Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
In het instructieboekje van de Espace lees ik dat je weliswaar de middelste stoelen achtertevoren kunt plaatsen, maar dat bij het rijden alle stoelen in de rijrichting moeten staan. Daar verbaas ik me over. Is dit een puur juridische...
Vreemd, tijdens een lange rit tot 2 keer toe plotseling alle ramen beslag.
Airco stond aan. Enige wat hielp was alleen vooruit maximaal beluchten en airco uitzetten.
Iemand enig idee?
20150127_201817.jpg Mijn espace valt regelmatig uit bij gas geven.
Voor het stoplicht bij het optrekken of als je langzaam rijd wil hij uitvallen.
Moto start daarna wel weer snel maar als je dan even wacht en weer een beetje gas geeft dan valt hij...
Wij zijn op zoek naar een grote auto.dus een espace. Nu lees ik allemaal slechte verhalen over de espace. Ik moet letten op de distributieriem. Bougies die vervangen zijn maar de meeste hebben turbo waar ik bang voor ben dat die kapot gaat en of...
Hallo ik ben al lang bezig om de radio te laten spelen
nu heb ik een andere radio gekocht omdat mijn radio stuk was andere aangesloten maar geen beeld op display en stuurbediening werkte niet ik een radio boer gebeld en die vertelde mijn dat de...
Ik heb een wiel lager vervangen bij een espace. Nu geeft hijabs en eps storing.
Nu is mij verteld dat het lager er verkeerd om in kan zitten???
De sensor zit ook gewoon weer goed in de ring. Maar hij leest toch niets af van het lager?
Hallo ik moet een andre radio zetten in mijn espace omdat radio stuk is
in heb weinig gegevens van radio die ik gebruikt gekocht heb
heb wel chassis nr en een w code en serie nr
er zit dus een Pioneer radio in SCU-2156zrn
serie nr R108074 6025 30...
ik vraag me af welk verschil er is tussen de motoren van de Espace en de Safrane motor 2,0 16 v.
de motor uit safrane komt bij Volvo vandaan maar het blok van de espace welk verschil is er
de 2,0 16v van safrane ken ik dat zijn heel fijne motoren...
In de koplampen heb ik bij deze koude steeds last van een beetje condens. Mijn vorige Espace had dit niet. Garage zegt dat dit normaal is, zijn geen druppels. Als ik ga googlen zie ik inderdaad dat dit wel veel voorkomt in combinatie met...
Wie kan mij vertellen hoe ik de knop van de versnellingspook eraf kan halen. Een paar weken gelden is het leer los gelaten en ik wil de uitdaging aan gaan deze opnieuw te bekleden. Volgens de garage was het alleen mogelijk door deze aftershaves...
Ik ben op zoek naar een grote auto waar iedereen in mee kan. We hebben nu een station wagen maar dat wordt te klein met 3 grote honden, 3 kinderen (waarvan 1 volwassen en 2 hele kleintjes).
Zodoende ben ik van t weekend eens gaan kijken naar...
Van mijn Renault Espace 3.0 dCi Initiale is de handrem module waarschijnlijk kapot. Als de motor uit is, is het net alsof er een tijdbom onder de auto zit. (tikkend relais waarschijnlijk) Op dashboard gaan lampjes >service< en de driehoek met rem...
Mijn vraag is heel kort :-)
Wij willen wederom een Espace aanschaffen...maar nu ook graag met Keyless Entry.
Zit deze standaard in een bepaald pakket, bijvoorbeeld Initiale?
Wedergeboorte iconisch Renault model op Autosalon van Parijs.
SCHIPHOL-RIJK – De Renault Espace is herboren en opnieuw als grote, elegante en robuuste crossover vormgegeven door Renault Directeur Industrial Design Laurens van den Acker. De zeer...
Ik ben nieuw hier, heb nog geen Renault, maar omdat ik van baan ga wisselen en ik mijn lease auto kwijt ga raken ben ik op zoek naar een grote gezinsauto. Ik heb mijn keuze op de Espace laten vallen.
Ik had daarstraks een raar geluid. Net alsof een rem bleef hangen en hoog snerpend en luid geluid gaf. Waren de remmen niet want het bleef doorgaan als ik remde, ging niet mee met het motortoerental ook niet. Ik ben gestopt. Motor afgelegd en terug...
Na wat omzwervingen toch weer espace kriebels :-)
We hebben twee mogelijke kandidaten; allebei 3 of 4 jr oud.
2.0t Benzine heeft ca 90 dkm gelopen, 2.0dci bijna 120 dkm.
We rijden gemiddeld 20 dkm/jr en na 2 jr ruil ik meestal in. Verwachting is...
Als mijn oude oer Espace niet meer is te reanimeren, zal ik naar iets anders moeten gaan kijken.
Er worden zeer veel Espace type 3 aangeboden voor soms opvallend lage prijzen.
Welke ervaringen zijn er met deze serie en waar zou ik specifiek op...
Ik heb de grote sprong gemaakt voor mijn immer groeiende familie maar een dikke grand espace gekocht.
van wegen een belasting technisch dingetje (kan ik meer over vertellen?!) een 15 jaar oude espace gekocht.
reeds vervangen / aangepakt
-...
Ik wil weten of er olie in de schakelbak zit zo ja kan dit minder worden en kan je zo iets peilen zo ja waar
Want als je schakelt en de koppeling weer omhoog laat komen en beetje gas geeft hoor je een apart zacht gerommel
Ik weet niet of zo iets...
Goedenavond allen,
Ik heb onlangs mijn inmiddels 4e espaceIII aangeschaft. Na 3 keer een 2 liter te hebben gehad is het deze keer een 3.0 V6 24V.
de auto is van 99 en heeft me maar 400 euro gekost, aangezien de auto het niet deed.
Thuisgekomen met...
Mijn keykard werkt niet meer,al nieuwe batterij geprobeert.Via internet kan je zulke kaarten kopen (autosleutels.info)Opnieuw programmeren niet nodig.Zijn deze sleutels te vertrouwen?
Gisteren kreeg ik een pakket binnen met de OBDII erin nou wou ik het testen en plugde het in de espace alles werkde en was er blij mee.
Maar vanochtend werd ik wakker en moest ik ergens heen maar mijn auto starte niet meer op.
de auto geeft error...
ik ben op zoek naar eigenaren van een Renault Espace Ambulance uit 1985-1988 dus Phase 1.
deze ambulances werden gebouwd door carroserie bouwer Tissier en door Baboulin.
Er stond ooit in 2011 een te koop op het Renault Espace forum.
wie kent zo,n...
Nadat ik afgelopen dinsdag met een grote smile mijn nieuwe phase 2 vanuit Groningen naar het Brabantse gestuurd had en de dagen erna met een nog grotere smile rondgereden heb is na 400 km plezier het eerste probleem al gearriveerd. :(
Gisteren bij...
Ik ben van plan een Grand Espace IV phase 2 aan te schaffen en heb me in eerste instantie gericht op de 2.0T op basis van de specificaties over het verbruik.
De 2.0T zou gecombineerd zo'n 1 op 10 rijden, de 3.5V6 zo'n 1 op 8.
Na wat lezen lijkt het...
Ik rijd al 4 jaar in een Renault Espace 2.0 the Race (bouwjaar 2001). Heb er nu 57.000 km mee gereden (totale stand is 146.000 km) en ben tot nu 9 cent per kilometer onderhoud kwijt (in totaal dus ruim 5.200 euro). De garage heeft bij de jaarlijkse...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum