Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Beste mensen net aangemeld en nu al mijn eerste probleem .
Het stof van de hemel is naar beneden gekomen is dit nog te lijmen en zo ja met welke lijm.
En is de complete hemel er redelijk uit te halen of is dit onbegonnen werk
Verder zou ik de auto...
Hoi. Ik ben Michael, en heb net een RX4 gekocht. Gewoon, voor de leuk. Zoals jullie wellicht weten vergaat de soft-touch laag van de interieurdelen langzaam, en wordt daarbij knetterplakkerig. Om het herstel daarvan wat te vergemakkelijken zou ik...
Ik ben in bezit van een Renault Scenic phase 1 bouwjaar 2003. Onder de beide dakramen zit een bekleed schuifluik (ik weet even geen andere benaming). Van het schuifluik van het voorste dakraam laat de bekleding los. Ik heb al...
Al op voorhand bedankt voor alle tips in de verschillende onderwerpen. Juist gebeurde iets raar, mijn vriendin gooide de koffer toe en het knopje van de ontgrendeling vloog eruit.
Ik zie duidelijk dat het borgringetje weg is. Nu is...
Ik ben in bezit van een Renault Scenic Phase I uit 2003. Onder de bestuurdersstoel is in een compartiment met aan de voorzijde een klep een CD-wisselaar gemonteerd. Deze is helaas defect. Mijn vraag aan dit forum is hoe ik...
de hendel van de motorkap vergrendeling is stuk afgebroken.
moet ik nu de hele kabel vervangen en hendel.
om motor kap te openen moet ik aan kabel trekken achter de grilletje.
kan mij iemand vertellen wat ik moet doen.
scenic 1 phase 2 1,9 dci...
bij mijn scenic 1 bj dec 2002 2003 op kenteken.
de rechter achterstoel kan ik niet opklappen.
de rugleuning gaat wel maar niet verder als ik aan de hendel trek zit hij vast
Omdat wij problemen met onze kachel ventilator wil ik deze graag uitbouwen, nu kan ik veel vinden hierover maar niet voor de scenic 1 phase 2. ik lees over 3 schroefjes verwijderen maar ook over het dashboard kastjes die moet worden verwijdert. wie...
mijn achterluidsprekers rammelen en knarsen in de bas- en middenweergave: de conussen zijn verslapt, gedecentreerd en lopen aan. Vervangen dus - na 20 jaar, wel snel :)
Ze zitten gemonteerd bovenin de twee schouders van de zijkant...
Wie kan mij vertellen hoe ik mijn koelbox moet monteren in mijn Renault Scenic RX4 uit 2000.
Volgens de info die ik heb kan deze op de plaats van de middelste stoel maar hoe is mij onduidelijk.
Ik ben zeer benieuwd naar reacties.
Martin
Beste allemaal
Als ik mijn auto open of afsluit maakt de motor van de brandstof klep lawaai. Is dit op te lossen of moet ik een nieuwe kopen? Hij sluit wel de klep af. Weet iemand ook hoe de motor kan vervangen?
Heb sinds paar dagen dat de ruitenwissers als ik ze op de interval stand zet ze gewoon door blijven gaan en als ze stoppen de ene keer midden op de voorruit en dan weer helemaal boven aan .Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen. Gaat om een...
Ik heb een vraag ik heb een renault scenic uit 2003 is een automaat.
Climate controle
Alles werkt behalve de standen van de blower deze blijft Max lucht geven.
Zelfs als ik hem uitzet blijft die blazen.
Wat kan ik hieraan doen en waar kan...
Hallo ik heb een vraag over de kachel in mijn Renault Scenic van 2000.
Als ik hem aan zet blaast hij alles na buiten waar de buitenlucht na binnenkomt en hij blaast alles onder het dashboard en hij blaast niet door de lucht kanalen waar hij door...
Er moet een nieuwe koplampunit in mijn scenic type 1 van 2001.
Ik heb hem losgeschroefd maar krijg hem er niet uit.
Moet de bumper er soms af en zo ja hoe doe ik dat?
Met heel veel dank voor de kenner
Goedenavond forumleden,
Na een ongelukje van mijn vader met zn net aangeschafte scenic hier terecht gekomen.
Zal me van de week voorstellen maar even nu een vraagje.
Op de achterbumper van een scenic uit 2000 zitten van die grijze stootstrips op de...
Scenic I, phase 2
De rugleuning van de stoel midden op de achterbank laat zich niet meer ontgrendelen. De knop beweegt maar er gebeurt niets. Is er wellicht een kabel naar het ontgrendel mechanisme gebroken / losgeschoten?
Kan ik dit zelf...
Ik heb een probleem met mij scenic uit 2003.
Aan de bestuurders kant is me matje echt behoorlijk vochtig ook onder het matje.
Hoe kan het daar zo nat zijn iemand een idee wat ik kan doen om dit te verhelpen.
Alvast bedankt
Ik heb een probleem met mij scenic uit 2003.
Aan de bestuurders kant is me matje echt behoorlijk vochtig ook onder het matje.
Hoe kan het daar zo nat zijn iemand een idee wat ik kan doen om dit te verhelpen.
Alvast bedankt
Onlangs is er een scheur in de voorruit gekomen. Die is vervangen bij de Glasgarage de afgelopen dagen. Haal ik net de auto op blijkt de aanjager het niet te doen.
Dwz alleen in de hoogste stand doet hij het. Bij de andere standen draait hij niet....
Ik heb een scenic uit 2002 met climate control. Toen ik hem kocht deed de blower het niet. De garage heeft deze gedemonteerd, deze was licht verroest. Hij heeft er spray opgespoten en deze op een accu aangesloten. Uiteindelijk na wat stunten en...
ben nieuw hier op het forum. Mijn vrouw is sinds verleden week de trotse eigenaar van een Renault Scenic uit 1998 met maar 112000 km op de teller. Alle boekjes zitten er bij en de auto heeft alle beurten op tijd gehad met dealer...
hallo mensen
zoals het onderwerp al zegt de kachel doet het alleen op stand 1 2 3 en stand 4 doet het niet.
zal waarschijnlijk de weerstand zijn.
nou heb ik 1 weerstand besteld en wou ik hem van het wekend in bouwen
dus alles los gehaald...
Ik zoek mij een ongeluk. Ik heb n.l geen stroom op de stekker die op de pomp zit. Als ik deze eraf trek en meet dan 0 stroom.
Ik heb voldoende druk de sensor is nieuw lampje AC knop werkt. Toch werkt de pomp niet.
Het gaat om een...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum