Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb het idee dat er geen dakdragers op de ZOE kunnen omdat de auto de 'gaten' mist die bijv de Clio wel heeft. Daar grijpt normaal de drager in vast. Heeft iemand een werkend type gevonden?
Vandaag was ik bij de Dutch Design Week en heb ik gebruik kunnen maken van de 45 Zoe taxi's die de bezoekers brengen naar de diverse locaties. Leuk initiatief maar wat mij opviel is dat er tijdens de rit helemaal niets gevraagd wordt over wat men...
Het is me na bijna 5j dan toch overkomen, bijna, helemaal.
Twee weekends terug met de zoon naar de Ardennen. Te ver zonder laadbeurt, ook niet vol kunnen vertrekken.
Om een onbekende reden brak de snellaadbeurt in Namen af en kreeg ik het ook niet...
Dit draadje kan ook in Technische vragen Zoë maar past denk ik beter in Algemeen.
Ik ben Thread/Draadje begonnen aangaande het terugleveren van elektriciteit - Vehicle-to-grid (V2G) op het Tesla Forum TMC. BLijkbaar is Tesla niet van plan V2G...
Grappig om te ontdekken na bijna 170k. Als je de handrem één tikje aantrekt kruipt de Zoe niet meer. De handrem staat er in werkelijkheid niet op, maar blijkbaar als de schakelaar van de hendel bediend is kruipt de Zoe niet meer. Klein tikje op het...
Ben ik de enige die echt nieuws over een nieuwe Zoe mis op de beurs in Parijs? Nieuw kleurtje, op een model wat hier ten lande nog nauwelijks te vinden is (R110)?
De nieuwe Kwid EV, of hoe dat ding mag heten is niet echt een volwaardige opvolger te...
Voordat de Nederlandse snelwegen bezaait zijn met snellaadpunten wil ik een keertje Nederland rond. Stom, want met mijn vorige auto had ik in één ruk door kunnen rijden en nu moet ik 5 keer tussenladen en dat duurt in totaal ook nog eens ca 5 uur en...
Al een tijdje was ik op zoek naar een goede houder voor mijn smartphone in de Zoe. Met de producten van Brodit had ik in het verleden altijd goede ervaringen: goede kwaliteit en goede pasvorm voor elk automodel. Zij bieden een oplossing die bestaat...
Ik zit erover te denken om een gebruikte Zoe te kopen. Dus wat vragen.
1. Grootste probleem wat ik zie in de overstap naar een EV is de actieradius. Ik wil dus in elk geval er een kopen met een 40 Kwh accu. De accu wordt helaas niet altijd genoemd...
Rij zojuist weg en krijg iets tegen mijn voorwiel en helaas een lekke band... Ik kon niets vinden in het donker op de weg, dus wat het is geweest weet ik niet. Maar ik word zo geholpen ofwel band repareren ofwel weg gesleept....
Ik zag een reclamespot op TV (geloof ik) van een Zoe waarbij trots een Z.E.-kaart wordt getoond waarmee je overal kunt laden. Die is inderdaad aangekondigd in 2017 . Iemand die daar al meer info over heeft? :?:
En komt er dan ook eindelijk betere...
Iedereen weet dat de maximale actieradius van de Zoe die in het boekje wordt opgegeven, in de praktijk nooit haalbaar is. Dit heeft er onder andere mee te maken dat dit gemeten wordt onder ideale omstandigheden. Voor de Zoe wordt 210 km opgegeven....
Ik heb een vraag waar ik het antwoord niet op kan vinden..
Vandaag heb ik ritje heen en weer gedaan van Apeldoorn naar Arnhem. Nu stond het verbruik na terug te zijn in Apeldoorn op 9kw. Teruggewonnen remenergie stond op 2 kw. Betekend dit dan dat...
Beste Mensen,
Ik ben Mark Post uit Haarsteeg en Ik ben sinds gisteren gaan rijden in een (2de hands) Renault Zoe. Tot heden no problems en lekker aan het toeren.
Ik zie alleen zaken op dit forum terugkomen waarvan ik graag wat meer informatie wil...
We hebben onze zoe nu een paar maand en slechts 1ding zit me tegen, ik hoop dat jullie me richting een oplossing kunnen wijzen. Als de wagen aan het laden is lijkt er geen mogelijkheid te zijn de ramen te openen? Ook gaan de ramen niet op...
Hallo,
Gisteravond ongeveer 25 km gereden (binnenwegen) en daarna de ZOE aan de lading gezet. Nu viel me op dat er ventilatoren in de auto aan het draaien zijn. Kan dat kloppen? Ik vermoedde dat dit met het laden te maken zou kunnen hebben en heb...
Nogal een algemene vraag, al heb ik me wel geprobeerd te verdiepen in het meeste. Niemand weet echter zoveel als een lading Zoe eigenaren op dit forum. ;)
Op dit moment rijd ik een Lexus CT 200h uit 2012, hiervoor een Toyota Prius II uit 2006. De...
Ik ben op zoek naar een Zoe, tijdens deze speurtocht valt op dat de kilometerstand voor een groot deel de prijs bepaalt.
Het verschil tussen 60.000km of 100.000km is zomaar 1500,- in aanschaf. Nu vind ik 100.000 euro voor een...
Je bent Zoe ambassadeur of niet...!
Vandaag na twee andere Zoe's nu ook eindelijk onze eigen Zoe voorzien van deze stickers. In officiële Renault lettertype.
Mag m’n auto inleveren voor een terugroepactie, meer mensen benaderd door de dealer?
Info over de terugroepactie:
De bedieningsstang aan de transmissie moet losgehaald worden.
Bij deze actie moeten een aantal componenten worden losgehaald aan de...
Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Frans, 30 jaar en kom uit Nijmegen. Ik ben enthousiast geworden van elektrisch rijden door de verbazingwekkende prettige manier van rijden. Vlot meekomen met het verkeer maar toch bijzonder stil in de auto,...
Sinds wij onze Zoe begin dit jaar bestelden lees ik aftief mee op een aantal ev fora.
Zo kwam ik op speakev een thread tegen over de leveringstermijnen die mensen hebben bij de bestelling van hun zoe. Enerzijds zijn de bijdragen...
Ik zet mijn Zoe in de middag weg met 90 km in de onverwarmde garagebox. In de morgen erop ga ik weg en staat de GOM zomaar 10 kilometer lager na het starten. Na paar minuten rijden gaat de GOM weer steeds meer aangeven, en op plaats van bestemming...
Vlak voor de vakantie de kogel door de kerk gestuurd en een nieuwe Zoe R90 besteld. Langere levertijd (eind oktober) was niet echt een probleem voor ons, omdat de publieke laadpaal ook nog niet gereed is (is inmiddels 'in procedure', nu maar hopen...
Met veel belangstelling lees ik de bijdragen van de technische mensen die onderzoek blijven doen naar de ideale laadmethoden.
Zelf heb ik er geen verstand van en wil alleen probleemloos de kilometers kunnen blijven maken met mijn trouwe Zoe.
De...
Een vraag, ik hoor als ik gas geef een zoemend geluid. Dit geluid hoor ik ook als ik op cruise c5ontrol rijd.
Het klinkt een beetje zoals een vliegtuig dat start op een landingsbaan. Een heel zacht zoemend geluid weliswaar....
omdat wij onze Zoe begin dit jaar bestelden zouden wij nog kunnen kiezen tussen een aantal opties om de garantie op de wagen te verlengen.
Voor nieuwe bestellingen kan er blijkbaar enkel nog 2 jaar aanvullende garantie bovenop de europese 2...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum