Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
omdat onze gezinswagen ondertussen wat oud is voor een omnium verzekering zijn we beginnen kijken voor een nieuwe wagen.
Eergisteren het idee gekregen een Zoe Q90 intens 40 editie te kopen. Als de proefrit en de inruilwaarde van de...
Als ik thuis mijn ZOE oplaad aan mijn 3 fasen laad-box, en ik sluit een paar goedkope speakers op mijn laptop aan, dan hoor ik de bekende pieptoon (rond 10kHz) zacht uit de speakers klinken.
Dit kan komen doordat het goedkope speakersetje niet goed...
Ik wil m'n binnenverlichting vervangen voor 3x een LED W5W, echter ik krijg de kap niet open in het plafond.
Iemand een idee hoe dat moet? Voordat ik er een schroevendraaier onder zet en de zaak afbreek?
De hele unit moet er uit neem ik aan?
Vandaag wilde ik mijn Zoe laden bij de laadpaal op m'n werk. Hier probleemloos mijn vorige auto's (Toyota Prius Plugin, Opel Ampera) kunnen laden.
Nu sluit ik de Zoe aan, en blijft er staan, bezig met controleren op het display van de auto....
Goedemorgen, complimenten voor het gezellige forum vol nuttige informatie. Ik ben nieuw hier en word misschien een collega ZOE berijder. Heb enige ervaring met elektrisch rijden, want half jaar twee elektrische VW's tot mijn beschikking gehad. Voor...
We weten allemaal dat 43kW niet de toekomst heeft, en dat de Renault ZOE vrijwel de enige auto is die hier nog gebruik van maakt. Daarbij is het een feit, dat de volgende ZOE rond 2019 een CCS DC (Frankenstein plug) zal krijgen.
In Noorwegen werd...
In afwachting van mijn Zoe op 9 december wilde ik alvast een account aanmaken voor R-link. Verkoper heeft me een foto gestuurd van het serienummer van de R-link.
Lieve allemaal, het goede nieuws is dat ik mijn Zoe niet ga verkopen :-) Maar als onderdeel van mijn echtscheiding moet ik de waarde van mijn Zoe bepalen. Beetje zitten bladeren op gaspedaal.nl maar dat geeft een beperkt beeld.
Ik ben op zoek naar een 2013 of 2014 Renault Zoe. Het valt mij op dat heel veel Zoe's import zijn, waarom is dat? En kan dat een probleem opleveren?
Ik heb nu een Zoe 2013 op het oog met 56000 km (Q210 quickcharge).
Ik kan hier...
Hallo,
Nu de winter in aantocht komt en ik pas een ZOE heb vroeg ik mij af of en hoe julli de comfort timer gebruiken. Ik hoef b.v. niet elke dag te laden, kan ik b.v. wel dan de comfort timer gebruiken via de laadpaal? Dus zonder te laden? De...
Ik heb een vraagje betreft de achteruitrijcamera, ik heb vandaag een proefrit met een zoe gemaakt en is mij en mijn vrouw erg goed bevallen, wat mij opviel echter is dat tijdens het achteruit inparkeren je blauwe hulplijnen (stuurrichting) zag en...
Sinds vrijdag kan ik batterijstand niet meer opvragen, verwarming niet meer opzetten of laadhistorie opvragen via APP of via My ze online.
Auto is slecht 6 maanden oud.
Nog iemand dit probleem ?
Volgens renault is alles in orde.
Voor de mensen uit belgie . Waar zijn jullie verzekerd en hoe wordt het gedaan met de batterij verzekering . Allen bij RCI of de eigen verzekering ?
En is de wagen dan samen verzekerd of heb je een aparte voor de batterij ?
rij sinds eind april met een Zoe BoseEdition yttriumgrijs.bij zonlicht in de voorruit heb ik veel last van reflectie,ik kan de rooster van de verluchting zo zien om van de rest nog niet te spreken.iemand een oplossing? van Renault zelf zou prachtig...
Ik heb mij aangemeld bij My-renault, heb alle gegevens in gevuld heb mijn auto geregistreerd dmv een activeringscode en nu heb ik op mijn telefoon Z.E. Services geinstalleerd en daar moet ik gebruikersnaam en wachtwoord in voeren en daar voer ik...
Met veel plezier heb ik voorheen een Megane cabrio gereden.
Na enkele jaren een andere auto overweeg ik nu een Renault voor zakelijk gebruik aan te schaffen.
Voor mn werk rijd ik 10-15.000km per jaar. Maar ook >500km privé.
Het is nog een filmpje uit 2012, maar toch interessant om te zien.
Bij 00:09 zie je ook precies waar de front-airbag in het dashboard zit. Dus of je daar aub geen attributen/zuignappen wil plaatsen... Airbags ZOE.jpg
Zie ook het bron artikel .
Ik ben aan het nadenken om mijn Nissan Leaf te verkopen en een tweedehands Renault Zoë aan te schaffen. Voor deze auto wil ik dan het 40 kWh accupakket aanschaffen, wat is hier de huidige status van? Gaat dat mogelijk worden? Ik heb 9 maanden een...
Met warm weer krijg ik steeds een rood alarmsignaal storing electrische motor. Nadat ik de auto langs de kant zet en motor uitschakel verdwijnt het alarm. Kennelijk wordt de motor te heet? Weet iemand wat er hand is?
Het speculeren is (zo goed als) voorbij. Een 41 kWh accupakket en leverbaar met zowel de Continental (voorheen Q210) als Renault motor (tot nu toe R240). Met een nieuwe instapversie die nog wel het 22 kWh pakket behoud. En tevens een nieuwe topmodel...
Ik zou vandaag mijn nieuwe Zoe 40 ophalen maar kreeg een uur geleden te horen dat de auto niet geleverd mag worden van Renault. Reden IS dat er een update van hardware/software benodigd is. Meer info krijg ik niet.
Iemand hier die...
Ik vroeg mij af hoe gaat het eigenlijk met het batterijhuur contract als je een zoe (of Twizy) verkoopt. Hoe kan Renault handhaven dat je als nieuwe eigenaar de huur gaat betalen? Zeker gezien het feit dat er ook wel eens auto's de grens overgaan.
Herkent iemand dit probleem:
Bij het rustig afremmen tot stilstand in stadsverkeer, bij de overgang van regeneratief naar frictieremmen lijkt het, happen de remmen opeens, alsof je zelf extra pedaaldruk zou geven, en tegelijkertijd hoor ik een...
Nu en dan wil mijn auto niet rijden als ik hem in D zet. Dit gebeurt nadat ik de bak in P zet en na een halv minut wederom in D.
Om toch verder te kunnen rijden zet ik de bak eerst in R en daarna in D.
De dealer had hier nog niet van gehoord,...
Het valt mij op dat de knoppen op en aan het stuur (4 x ) cruisecontrol, voicecontrol en de bedieningshendels niet verlicht zijn, hetgeen ik a) raar en b) vervelend vind :roll:
Vraag: hoort dit zo of moet ik op zoek gaan naar een kapotte zekering...
Afgelopen week een afspraak gemaakt bij Renault in Veenendaal omdat in Wageningen wel heel weinig kennis was toen ik er afgelopen jaar met een deukje motorkap langs ging.
Vooraf zowel telefonisch als via de mail de wensen kenbaar gemaakt:
-...
Zoals jullie je kunnen voorstellen hebben Bob Fisch en yours truly inmiddels honderden uren in CanZE zitten. Dat doen we met veel plezier en voor een groot deel voor onszelf. Dat er vele, vele mensen blij van worden doet ons...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum