Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik sta voor een dilemma, namelijk doe ik mij scenic 1.9 dci dynamiqe met een probleemloze 200000 km in net 10 jaar weg en koop daar voor terug een espace 3.5 v6 intiale met net 100000 km. Keurige auto met nog al wat luxe, panorama dak, dvd set...
Wegen gezinsuitbreiding willen we een Espace kopen. Ik vraag me af welk type? Type 3 heeft visueel mijn voorkeur over type 2 maar ik weet niet of het ook het verstandigst is qua onderhoud.
We hoeven niet hard te rijden o.i.d., liever betrouwbaar,...
Ik zit met iets in mijn maag.
Onze huidige Espace (2.0T aut. Privilege) uit 2003 met 230.000k op de teller, heeft veel problemen de laatste tijd. Nu is weer de radiateur lek en moet vervangen worden.
Nu loop ik tegen en mooie...
ik wilde graag weten of een espace uit 2003 de 2.0 t met 215000km een juiste aanschaf zou zijn voor 3500 euro.nu heb ikzelf een vw transporter uit 2001 met 146000km op de teller maar die is me uiteindelijk toch iets te prijzig per kwartaal.hoe zit...
In een ander topic al voorgesteld en dan nu mijn eerste echte vraag....
Vandaag in een aantal (Grand) Espace 3.5 V6 bekeken en in één proef gereden.
die sprong er -voor een prijs van nog geen 4K- echt heel positief uit: een Initiale uit 2003 met...
Ik zou me graag een espace aanschaffen vanwege z'n ruimte binnenin.
Maar ik heb een renault grand scenic gehad.....met veel miserie!!!!Nu heb ik gehoord dat de Espace een nog grotere miseriebak is...Klopt dit?Ik zoek een Diesel,welke is dan de...
Hallo, Ik ben van plan een Diesel aan te schaffen en ruil mijn scenic (benzine) daarvoor in. Gezien de drie groter wordende kinderen is een espace een ruime optie.
Mijn vraag is: kan een espace net als bij vele (vloek :oops: )duitse auto's wordt...
Na 13 jaar lease auto nu weer een eigen auto. Met de derde op komst hard op zoek naar een grote auto. Een espace vind ik prachtig, maar ik vraag me wel af welke serie het betrouwbaarst is.
Gezien mijn verwachte kilometrage (15K) denk ik aan een...
Onderstaande Espace denk ik hard over na om aan te schaffen, maar wat zijn jullie ervaringen en qua onderhoud kan ik verwachten naar jullie idee. Ga hem voor aanschaf wel helemaal door laten lichten bij garage om evt. mankementen...
Wij overwegen de aanschaf van een espace 3.0 dci initiale vanwege onze drie kinderen.
Deze auto staat te koop bij een dealer. Hiervoor moeten we onze mondeo mk3 2.0tdci in platunum uitvoering inruilen.
Deze auto heeft ons nog niet...
Na een tijdje heel goed rondkijken zijn mijn vrouw en ik op zoek naar een Renault Espace.
We vinden dit beide een zeer mooie auto en lekker ruim. We hebben sinds een paar weken ons 3de kindje
en merk wel dat er weinig autos zijn...
Ik ben me een beetje aan het orienteren om een Espace van rond 2008/2009 te kopen. Het wordt een diesel en had al gelezen dat de 2.0 de betere motor van het aanbod is.
Nu kom ik bijzonder veel uitvoeringsvarianten tegen. Kan iemand me...
Graag had ik mensen gehoord die niet zo tevreden zijn met hun Renault Espace.
Ik heb mijn wagen nieuw gekocht in januari 2010. Deze wagen bevat zovele fouten dat ik me toch een beetje ongerust maak ofdat ik werkelijk de enige ben die zo een wagen...
Ik overweeg de aanschaf van een Grand Espace en heb een mooie 2.0T gezien. Nu lees ik echter dat dit type motor veel problemen geeft. Wat is daar daadwerkelijk van waar (vanaf modeljaar 2006)?
Ik ben ook actief op een ander auto forum en merk dat...
In onze zoektocht naar een ruime, comfortabele auto gaan wij dit weekend naar een Grand Espace 3.5 V6 Initiale kijken.
De auto heeft 180.000 km op de teller, komt uit 2004 en is altijd door de dealer onderhouden. Dit jaar zijn de bougies en de...
Ik overweeg mijn Renault Espace 2.0T Dynamic uit 2008 te voorzien van een G3 gas installatie. Er staan 83000 Km op de teller en ik maak gemiddeld 20000 Km per jaar. Wie heeft hier ervaring mee en kan mij advies geven. Het betreft een G3 LPI gas...
ik kan via m,n werk voor een prikkie een Grand Espace IV 3.0 dCi kopen van bj 2003 die 309.000km heeft gelopen.
De Espace is op m,n werk ingeruild voor een nieuwe BMW 5 Touring.
Heb al een proefrit met de auto gereden en er was verder niks op aan te...
Een onderwerp wat ik nog niet op het forum heb gezien.
Is een Espace een Hij of een Zij?
Of moet je zeggen Le of La?
Of is dat afhankelijk van de bestuurder/eigenaar?
Wilde dit toch even delen. Vanmiddag reed ik de a7 op en zat vervolgens ingeklemd tussen twee andere grand espace's phase II. Drie op een rij, maak je niet zomaar even mee.
Sinds kort ben ik over gestapt van een espace 3 naar een type 4 (dus met bandenspanningsensoren ).
Na wat vervelende berichten te hebben gelezen over afgebroken ventielen wat veel kosten en ergenis met zich meebrengt ,
ben ik naar een...
Ik zag staan dat de Scenic ook zo'n topic heeft, dus ik dacht, laat ik dat nou ook eens doen ;D
Mijn 2.0T uit 2003 verbruikt gemiddeld 10L/100km, 1 op 10 dus.
In de zomer is 1 op 11 haalbaar, 1 op 12 ook wel maar dan moet je wel je...
Momentel rijd ik een espace fase III met een 2.2 dci motor, the race uitvoering. Momenteel heeft deze265 dkm gelopen. Vandaar dat ik nu op zoek ben naar ervaringen van mensen met een espace IV met 2.0 dci motor. Voor zover ik begrepen heb, dien ik...
Na bijna 10 jaar Espace rijden begin ik me nu toch wel een beetje te irriteren aan de kosten die aan het bezit van deze mooie wagen zitten. Bestaat er een alternatief voor de Espace of liever gezegd de fullsize MPV in het algemeen?
Bij het bijvullen van lucht is mijn sensor ventiel afgebroken.
Ik had ergens gelezen dat Profile Tyrecenter dit voordelig kon repareren.
Vanmorgen ben ik naar de Profile gegaan, die hadden een reparatie setje op voorraad.
Inclusief het weer terug...
Ik ben naar een Espace 3.5 V6 aan het kijken.
Hoe zit het bij dit type met de distributie:
- Ketting of riem?
- Om de hoeveel kilomter vervangen?
- Prijsindicatie voor vervangen?
Ik heb de mogelijkheid om een Espace IV 2008 2.0T (190.000km) over te nemen. Ik heb deze auto de afgelopen 4 jaar zonder problemen in de lease gereden (netjes bij de dealer onderhouden). Is dit een risicovolle aankoop? Is €15K een reele prijs (auto...
Ik verkocht deze week mijn winterset. Klinkt dom natuurlijk, maar ik rijd eigenlijk nooit wanneer het gesneeuwd is of heel erg koud is. In de zeldzame gevallen dat het toch gebeurt nemen we de wagen van mijn vrouw die wel winterbanden heeft.
Ik vond...
We hebben de beslissing genomen om snel een Espace aan te schaffen omdat onze auto recent gestolen is. Het zal waarschijnlijk een Espace worden uit 2004-2007 (we hebben nog geen keuze gemaakt). Omdat ik veel slechte recenties...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum