Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hartelijk dank voor je interesse om te investeren in Fastned! Leuk dat je samen met zoveel anderen mee wilt bouwen aan deze voor Nederland zo belangrijke infrastructuur. Via deze e-mail brengen we je graag op de hoogte van de...
Op de site van staat nu bij mijn-auto opeens de volgende melding: Uwaga 0C6W.png Renault a décelé une possibilité de mauvais montage de la section arrière de l'écran de passage de roue avant, pouvant provoquer l'usure par frottement du flexible de...
Weliswaar op droog wegdek. Van de week, door eigen stommiteit, de ABS getest. Kwam met 110 uit een tunnel in een bocht, en daarachter stond het stil. Vol in de ankers en ik moet zeggen, het ging volkomen glad, geen piepje of niks, en volstrekte...
Wie heeft de Focal 6.1 Speakers en sub in zijn Zoe? Hoe verhoud deze set zich t.o.v. de standaardspeakers? Ik vind de basisset niet slecht, maar overweeg toch de Focals te laten plaatsen.
Ik weet dat er ten minste één draadje over loopt in het R-Link deel, maar dat is me iets te chaotisch. Korte samenvatting: Europa kaart is tijdelijk te koop voor 0.00 euro. Probleem kan zich voordoen dat deze niet op een standaard (4GB) tomtom...
Na bijna 3 jaar ZOE rijden weet ik inmiddels wel wat normale waardes zijn die door de ZOE worden weergegeven als rijbereik. Maar vandaag gedroeg de rijbereikweergave zich heel vreemd. Vanmorgen stapte ik in mijn volgeladen ZOE en zag tot mijn...
De bedoeling van deze topic is om een zogenaamde 'wensenlijst' op te stellen voor Renault. Niet zozeer met verbeteringen voor toekomstige Zoe's maar ter verbetering van de huidige . En niet zomaar voor de lol maar als feedback richting de fabrikant....
(even een teaser als onderwerp..) :D
Zoe gaf aan dat de batterij van de kaart vervangen moest worden. Je hebt eigenlijk best wel kracht nodig om dat plaatje er af te krijgen. Ik heb voor de zekerheid maar even een youtube video gekeken om te zien...
Zie hier de productwijzigingen van de ZOE.
Start productie is verwacht laatste week augustus 2014.
Belangrijkste detail is dat het dashboard in een donkerdere variant is.
Verder hier en daar een chromestripje, de bekleding, en de asbak is niet meer...
Tot gisteren hadden we met de Zoe alleen ritten gemaakt binnen de helft van de range. Oftewel, zonder opladen kwamen we altijd weer thuis. Maar gisteren zijn we met de Zoe naar het strand (Bloemendaal) gegaan. 's Avonds hadden we in totaal 283 km...
Wie heeft er ook zin om mee te doen met de Sub-zero race?
De Sub-Zero Race is de allereerste recordpoging onder extreme condities voor volledig elektrische auto’s. Het doel is om als eerste te finishen op de Noordkaap, het noordelijkste puntje...
Dit item wordt misschien een beetje een klaagzang...
Afgelopen weekend een gezellige bijeenkomst, nieuwjaar etc. Tijdens het gesprek kwam het onderwerp (zoals zo vaak) op mijn elektrische auto en natuurlijk de belangrijkste vraag hoeveel kilometer...
Ik weet niet of het zal werken, maar iemand heeft het idee opgevat om alle EV's wereldwijd in kaart te brengen.
Voor wie zijn EV wil toevoegen: .
Op dit ogenblik 1 in Nederland en mezelf in België.
Ik ga 1 van de dagen een nieuw Zoe bestellen in Belgie. Blijkbaar staat men geen kortingen toe op EV in tegenstelling tot traditionele modellen. Ben bij 2 dealersvgeweest die niet verder kwamen dan de catalogusprijs. Bij benzine en dieselmodellen...
Ik heb net een Zoë gekocht en ben MIA aan het aanvragen.
Ik vind het echter vreemd dat de bijtelling geldt over de prijs van de auto + accu
en de MIA wellicht niet. Wie kan mij vertellen of het mag dat ik de fiscale waarde
van de...
E-LaadNL zoekt deelnemers voor een heel interessant onderzoek. Ik heb aangeboden om te helpen bij het vinden van geïnteresseerde deelnemers. Je kunt je direct aanmelden bij Koen (zie onderstaand), en post hier graag ook even een berichtje als je...
Vraagje aan Zoë rijders.
1. Als jullie een lange rit gaan maken en daardoor moeten bijladen, hoeveel tijd neemt dat in beslag.
2. Wat doen jullie in de tijd dat de accu bijlaad.
3. Kan je altijd terecht bij zo'n laadpunt? Ik weet een laadpunt bij...
De lokale schadehersteller is blij met ons. Zelf heb ik ooit met de ZOE een losgebroken aanhanger van een voorganger gestopt waardoor de voorbumper vervangen moest worden. Een onbekend persoon heeft zijn portier ooit in de onze geplaatst, dochter...
Het was mij altijd al opgevallen dat als ik langzaam reed er vrij veel geluid van de banden af kwam. Het leek net of de banden heel erg plakte aan de weg. Laatst liep ik achter mijn auto toen mijn vrouw weg reed en ik dacht dit kan...
Een beetje offtopic maar toch ook weer niet helemaal. Met de presentatie van Mission E heeft Porsche de knuppel in het hoenderhok gegooid door de industrie/overheden te motiveren over te stappen naar 800v laden. De redenering is simpel en logisch:...
Al een tijdje loop ik met het idee om elektrisch te gaan rijden. Na veel googelen, reviews en videos bekijken, ben ik uitgekomen bij een keuze tussen de Nissan Leaf en de Renault Zoe. In eerste instantie had ik de Zoe afgedaan...
Vandaag wordt mijn dashboard vervangen bij Hans Jongerius Gouda. Ik zeg eerlijk, van mij hoefde het niet zo HEEL erg, maar de garage drong er toch een pietsie op aan, en ik kan best luisteren. Toen ik de...
Beste forumleden,
De Zoe is de eerste elektrische auto die Renault vanaf tekentafel heeft ontwikkeld. Dat er dan na het op de markt verschijnen van deze auto wat meer defecten aan het licht komen dan bij de lancering van een conventionele (ICE) auto...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum