Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Een vraagje:
Ik ben al een tijdje bezig ,om contact te krijgen met Justes van de Hoeven,daar ik hem nog het een en ander wil vragen.
Tot op heden niet gelukt.
Weet iemand misschien of/en waar Justus is?
Er zijn op het forum ook al een...
Mooie boel! In de nacht van 11 op 12 juni is er in mijn blauwe Fuego ingebroken. Het linkerachterruitje is ingeslagen, de twee sloten zijn geforceerd en de autoradio is gestolen. Op de foto's is het resultaat te zien. Aangifte gedaan, natuurlijk,...
Ik heb enkele weken geleden een radiografische bestuurbare Fuego gekocht via Ebay France van het merk Joustra.
Het zijn echte collectors items voor de fuegoliefhebbers en er is word veel op geboden.
Het mooiste is natuurlijk compleet met doos en...
Afgelopen zondagmiddag (20 juli) zag ik een zilvergrijze Fuego door mijn doodlopende straatje in Haalderen rijden. Zo snel niet het kenteken kunnen noteren. Bekende??
Momenteel ben ik bezig om mijn Fuego in zo'n goed en mooi mogelijke staat te brengen. In het li-achterlichtglas zit een klein barstje. Daar zoek ik een nette vervanger voor. Ik heb nog niet bij Gerritsen in Andels geinformeerd....
Mijn vraag aan jullie is wie heeft er zin om een keer mee nar Frankrijk te gaan
om een Fuego op te halen.
Heb nl geboden op een Fuego in Frankrijk.
Gr Ben.
Een Fuego kom ik inderdaad zelden tegen. Die van mij gebruik ik nu ook al weer een paar weken alleen in de regio omdat ik de radiator niet helemaal vertrouw. Dan rij ik op de grote weg in mijn Toyota Celica hatchback uit 1983 van...
Binnenkort (begin april) verschijnt de nieuwe Youngtimer (Duitstalig blad uit de stal van Motor - Klassik).
Nummer 2/08.
Daarin staat een leuk verhaal over een zilvergrijze Renault Fuego GTX uit 1981.
Mag ik mijn eigen even voortstellen:
Mijn naam is Harry Bergman
Woonachtig in Wijchen ( bij Nijmegen)
Werkzaam als vrachtwagenchaffeur ( Binnenland)
Wagenpark bestaat uit : Renault 25 V6 bj. 1989
Renault Espace 1 bj. 1985
Als waarschijnlijk aamkomend fuego-rijders, heb ik eens zitten bladeren op het forum.
Nu zag ik dat het aantal fuego-rijders verspreid zit over heel Nederland.
Maar het is mij niet helemaal duidelijk , wie waar zit.
Is het...
Ik ben van plan om een Renault Fuego te gaan kopen.
Waar moet ik op letten.
Waar is een beetje goede Fuego te koop
Wat zijn zijn ongeveer de prijzen voor een redelijke prijs.
Ben nu in het bezit van een Renault 25 V6 en een...
Op 31 mei en 1 juni is er in Bretaghne, Frankrijk.
Een meeting gehouden zijn er mensen die er ook nog naar toe gaan.
Zie voor meer info www.fuego-freunde.de .
Gr Ben 2.2 L.
Mogen we stellen dat de Fuego een milieuvriendelijke auto is? Zeker voor zijn leeftijd. Gemiddeld 1 op 15 is toch heel mooi. Wat zijn jullie ervaringen?
Groet, Meerten
P.S. Een Fuego op LPG is natuurlijk nog milieurvriendelijker!
Wie weet 1 of 2 platen te liggen zoals in de Fuego brochure op de auto staat? Zwart met grijze letters Fuego, in de stijl van de oude Franse kentekenplaten.
Ik ben op zoek naar wat onderdelen voor mijn Fuego, Namelijk de bakkersknechten of de gasveren voor de achterklep en een hoedenplank (bruin), maar een andere kleur is evt ook goed. Verder is de bestuurdersstoel een beetje...
De eerste Nederlandse Fuego rijder die zich op de site heeft aangemeld is Stef Kluyt. Stef heeft in de jaren negentig het organiseren van Fuego meetings nieuw leven ingeblazen met de meeting in het Limburgse Houthem. Dat was op 14...
Ik ben Djurre, bijna 28 jaar (morgen)
Ik ben altijd al fan geweest van renault.
Mijn ouders reden vroeger een Renault 5, 14, 18 station, 21, Laguna, Scenic 1 en nu Scenic 3.
Kortom, ik ben groot geworden met de Renault.
De Fuego vind...
Op welke auto was je verliefd voordat de Fuego op de weg kwam. Voor mij was dat de Mazda 929 Coupé uit de jaren zeventig. Ik heb één exemplaar gehad van het model uit 1974 en drie van het model uit 1977. Ik was altijd de tweede of derde...
Een paar jaar geleden kwam ik deze Fuego tegen in de buurt van Breda. Op dat moment was ik niet echt op zoek, maar een tweede Fuego leek mij wel wat. Ik had, geloof ik, net mijn Mitsubishi Celeste verkocht en had mijn Celica nog niet. Van buiten zag...
Afgelopen vrijdag heb ik mijn nieuwe Fuego naar de monteur gebracht voor wat kleine maar subtiele reparaties. Ik kreeg mijn Celica mee die nu weer op belangrijke punten is gerepareerd en zijn APK heeft. Met de Celica ben ik dit...
Na menigmaal al reeds op deze site gekeken te hebben reageer ik nu toch maar een keer. Ik ben nu bijna 8 jaar de trotse bezitter van een witte gtx uit 1982. In de tijd dat ik de eigenaar ben heb ik er denk nog geen 20 km in gereden. Dat klinkt als...
Sinds kort is er in Frankrijk een digitale versie op CD-rom van de PR1080 onderdelen lijst/ boek verkrijgbaar, nr 7711079629.
Het gaat om de versie voor de Renault Fuego uit september 1986.
In 2000 werd een originele papieren versie verstrekt aan...
Hallo Fuego rijders, via de R 9-11 club kreeg ik ook voor ons fuego rijders een leuk idee.
Aangezien er niet veel over de fuego op deze site word geschreven, lijkt het mij leuk om samen eens een middag bijeen te komen om samen de auto's te gaan...
Mijn Fuego (83 er GTX) mist de twee bedieningen voor de buitenspiegels. Ik zie niet het palletje of wat het ook moet zijn. Er zitten 2 gaten, dus vraag: kan iemand mij daar aan helpen. Verder is de pookknop licht beschadigd. Daar zoek...
Omstreeks '85-'88 heb ik in 2 fuego's gereden, een 1600 GTS en een 2.0 (G)TX. Allebei geweldige auto's voor die tijd, nu ben ik benieuwd of ze nog in leven zijn. Het kenteken van de TX is HB-44-YX en bestaat volgens RDW nog wel. Die GTS is omstreeks...
Hallo Fuego liefhebbers voor wie er nog een Engelse Fuego wil hebben er staan er 2 te koop.
De eerste is een zwart turbo met lederen bekleding, te zien op Ebay.co.uk
En de 2e is een zilverkleurige GTX. te zien op www.renaultclassiccarclub.com...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum