Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb een Scenic uit 1999(een van de eerste modellen met hoge koplampen) en het lampje dat achter de warm/koud verstellingsknop van de verwarming zit doet het niet meer.
Als ik de asbak eruit haal zie ik daar 2 schoeven zitten aan de...
Een collega van mij bezit een RX4, en heeft een bullbar gekocht via marktplaats.
Door de verkoper is hem verteld dat er nog een bevestigings setje bij moet, en dat die bij de dealer te krijgen is, maar de dealer weet er niks vanaf..
Ik heb ook een mooie scenic 1 fase2 gekocht met van die ronde mistlampen. Nu heb ik een tijdje een megane gehad (1997) en daarhad ik van die vervelende barsten in de mistlampen door steenslag. Ik zag al op een ander forum een thread...
Kan iemand mij vertellen waar het interieur filter van een Senic uit 1999 zich bevind.
de airco werkt slecht (amper koele lucht bij minimum ingestelde temperatuur) ondanks dat de airco goed gevuld is,
Daarom denk ik dat het int. filter verstopt...
ik heb een renault megane scenic 2.0 liter, bj 1998
mijn ventilator stand is van 4 standen stapsgewijs uitgevallen tot alleen de hoogste ventilatorstand.
nou had ik op het forum een vergelijkbaar probleem gelezen, maar ik zou niet...
14 dagen geleden ben ik met mijn scenic bouwjaar 28 okt '99 naar mij garage terug gegaan, omdat ik bij het linker achterspatbord/wielkast roest had ontdekt.
De monteur had er foto's van gemaakt en opgestuurd.
Vorige week kreeg ik de melding dat ik...
Als het gaat vriezen, dan werkt de ventilator (voor de kachel) niet meer, afgelopen weekend was het zo'n 5 graden vorst.
Tijdens het rijden wordt er wel warme lucht geleverd en slaat de ventilator weer aan .
Hoogst irritant.
Ik ben op zoek naar een auto op LPG-G3. Nu zit ik erg aan het twijfelen tussen een Megane hatchback of een Scenic.
Wat zijn de grote voor- en nadelen van deze auto's? Ik heb op het moment een megane 1.4 benzine en die bevalt heel...
ik heb sinds gisteren een scenic van 1998. Wat me opviel is dat hij niet echt stil is. Vanaf de 3e versnelling, als je ongeveer 50 km/uur rijdt, dan vind ik dat er erg veel lawaai in de auto is.
De zijruit van de bestuurderskant gaat nog maar een beetje omlaag, het raam stopt steeds eerder..... een paar maanden terug nog voor de helft, een maand terug kon er nog net een hamburger van de Mc tussendoor :wink: nu bijna niks meer lastig...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum