Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik denk erover om onze Espace te verkopen. Maar ik heb geen idee wat ik ervoor moet vragen of waar ik ongveer op kan rekenen als ik 'm verkoop. Het is een Grand Espace uit 2000, 3.0 V6 automaat, en alle, echt alle opties zitten erop. Zoals...
Ik heb mijn motorblok opgeblazen en wil het vervangen maar het plaatje met de motorcode is van het blok gevallen en ik weet niet of er een 733 of 754 motor in ligt. Wat is het verschil tussen die twee en maakt het wat uit welk blok ik aanschaf voor...
Langs deze weg , wil ik jullie even laten weten, dat er op Zaterdag 30-06-2007 , er in Keulen ,een openbare meeting is voor Espace-leifhebbers.
De Deutsers noemen het een Stammtisch-meeting.
Het is de eerste meeting daar, misschien...
Ik wil een Espace gaan kopen, bij vookeur fase 2
Voorkeur gaat uit naar de gewone 4 cilinder.benzine
V6 is natuurlijk,ook mooi, maar toch duurder in belasting en reparatie
Waar moet ik allemaal op letten bij de aankoop.
Zit er onder de moterkap nog...
Hoi
Ik heb momenteel ook een travelpilot in de auto met de benelux 2007 erop. Ik vind dit wel heel leuk maar niet echt praktisch omdat het schempje niet te lezen is. Tevens zit er een klein speakertje bij dat op de dashboard is geplakt, maar dat...
ik ben al 20 jaar een vw rijder en de laatste jaren TDI.
wegens uitbreiding gezin ben ik nu op zoek naar een ruimte wagen en hierbij dacht ik aan de grand Espace op G3 (plus minus 1999)
Nu weet ik dat er een 2.0 is van 100 pk en eentje van...
Aangezien wij tzt ons 4e kindje mogen verwelkomen, gaan we een MPV kopen. Ik zal het maar eerlijk zeggen: of een saaie maar supergoede Toyota Picnic, of een optisch aantrekkelijke en van binnen mooie espace.
omdat mijn R25 de miskoop van mijn leven was zijn we aan het rondneuzen naar een andere auto. En aangezien er een 3e kind onderweg is hebben wij onze oog laten vallen op een Espace V6 3liter uit 1991 op LPG. Nu mijn vraag: zijn hier...
Ik ben Marc en ik ben van plan om een Espace te kopen dus vandaar dat ik me heb aangemeld op dit forum.
Zodoende hoop ik wat wijzer te worden van deze auto's en te leren van jullie ervaringen.
Mijn zus + vriend zijn aan het rondkijken naar een grotere auto, aangezien ze inmiddels 4 kinderen hebben. Ze rijden nu nog in kleinere auto's rond, maar met dagje weg of vakantie is dat uitermate omhandig.
Ik ben van plan om een nieuwe Grand Espace Initiale aan te schaffen, 2.0 T 16V automaat, wie kan mij vertellen omtrent zijn ervaringen met deze auto, doen of niet doen ?
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum