Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Op zoek naar een nieuwe Fuego, kwam ik eerst in Schotland terecht. Daar stond een mooie zwarte turbo te koop in het stadje Dumfries. Het had gekund. Het is een dik uur rijden van Newcastle vandaan. Een paar keer per week vaart Stena...
Zelf heb ik helaas nog geen mooie plaatjes van mijn blauwe Fuego in de sneeuw, inderdaad hij is nog steeds niet terug, maar misschien hebben andere Fuego jocks die wel? Ik probeer me ook te herinneren hoe het was om met mijn Fuego...
In de kringloopwinkel kwam ik een paar exemplaren van het blad het Automobiel tegen. Met in nummer 85 het volgende artikel. Komt de auto of de eigenaar iemand bekend voor?
Lang geleden was er een premiere van een Suske en Wiske film in Arnhem.
Het was toen de bedoeling om met een Fuego ('s) de hoofdrolspelers te vervoeren van Musis Sacrum naar het Rembrandtheater.
Jouw Fuego was in eerste instantie...
Als je Renault Fuego for sale googlet, kom je meteen op een Engelse veilingsite waar momenteel twee Fuego's worden aangeboden. Vooral de onderste spreekt mij wel aan. Dus wie weet. Alleen zo'n auto naar Nederland krijgen is weer een hele operatie....
Neem een stuk dikker printpapier, print dit plaatje van deze onderstaande link erop uit, knippen en plakken (net als vroeger) en je hebt binnen no time een extra Renault Fuego Turbo erbij!!
Bij een kennis van mij in Frankrijk staat de volgende Fuego al een jaar op de zelfde plek. Het betreft hier een GTL. Mocht iemand interesse hebben, desnoods in onderdelen, dan kan ik dat evt doorgeven.
Decouvrable met 17.500 miles op de teller leder interieur en de prijs is 3500 pond
Het stuur aan de verkeerde kant zit maar dat went wel.
Wie gaat hem halen?
Mijn Fuego GTL '83 is sinds 29 juli weer APK gekeurd en is sinds afgelopen 31 juli in gebruik als auto voor dagelijks gebruik.
Een kennis heeft deze auo, die ik zelf in 1983 nieuw heb gekocht, na bijna 15 jaar stilstand, weer rijklaar...
zoek ondertussen al enkele delen voor de pas aangekochte fugeo (enschede, JR-19-KY)
gaat om orginele velgen voor een 83-er GTL, een electriek-raam systeem voor de passagierszijde en in goede staat verkerende stoelen met rode bekleding
Afgelopen zaterdag zag ik in Enschede een zilvergrijze Fuego GTL rijden,een auto die ik al heel vaak gezien had,maar ik kon nooit het kenteken lezen...dat is me afgelopen zaterdag wel gelukt.het is de JR-19-KY. Volgens de RDW site is deze beste...
Vele jaren geleden heb ik een paar keer een Fuego zien rijden die tussen de achterlampen een mooie rode (uiteraard) reflector had zitten. En er stond dan sierlijk 'Fuego' in geschreven. 'T zag er mooi uit.
Normaal gesproken zit daar 't nr. bord. Ik...
Voor alle Fuego Turbo liefhebbers onder ons een nieuwtje. Het blijkt via de Club Fuego Francais nu mogelijk te zijn om een originele Re-fabrication van de Turbo stickers met verlopende grijstinten te bestellen. Bestellen moet voor 30 november 2005....
Ik zal me als nieuweling op dit forum eerst even voorstellen: ik ben Gerwin, 19 jaar oud en heb sinds kort mijn eerste auto, een '83 Fuego GTS op LPG. Foto's zal ik voor de liefhebbers later plaatsen...
Nog onderdelen nodig? Zaterdag 9 mei kom ik naar de fuegomeeting en kan dan eventueel onderdelen meenemen,laat maar ff weten wat je zoekt dan neem ik het wel mee als ik het heb. Tevens sta ik ook op 16 mei met een onderdelenkraam in Ommen.
mijn is Joe en ik ben mogelijk bezig met de aanschaf van een Fuego
ik ben bijna 46 en heb nog nooit renault gereden behalve voor mijn
rij examen, 23 jaar terug in een Renault 25
momenteel rijd ik een bmw 732i uit 1980, ik wil iets...
Jaaaaaaaaren geleden waren we met een groep Fuegoliefhebbers op de televisie in een autoprogramma ,we hadden toen een bijeenkomst in Oldenzaal bij het Hulsbeek,maar ik weet niet meer hoe dat programma ook al weer heet. Mijn vraag...
31 december zal altijd een bijzondere dag blijven in mijn persoonlijke Fuego geschiedenis, want precies 17 jaar geleden (31 december 1991 dus) stapte ik in mijn eerste Fuego, een sepia GTL uit 1985 met turbodiesel motorkap. Dat was in Haarlem. Met...
Vorige week heb ik mijn zilvergrijze Fuego GTX Automatic weer uit de mottenballen gehaald,de timing had wat beter gekund i.v.m. het weer,maar goed..De auto heeft ruim 3 jaar stilgestaan,maar na diverse startpogingen sloeg de...
Renault Fuego Turbo van '85 in goede staat, carrosserie in goede staat. Auto
staat al een 5 tal jaar binnen. Enkel elektronische ontsteking dient in orde
gemaakt te worden. Zwart met originele stickers en BBS velgen. Voor meer
inlichtingen: 0032 477...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum