Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Forum
Onderwerpen
Banden en velgen Voor alle informatie over verschillende type banden en (lichtmetalen) velgen.
Ik heb een Renault Megane/Scenic 2.0. automaat 16v van Januari 2001
Ben net even wezen rijden toen ik afremde voor een stoplicht maakte de motor ineens veel toeren
en begon het lampje van de automaat ineens te branden onder de toerenteller en...
Misschien dat hier iemand antwoord weet.... Heb al een tijdje zitten zoeken op het forum, maar kan het niet vinden of dit al eerder gepost is
Heb een Mégane Grand tour...
Model/uitvoering : megane station
Bouwjaar : 2004
Brandstof : benzine
Ik wel mijn riemschijven en blokken vervangen
En nu wil ik ze online bestellen maar daar vragen ze serie nummer
Hoe kan ik die het beste vinden zonder de hele bende af te...
even een korte vraag omtrent een megane 3 (6bak) uit 2012, de laatste tijd kraakt mijn koppelingspedaal lichtjes.
Het koppelen zelf is absoluut geen...
Model/uitvoering :1.5 dci 68pk
Bouwjaar :2007
Brandstof :D
Hallo ,
ik wou mijn remtrommels (met nieuwe lagers) van mijn Clio 65pk omzetten naar mijn Clio 68pk.
Het enige verschil dat ik zie is de ABS ring : bij de ene meer ribbels dan bij de...
Al sinds de aankoop van mij Scenic II in Augustus 2014 lees ik hier mee en heb al op een aantal vragen het antwoord op dit forum gevonden.
Ik heb nu echter een probleem waar ik...
Iemand enig idee of de homokineet eenvoudig verwijderd an worden om de ashoes te plaatsen.
Ik weet dat hij er overheen getrokken kan worden met een ashoesspreider echter is er ook een hoes die niet van rubber is.
Deze...
Model/uitvoering :clio 2
Brandstof :Diesel 68pk
Hallo ,
ik heb gezien dan de rechtse ashoes vet verliest, alhoewel ik niet direct een scheur kan ontdekken.
Ik zou ze zelf willen vervangen , echter ik heb een vermoeden dat ik...
Sinds kort ben ik de eigenaar van een geërfde MEGANE SCENIC; 1.8 16V van 15 jaar oud. Een spannende onderneming als je nooit een auto hebt gehad (alleen gereden). Sinds de wagen op mijn naam staat heb ik er weinig geluk mee. Het begon met een nieuwe...
Wil mij even voorstellen, ben T.Bolt uit Workum, rijd sinds 2005 een Renault
Master dCi 80 Bj.2002.
De versnellingsbak begint te lekken, laat af en toe...
Model/uitvoering : megane
Bouwjaar : 2003
Brandstof : d hoe kan ik het stuurwiel met airbag zonder problemen demonteren en terug monteren? graag uitvoerige beschrijving aub
sinds gisteren eigenaar van een Grand Scenic. Rijdt heel anders dan mijn oude Rover 416 si.
Aangezien ik nooit met zo'n soort wagen, noch met een wat modernere...
Hallo
Ik hoop dat er iemand een verklaring voor mij hebt .
Want als ik aan m'n stuur draai bij sommige gevallen dus niet altijd krijg ik een piepende geluid te horen.
Recht en links...
Mijn achterrem schoenen zijn aan vervanging toe. Ik heb nieuwe remschoenen gekocht en dacht die even te vervangen.
Niet dus!! Ik krijg er de trommel niet van af. Ik heb de moer er af,...
ik heb een probleem met mijn laguna grandtour uit 2003
ik heb hem 2 week terug in de garage gezet en wilde er vandaag mee rijden
alleen hij kwam niet vooruit zakte door zijn kont heen
heb nog geprobeerd om...
Model/uitvoering : Kangoo 1.6 Bouwjaar : 2002 Brandstof : De kangoo schudt lichtjes en naarmate meer naar li gestuurd wordt , wordt het schudden steeds sterker en wordt er nog és gas bij gegeven dan wordt je haast misselijk geschud. Echter in het...
Ik wil mijn remblokken vervangen van mijn Kangoo, alleen..., ik krijg de remklauw niet helemaal los, onder heb ik de bout los, en kan de remklauw wel iets kantelen, alleen kan ik dan nog niet mijn blokken...
Model/uitvoering :Vel Satis
Bouwjaar :2002
Brandstof :Diesel
Bij mijn Vel Satis 3.0 dCi van bj.2002 komt er een heel irritant geluid vanaf de achterkant.
Het is een soort klapperende geluid iemand een idee waar ik aan moet denken?
Scenic 2 16-16v
2003
benzine
Hallo heren.
Ik ben in het bezit van een scenic 2 met een 5 versnellingsbak , deze maakt erg veel toeren , vergeleken met mijn vorige scenic met dezelfde motor en 5 versnellingsbak.
Ik vermoed dat er een andere...
Hallo net in het bezit van een scenic uit jan 2000
Nu een raar geluid als ik rem van rechts achter de schijf blijft wel roestig kan ik dit oplossen remmen doet die wel goed denk ik...
Hallo, ik heb onlangs een tweedehands Renault Trafic gekocht. Hij komt uit 2010, is een automaat en heeft pas 120.000 km gelopen. Nu hoorde ik een ratelend, rammelend geluid bij het stationair lopen, en het kwam ergens uit de voorkant vandaan....
Ik heb een andere motor in de kangoo gelegd, nu bezig om alles opnieuw aan te sluiten.
Nu stuit ik op het volgende probleem:
ik krijg de versnellingspook niet uit P (...
Model/uitvoering : megane cc 2.0
Brandstof :benzine
Hallo, ik heb iet nieuws met m'n megane.
Bij het optrekken in de eerste versnelling hoor ik een schrapend en krakend geluid. Niet altijd. Ik merk het vooral bij rustig...
Hallo, ik heb vorige week een Master uit 1993 gekocht, nu merk ik dat hij soms (niet altijd) piept bij het (op-)schakelen, dat duurt een paar seconden, dan houdt het weer op. Ik heb...
Ik ben nieuw hier. Eigenlijk ben ik een Ford liefhebber maar mijn vrouw heeft een kangoo welke is aangepast voor rolstoel gebruik. Sinds kort hebben we...
Ik heb sinds begin dit jaar een Trafic met quickshift versnellingsbak. Toen ik hem kocht met 96000km op de klok schakelde alles nog vrij soepeltjes, maar nu met 105000 op de klok bokt de...
Model/uitvoering : _clio rs phase 2
Bouwjaar : _2002
Brandstof : _benzine
clio rs
Wie kan me helpen. Ik heb een clio 2 rs ( 2 liter 16v) die prima rijd en voldoet.
Maar, sinds kort ratelt de versnellingsbak als ik in de 5e versnelling rij....
Renault Laguna Grand Tour 1.9 DC
Bouwjaar 2003
Diesel
Enige tijd geleden begon de turbo van onze Renault Laguna nogal wat geluid te maken, en aangezien we al eerder een turbo hebben moeten vervangen herkenden we het probleem en inderdaag bleek de...
Beste mensen.
Ik ben nieuw hier en zelf van het bouwjaar 1947 en hoop dat iemand mij duidelijkheid kan geven.
De Twingo heb ik in 2005 nieuw gekocht en dus de...
Ik heb onlangs een Megane Estate 2012 Bose gekocht. Daar zaten banden op de lm velgen met de maat 205/50/17.
Kan en mag ik daar ook 205/55/17 op laten leggen als ze kaal zijn zodat ik iets meer rijcomfort heb of krijg ik dan te grote...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum