Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb de laatste dagen weer 's wat zitten experimenteren met voorverwarmen van de Zoe. Er blijken dus 3 (!) verschillende mogelijkheden voor te zijn:
1. Via de knop op de key-card. Dit werkt uiteraard alleen als je in de buurt van (of in) de auto...
Beste forumleden,
Heeft iemand al een link gevonden, voor de handleiding van de nieuwe Zoe?
Alvast bedankt, voor eventuele reactie.
Ik heb een nieuwe Intens besteld en komt waarschijnlijk, dit jaar nog binnen.
Ik vind het leuk, om de handleiding...
Beste forumleden,
Ik heb nu een Zoe limited.
De nieuwe Zoe, heb ik besteld.
Kan ik, als de nieuwe Zoe binnen is, met enige aanpassingen, de huidige apps nog gebruiken?
Dus voor laden en voorverwarmen etc. etc.
Of moet ik de apps verwijderen en...
Wellicht dat iemand dit weet :wink: ik zie op twee plekken ineens twee oplaadpalen staan op mijn Rlink display. De ene staat letterlijk midden op de weg (die is van TomTom Live) en de andere staat exact op de juiste locatie. Nu heeft...
Beste Zoe-rijders,
Wellicht hebben jullie inmiddels ook al een bericht ontvangen met het aanbod om de garantie te verlengen. Afhankelijk van de te selecteren extra jaren en kilometers kost dit rond de 300-500 euro. Heeft iemand van jullie dit...
Er zijn hier meerdere mensen overgestapt naar een Tesla en ik vroeg mij af wat de mensen met een geupgrade batterijpakket voor hun Zoe hebben gekregen en of de range van een Tesla M3 standard range+ in de praktijk (veel)beter is?
Vandaag 10 december 2013, dus binnen een half jaar (14-6 opgehaald), hebben we de mijlpaal van 10.000 km overschreden. Ik heb het geprobeerd te filmen, maar de weg was erg slecht.
Hoeveel kilometer hebben jullie al op de digitale teller staan?
Hallo,
Ben net nieuwe op het forum en heb al aardig wat lijntjes gelezen. Ik rij nu in een Nissan note uit 2015, prima auto maar ik overweg om de afstap naar elektrische rijden te maken.
Voor een 2e hands zoe uit 2017 (grote accu) heb ik het geld...
Tijdens mijn ervaring vandaag met het (bijna) leegrijden van de accu ook me weer een keer geërgerd aan de routeplanner in de auto. Als je denkt dat ECO de slimste is, wat mij betreft niet. Het zou volgens mij al veel slimmer zijn als in de ECO-route...
Bij lange reizen kan het wel eens handig zijn als je 's-nachts in de Zoe zou kunnen slapen. Je zou dan de rugleuning van de voorstoel zo ver mogelijk naar achteren kunnen kantelen, maar echt lekker liggen doe je dan niet. De achterbank is slechts...
24 mei a.s. heb ik mijn Zoé een jaar. Daarom heb ik de eerste onderhoudsbeurt gepland. Ik heb dan ca 25.000 km gereden. De Zoé geeft vanaf 30 dagen vooraf keurig aan dat deze gepland moet worden. Tussentijds heb ik niet een keer de garage moeten...
Gisteren had ik mij ZOE geparkeerd en uit gezet. Deur op slot. En toen bleef de radio aan. Het viel me al op tijdens het rijden dat ik niet kon wisselen van zender en het geluid niet harder of zachter kon zetten. Ook het uit zetten lukte...
Langzaam maar zeker begint de markt voor BE (Battery Electric) auto's gevuld te raken met meer modellen. Wat me opvalt is dat de recent gepresenteerde Duitse E-auto's noch qua techniek, noch qua prijs een stap voorwaarts maken. Wat dat betreft zijn...
Moderator, als dit tegen de regels is, het bericht gewoon verwijderen.
Veel van jullie kennen misschien Jan-Bart Spang via zijn Youtube kanaal, en de Engelse Zoe clubs. Hele aardige altijd behulpzame Nederlander die in Ierland woont en al zijn vaak...
Onze ZOE wordt binnenkort afgeleverd. Vanwege de uitgebreidere garantie-/pechvoorwaarden voor een huuraccu gekozen.
Maar even opletten als je de auto gaat verzekeren. Op de site van het RDW kan je de catalogusprijs vinden die aan het kenteken...
Tot voor kort waren mijn ega en ik zeer tevreden met onze Zoe. Inmiddels heeft ega een zeer zure ervaring.
Het batterij-pakket van haar auto raakte onlangs (medio november 2018) defect. Hoewel de auto net 1,5 jaar oud is, kan dat ten allen tijde...
Beste medeZoe-rijders,
In dit topic zouden we ervaringen kunnen uitwisselen over het elektrisch verbruik dat we met de Zoe realiseren. Wat zijn ieders gemiddelden? wat is een optimale rijstijl?
Hier zijn mijn eerste ervaringen na 2 weken (600 km)....
We hebben eind december onze Zoe besteld en de bestelling een week later aangepast omdat er opeens een nieuwe kleur beschikbaar was, Bleu Foudre. Vandaag kreeg ik bericht dat onze auto bij de dealer binnen was gekomen, dus hierbij...
Afgelopen vrijdagavond onze nieuwe paarse (Bleu Violette) ZOE R110 Limited bij de dealer opgehaald. Stond helemaal klaar met een grote paarse strik. Mijn vrouw heel “hiep blij”, want het is een paarse, ik blij want het is een EV :wink:...
Op deze weblink is het klimaatakkoord te downloaden.
Op 21 december presenteerde Ed Nijpels, voorzitter van het Klimaatberaad, het ontwerp van het Klimaatakkoord aan het kabinet. Hieronder kunt u het volledige document downloaden.
Mijn zoe heb ik nieuw gekocht in mei 2013 en de teller staat inmiddels op 102000km. Wat me begon op te vallen is dat de demping van de voorpoten niet meer helemaal goed was. Over drempels voelde je de ene zijde wat verder door veren...
Ik heb het idee dat er geen dakdragers op de ZOE kunnen omdat de auto de 'gaten' mist die bijv de Clio wel heeft. Daar grijpt normaal de drager in vast. Heeft iemand een werkend type gevonden?
Vandaag was ik bij de Dutch Design Week en heb ik gebruik kunnen maken van de 45 Zoe taxi's die de bezoekers brengen naar de diverse locaties. Leuk initiatief maar wat mij opviel is dat er tijdens de rit helemaal niets gevraagd wordt over wat men...
Het is me na bijna 5j dan toch overkomen, bijna, helemaal.
Twee weekends terug met de zoon naar de Ardennen. Te ver zonder laadbeurt, ook niet vol kunnen vertrekken.
Om een onbekende reden brak de snellaadbeurt in Namen af en kreeg ik het ook niet...
Dit draadje kan ook in Technische vragen Zoë maar past denk ik beter in Algemeen.
Ik ben Thread/Draadje begonnen aangaande het terugleveren van elektriciteit - Vehicle-to-grid (V2G) op het Tesla Forum TMC. BLijkbaar is Tesla niet van plan V2G...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum