we niet schakelen.
Hij zoemt alleen maar. wat zou er eventueel aan de hand zijn?
Harde bonk tijdens het rijden en het automatisch overschakelen naar de 4e versnelling.
Snelheid op dat moment ± 75 km.
Dit nadat de auto meer als een dag niet gebruikt is geweest.
Er volgt een melding...
Wanneer dient de koppelingsplaat vervangen te worden bij normaal gebruik.
Ik heb mij laten vertellen dat dit bij 100000km dient te gebeuren. De auto heeft nu ruim...
Mijn naam is Jeffry en sinds kort de trotse eigenaar van een mooie safrane 2.0 benzine van bj 1999.
Safrane rijdt heerlijk maar voor de komende APK moet ik wel de dorpels vervangen en het onderdeel ( zie bijlage) wat in het midden...
Ik zit met een megane die als vaste foutmelding STUURKOLOM DEFECT heeft. Rij hier nu al een tijdje mee (zonder stuurbekrachtiging. Bij het uitlezen bij de dealer kwam foutmelding...
Hoi hier is Robedoes weer eens met een nieuw probleem waar ik niet wijs uit kan worden
en dus vraag ik het hier op het forum in de hoop dat een autotechneut mij misschien op weg kan helpen zoals dat eerder ook succesvol is gebeurd.
Afgelopen week is de bougie uit cylinder 2 geschoten. Bougie eruit, bobine aan flarden.
Nu zou de garage er in een helicoil inzetten, maar ik hoor net dat het plaatsen van de helicoil mislukt is, hij is afgebroken en men vind dat de kop eraf moet om...
Renault Scenic 2 16v 2004
Rem box module tikt bij parkeer stand wanneer de auto van contact is gehaald.
Handrem functie lijkt fysiek correct te werken in het display wel een storings melding mbt de handrem.
Zijn er forum leden die dit herkennen en...
Model/uitvoering : Kangoo 15 DCI
Bouwjaar : 2002
Brandstof : Diesel
Hij had het laten maken die pomp en draaide steeds constant toen(3 mnd terug). Uitleg was er zit lucht op.
Gisteren stond hij hier zonder servo. Olie was er op maar pomp draaide...
Dag Renaultliefhebbers en Renaultrijders,
Sinds een maand ben ik zelf ook trots eigenaar van een Renault Megane station.
Ik heb een volkswagen polo 1.4...
Wie o wie kan mij helpen ,sinds een paar dagen heb ik problemen met mijn auto .Reed naar de winkel daarna wou hij niet meer starten na 10 min ging ik het weer proberen en hij...
Renault Laguna
2005
1.9 DCI
Motorcode kg0g/kgrg mot.f9q
Kleine vraag voor de kenners:
Ik heb bovenstaande auto en nu wil het geval dat de koppeling soms op de bodem blijft hangen. Met name wanneer ik 150 km p/u of meer heb gereden is dit...
Ik heb een renault scenic 19dci uit 2004 met 88kw.
Nu heb ik een probleem.
Als ik de auto start in de ochtend dan trilt de motor en maar een zwaar geluid onder het rijden.
Als ik na een kwartier stop en 10 minuten later weer weg rijd dan is het...
Beste Forum leden
Ik wil het volgende probleem hier eens voorleggen.
Ik rijd nu 3MND. deze Megane met veel plezier, alleen in mijn afgelopen vakantie heb ik...
hallo
ik heb een renault scenic 2000
ik heb tweedehands schobrekers gehaald en er ondergezet
maar de auto zakt gewoon weer door
wat doe ik verkeerd met de schokbrekers of kan het wat anders zijn
gr jan
Renault Laguna 1 Grandtour K56
Bouwjaar 09-10-1998
Benzine
Ch.nummer VF1K5680518740146
Hallo
Van mijn Laguna heb ik de versnellingsbak vervangen.
Alles is gemonteerd en nu blijkt de ophangsteun (motorophanging) boven op de bak) niet te passen.
Op...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum