Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Afgelopen zaterdag ging het voor het eerst mis met mijn nieuwe Fuego. De vlotterpen zat vast waardoor de motor afsloeg en ik hem niet meer aan de praat kon krijgen. Nu had ik al eerder problemen, zoals een afslaande motor en onregelmatig...
Mijn Toyota Celica moet zeer nodig verdwijnen uit IJmuiden om vervoerd te worden naar Nieuwegein waar hij zal worden opgeknapt. Wie kan dit voor een redelijk bedrag doen of weet iemand die dit voor een redelijk bedrag kan doen. De bedoeling is...
1. Wie heeft er een goede luchtmassameter voor een 2.2i liggen? (De diagnose van de garage is dat die steeds blijft hangen of haken en vervangen moet worden.)
Of past die van een 2.0 of 1.6 ook? (Als iemand dat weet, graag een replytje).
Zo, sinds bijna 2 weken eigenaar van een GTL uit '84, kleur 'perle'. De eerste 300 km's zitten er op. Nog geen grote problemen tegengekomen. Natuurlijk wel een paar kleine zaken: temperatuur loopt wat op (niet in rood) bij filerijden en weet niet of...
Wat is 't grootste nadeel van een VW Golf?
Dat... Ze zo lang meegaan! Zit je nl. járenlang opgescheept met een nogal lelijke auto.
En je ziet ze natuurlijk op elke straathoek.
Dan beter een Fuego... lol.
(PS: niet doorvertellen dat ik een GolfI-gti...
Hoi,
Heb ik net een mooi verhaal geschreven over mijn nieuwe Fuego werkt de preview en de submit niet en ben ik mijn tekst kwijt! Straks opnieuw proberen!
Ik ben er gisteren dankzij een brief van de RDW achtergekomen dat mijn twee niet gekeurde auto's, de Fuego en de Celica, niet op de openbare weg geparkeerd mogen worden. Dat je er niet in mag rijden, spreekt voor zich, maar dat je de auto ook niet...
Deze mooie Fuego GTS uit 1982 is afgelopen week klaargemaakt voor de verkoop. Hij staat in Valthe in Drenthe bij Renske en Dennis Baars. Gefeliciteerd!
Op dit moment staan in Nederland voor zover ik weet vier Fuego's weg te roesten:
- In Andelst staat een witte GTS bij Autobedrijf Geritsen
- In Hollandscheveld staat een paarse GTL bij de Bandenbeurs (en ziet er nog redelijk uit)
- In Vroomshoop...
Mijn Fuego is vandaag opgehaald voor een APK opknapbeurt. De auto wordt dus niet volledig gerestaureerd maar wel volledig APK klaar gemaakt. Restaureren kan ik dan zelf deze zomer gaan doen. Op de knutselmanier want professioneel kan ik het niet,...
Lang geleden had ik een paar Renault Fuego pagina's. En daarna was er niets meer in Nederland. Maar nu heeft Jan Lijnema een prachtige Fuego site opgezet. Zie www.renaultfuego.nl Echt de moeite waard, neem eens een kijkje.
Vanaf vandaag staat mijn Fuego officieel stil, omdat de APK niet kon worden verlengd. Binnenkort wordt de auto opgeknapt door Stefan uit Beverwijk, maar in die tussentijd heb ik natuurlijk wel een auto nodig en het liefst een Fuego....
A vendre fuego turbo diesel Coupé 1984 - 1100 Euro - 170000 km - France, 52
Voilà je vends la Renault Fuégo de mon père. Un modèle rare de 1984, le moteur est un 2100 cc turbo diesel qui équipe les R25, R21 et espace 2.
Elle est très bien conservé...
Mijn Fuego heeft vandaag de keuring niet gehaald. Ik weet nog niet precies wat ik met deze Fuego ga doen, maar in ieder geval ben ik op zoek naar een andere en graag niet al te duur.
Op 6 maart ontvangt de tekenaar van de strip Asterix, Albert Uderzo, een koninklijke onderscheiding op de residentie van de Nederlandse ambassadeur in Parijs. Een aantal prominenten uit de Nederlandse stripwereld is van plan om daar naar toe...
Hoi,
Ik heb dit weekend voor het eerst de Poolse website van Slawek Redak bezocht. De website ziet er prima uit, is zowel in het Pools als het Engels, overzichtelijk en met veel beeldmateriaal. Bovendien staat er een duidelijk verhaal over alle...
Hoi,
Ik ben gisteren voor het eerst in jaren weer naar een Fuego gaan kijken die koop wordt aangeboden. Ter vervanging van mijn Toyota Celica die niet door de APK is gekomen en nu te koop wordt aangeboden.
Ich schreibe an Euch aus Buenos Aires, Argentinien. Ich bin Mitglied des RENAULT FUEGO CLUB Buenos Aires, und es freut mich sehr von Euch zu hören. Unsere Web Seite ist www.renaultfuego.com.ar mit technische Daten und verschiedene...
Ik ben een meisje uit België en ik rijd ook rond in een Fuego, een witte, die ouder is dan ikzelf (de auto is van 1982, ik van 1983). Omdat er stilaan wat mankementjes beginnen komen aan mijn wagen zou ik hem graag verkopen, maar ik weet niet goed...
Hallo allemaal,
De laatste jaren kom ik echt zelden nog een Fuego tegen op de openbare weg. Ik woon zelf in de omgeving van Haarlem maar vanwege mijn werk ben ik redelijk vaak onderweg. Maar een Fuego kom ik dus zelden tegen. Andere klassiekers of...
Ik heb een aantal maanden geleden mijn rijbewijs gehaalt 8) !! Maarja, De Espace van mijn ouders is niet altijd beschikbaar, en daarom wil ik graag een eigen auto kopen.
Ik ben zelf ook gigantisch gek op Mooie ouderwetse Franse...
Hoi,
Op eBay staat momenteel een Amerikaanse Fuego te koop. Ziet er op het eerste gezicht wel redelijk uit. Maar de prijs is op dit moment een lachertje...300 dollar. Heeft iemand hier belangstelling voor? Ik wil eventueel best meebetalen.
Groet,...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum