Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
ik zou op m'n Kangoo een fietsdrager op de achterklep willen plaatsen, type zoals verkrijgbaar voor de Espace, of een Thule 973 voor mimi-busjes, doch deze zijn in de handel niet standaard verkrijgbaar voor Kangoo ?!
Ik ben op zoek naar een kantelbare fietsdrager waar 2 fietsen op kunnen en wanneer deze gekanteld is ik nog goed
de achterklep van de auto open kan maken.
Wie kan me helpen?
Ik heb een witte Renault Kangoo Express 1.9 bouwjaar 1999 omdat er roestplekken opzitten willen wij graag de auto bijwerken.
Maar wij kunnen nergens het laknummer vinden op de auto is het nergens te vinden en ook in de boekjes niet.
Wie kan ons...
Ik heb al zo een wagen zien rijden Did lichten Wat een lichtveld!.Zijn er zo 'n lampen die mijn spiegels niet verbranden?Ik heb ook nog zo een lichtworst liggen met warm white leds.Dit licht gaat goed door het rode reflectorglas.Deze ga ik in het...
ik ben op zoek naar mensen die net als ik zeer ontevreden zijn over hun Kangoos 1.5 dci en de wijze waarop Renault zich probeerd te distancieren van haar aansprakelijkheid . Problemen waarover ik het heb : bij 15000 km is de turbo vervangen wegens...
Ik denk dat het cetaangetal van Total beter wordt herkend door mijn dieselpomp nu hij harder optrekt.Ik denk dat de vervroegingen en de schuifpositie beter liggen bij dit Franse merk brandstof dat zijn eigenschappen misschien in heel de EU...
Ik ben daarstraks een sleutel gaan kopen voor ca 150 euro.Moet dat echt zo duur of moeten wij bijleggen voor de lease-rijders.De omnium is toch al lang verlopen dacht ik.Het handschoenkastje is nog zoiets,ge kunt dat niet op slot doen.Dank bij...
Ik zou graag een Kangoo Dci ,Abs,el ruit,5 plaatsen,deurtjes achter en evtl L zijdeur voor mezelf willen kopen.Rose formulier in orde.Prijs ca 2000 .Enige bezwaren of grote pannes weet ik zo meteen nog niet?Een oliekoeler plaats ik er zeker op...
Ik ben Isa en ben van Tongeren, ik heb een 2de hands Kangoo (bestelwagen)
gekocht, donderdag mag ik hem gaan afhalen. Het is een witte Kangoo Dci 80
van 07/2004 met airco, schijfdeur en 2 klapdeuren,
en een Regalsystheem in laadruimte.
Dit...
ik ben Gerrit.
en heb net een 2006 kangoo automaat lpg G3 gekocht.
ik wil graag mijn ervaringen hier met jullie delen.
ik heb jarenlang amerikaanse autos gehad, dus ik ben wel verwend, maar de automaat van kangoo beviel me zo...
Hallo,weet er hier iemand of er voor de nieuwe Kangoo al iets bestaat om hem beetje te laten zakken? Het is een lichte vracht maar is geen verschil qua ophanging met de gewone personenwagen Kangoo denk ik! Ik heb al een beetje op google gekeken maar...
Volgens de consumentenbond zou de Kangoo een storingsgevoelige auto zijn.
Zelf heb ik eigenlijk geen problemen met de K. gehad.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
De beste plek voor de TT in de Family is m.i. links voor op de voorruit. Er zijn wel hulpstukken in de handel voor plaatsing op het dashboard, maar dan moet je constant naar beneden kijken|: erg lastig.
Hieronder beschrijf ik hoe ik mijn TT plaatste...
Ik heb sedert verleden jaar een Kangoo nieuw model waar momenteel slechts 1 luidspreker links achter inzit.
De bedoeling was een bestaande autoradio te gebruiken en in te bouwen wat zonder problemen ging.
Evenwel kan ik geen luidsprekers...
Ik ben sinds een week de trotse eigenaar van een spiksplinternieuwe Renault Kangoo 1.6 Automaat in de kleur
gris-beige.
Ben nieuw op deze site, en hoop op veel uitwisseling van ervaringen met andere Kangoorijders.
Hallo, ik wil de kleppenspeling van mijn Kangoo bijstellen. Kan iemand mij aan de juiste spelingen helpen? Verder probeer ik aan een werkplaatshandboek te komen maar kom niet verder dan een Franstalige. Weet iemand hoe ik aan een Engelstalige kom ?...
Ik ben sinds donderdag de trotse eigenaar van een Kangoo Family 1.6 expression in de kleur bleu menthe. De komende 4 jaar mag ik van de leasemaatschappij hiermee mezelf en m'n gezin mee vervoeren.
Wij hebben met onze Renault Kangoo 1.6 16V Privilège uit april 2004 80.000 km. gereden.
Vroegâh was het slim om je auto in te ruilen vlak voor hij een ton op de teller had staan. Maar nu spreek ik over echt jaaaaren geleden.
Wat is tegenwoordig...
door diefstal/inbraak in mijn auto :cry: ben ik de handleiding kwijt van de auto, maar ook de gebruiksaanwijzing van de radio.
Heeft iemand toevallig een handleiding voor mij (Renault Kangoo okt 2003, nieuw model). Weet iemand ook wat voor...
ik wou effe goeiedag komen zeggen op dit forum.
Ik ben Dries en 'k ben sinds vorige week zaterdag de trotse eigenaar van een Kangoo 15dci van 1995 ( SPLINTERNIEUW DUS !!!).
....mijn ervaring na 1 week Kangoo rijden, ik had al veel vroeger...
Vraag. Mijn kinderen worden steeds groter. Achter mij zitten (ik heb een ASS stoel en ben bijna 190cm) is krapjes.
Het autootje doet het nog prima. Ik heb een RT uit 1999 met 150 duizend op de teller. Wonend in Amsterdam loopt...
Sinds gisteren een Kangoo gekocht na lange tijd een C2 gereden te hebben. Ondanks dat de C2 zeer goed beviel, werd hij net iets te klein voor een gezinnetje met een kind. Of moeders moest achterin of kind werd naar achteren gepropt. Dit omdat de C2...
Hey,
Ik kocht gisteren bij de garage een occasie Kangoo. Er zat geen handleiding bij. Waar kan ik er een vinden? Bestaat er een site met zulke handleidingen?
Alvast bedankt voor de reacties!
Ik ben bezig met het inbouwen van een alarm, nu zoek ik de unit van de CV. mijn kangoo is van het bouwjaar 2002.
Wie weet waar die unit van de CV zit, en is de CV elektrisch, of Pneumatisch ?
Is de achteruit van een Kangoo 2001 gekleefd?
Het betrefd een uitvoering met een val en niet met deurtjes.
Kan ik deze zonder brokken verwijderen en terugplaatsen?
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum