Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik ben op zoek naar hoezen voor de achterkant van de voorstoelen, m.a.w. een hoes om de voorstoelen te beschermen tegen de piraterij van mijn kinderen :fp: .
Heeft iemand daar al iets voor gekocht?
Ik vind alleen maar hoezen voor stoelen met...
wij zijn nieuw in Renault-land: sinds december 2016 in het bezit van een gebruikte Zoe Intens bouwjaar 2014. Toen we de auto (geïmporteerd uit Frankrijk, bij een niet nader te noemen NL Renault-dealer) kochten was de actieradius bij...
Ben van plan een Zoe ZE40 aan te schaffen, maar wordt gek van de cryptische info op de website en zelfs de folders.
Kan iemand mij uitleggen wat het €2000 prijsverschil tussen de Life en de Intens rechtvaardigd?
Dat is toch niet voor een...
Nissan Motor Co, Renault SA and Mitsubishi Motors Corp will combine their electric vehicle platforms in an effort to slash prices down to levels comparable to conventional gasoline cars, the Nikkei newspaper said.The...
Ik vond de kofferbak wel lekker diep, maar deze veranderd snel in een wirwar van losse voorwerpen zoals gevarendriehoek, laadkabel/tas etc.
In overleg met mijn vader samen een dag geklust en dit is het resultaat. Ik moet nog wel de bekleding er op...
Het ongeval gebeurde rond 09:15 uur op de kruising van de Nusterweg en de Dr. Philipsstraat. Een auto ramde daarbij een gaspaaltje, maar er ontstond geen gaslek.
Gewoon uit nieuwsgierigheid: ik ga er altijd van uit dat de 'normale' ZOE 88 pk vermogen heeft, wat afgerond de aanduiding Q90 oplevert. Maar in de nieuwe brochure zie ik bij de specs staan:
Maximaal vermogen kW (pk): 65 (88)
Continue vermogen kW...
Soms, vooral als het wegdek nat is, wil het wel eens gebeuren dat de voorwielen doorslippen bij het wegrijden. Logisch zou je denken, dan moet je maar niet zoveel gas geven. Maar, had de Zoe niet tractiecontrole (ASR) ingebouwd?
Boekje erbij gepakt,...
Via de UK en Ierland kreeg ik de vraag of ik in NL ook het verzoek wilde doen om een videoboodschap in te sturen met een leuke kerstgroet, hieronder het origineel:
Het zou leuk zijn om er een paar op te sturen natuurlijk dus leef je uit!! :thumb:...
Ik wil aankomende maand overgaan tot aanschaf van kleine 15 inch velgen met winterbanden erop. Wie doet er mee om gezamenlijk dit in te kopen? Het lijkt mij dat ik niet de enige ben met deze vraag, dus vandaar het verzoek...
Afgelopen weken veel op het forum gelezen en 2 bezoekjes aan de Renaultdealer gebracht. De proefrit was super :D
Na even gerekend te hebben blijkt dat de Zoe over een tijdspanne van 5 jaar met ongeveer 25.000km per jaar redelijk in de buurt van m'n...
Bij het instellen van het navigatiescherm kun je kiezen om laadstations en benzine stations apart te laten weergeven door ze aan te vinken.
Omdat ik geen benzine stations meer nodig heb zet ik het vinkje daarvan uit zodat alleen laadpunten worden...
Ik merk de laatste tijd bij het open of dicht doen van een zij-deur, dat soms een knoepend geluid hoorbaar is.
Een deur kan op verschillende standen open staan. Meestal doet het knoep-geluid zich voor, als een deur in 1 van die open standen staat,...
Leuk om te spelen met de verschillende dashboard layouts. Ze hebben elk ook hun eigen startup sound (bij 'starten' van de Zoe). Verder kun je door de speed limit / cruise control schakelaar in het midden te zetten, en door het...
Sinds dat ik de Zoe rijd vroeg ik mij af wat er zou gebeuren als je op de Cruise control rijdt en er treedt aquaplaning op.
Zal een of beide voorwielen gaan spinnen omdat ze grip verliezen en tegelijkertijd de auto op snelheid willen houden? En zal...
Hallo allemaal, ik ben al een tijdje aan het meelezen op het forum en ben er inmiddels uit dat ik een Zoe aan ga schaffen.
Ik realiseer me dat er via de zoekfunctie veel te vinden is, maar om alles door te gaan spitten kost heel veel tijd. Verder is...
zoe-expnav.jpg.ximg.l_full_m.smart.jpg This is what Renault is asking their customers.
Current Zoe’s drivers are being asked by email to say how much are they willing to pay to get a bigger battery that will give a 300 km real range.
Read more......
We hebben een nieuwe plekkie op het forum: kijk maar hier
De belangrijkste laadpalen-onderwerpen staan nu in het Algemene item van de ZE afdeling
Laat maar weten wat je er van vind
Ben enige tijd bezig met oriëntatie op 2e hands Zoë.
Gezien de prijzen, lijkt me importeren uit Frankrijk een goede optie.
( ik heb kennis in Frankrijk die deel communicatie zou kunnen doen)
Gisteren gebeurde wat vreemds:
Ik keek eens goed naar het R-Link scherm en zag een wit driehoekje bovenin het scherm dat er eerder niet was. Zag er erg vreemd uit.
Nieuwsgierig geworden voelde ik of het aan het scherm zelf lag (pixels stuk?) of...
Mijn Zoe rijd ik zakelijk en is uit 2013. Voorlopig profiteer ik dus van 0% bijtelling maar dat is alleen voor de eerste 60 maanden. Na die 60 maanden val je terug naar de dan geldende regels. Dat lijkt dan 4% per jaar te gaan worden. Mijn Zoe staat...
Vandaag heb ik een testrit mogen maken in een Tesla Model S, het snelste en meest luxe uitgevoerde type, de P90D... :dance:
Wat een belevenis was dat zeg, niet normaal hoe goed zo'n wagen rijdt...
Mijn Renault Zoe heeft tijdens mijn testrit kennis...
Vandaag mijn auto laten afvoeren omdat ik over het hoofd ben gezien door een andere bestuurder. Met circa 40 a 50 km in de zijkant van een andere auto gereden.
Gelukkig voor beide enkel blikschade en beetje spierpijn.
Een paar weken geleden ben ik grvraagd / heb ik aangeboden om op de Fontys Hogeschool voor toegepaste techniek, Lectoraat Future Powertrain een presentatie te geven over de ervaring van echt EV rijden en CANbus hacking. Ze hebben mij gevonden door...
Ik vind het natuurlijk grappig om af en toe het autootje flink op de staart te trappen. Flauw, maar wel leuk. Maar de laatste weken heb ik expres als een dweil gereden om nou eens te kijken of het echt veel uitmaakt. Het maakt veel uit! Beslist geen...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum