Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
wat zijn de Verschillen tussen de Scenic 1,9 DTI RN , RT , Kaleido
ik heb net een Scenic gekocht volgens dealer is het een kaleido.
maar garage verkoopt hem als een RN.
wat is er zo bijzonder aan de Kaleido tegen over de RN of de RT.
ik weet in...
Na het starten duurt het tussen de vijf en tien minuten voordat de aanjager aanslaat. Het is een Scenic met automatische airco. Alles werkt verder perfect, maar wat zou dit euvel kunnen zijn? Wie...
Ik heb me gek gezocht naar een hondenrek/bagagerek van Renault voor een Scenic 1 Phase 2 (bj 2001, met die grote koplampen) Er zitten geen haken in het plafond, waar je een rek aan kan vast maken zoals in de opvolger vanaf 2003. Wel zitten er haken...
Hallo sinds een tijd brand het oranje airback lampje en het woord service in het dashboard.
Nu heb ik de stekker onder beide voorstoelen schoongemaakt en weer aangesloten,er was...
Model/uitvoering : Renault Senic
Bouwjaar : 2000
Brandstof : benzine
mijn Reanault Senic heeft een veer (met blauwe stof omwikkeld) uit de bovenkant van het portier uitsteken.ik heb de bekleding ervan af gehaald.om overal bij te komen.het raam...
Ik heb een renault scenic uit 1997, maar helaas zonder handleidingsboekje.
Op onze voorruit zit duidelijk verwarming, ook in het dashboard is een lampje voor de voorruit verwarming geïnstalleerd.
Maar, ik kan niet vinden hoe deze aan te zetten.
De...
Mijn zoon heeft op een of andere manier het palletje van het achterdeur slot dicht geduwd (zie foto)
Nu ben ik zelf niet thuis en kan niet helpen, maar heeft iemand een idee hoe deze weer terug te krijgen?
Bij mijn scenic 1 uit 2000 zijn de ventilatiekleppen in het dashboard niet meer te bedienen.
Hoe kom ik hierbij, zonder dingen te beschadigen cq stuk te maken?
Alvast bedankt.
Sander
Zoals meerdere scenic's is de top laag van mijn stuur er af.
Het stuur en de aibag zijn donkergrijs.
Nu heb ik een zwart leren stuur met zwarte airbag.
Kan ik de airbags gewoon omwisselen? of is de airbag...
We hebben besloten om met de scenic op vakantie te gaan. Plan was eigenlijk een espace aan te schaffen maar twee in de buurt bleken beiden na NAP check een rode lamp te geven op de km stand dus laat maar staan.
Voor de scenic willen...
hallo, ik kwan er gister achter dat het achterraam niet meer bediend werd, na alles gedemonteerd te hebben bleek het schuifblokje op het raam( waar de trek en duw veer van het mechanisme aan vast zit) kapot te zijn, het gedeelte waar de veer aan het...
Ik wou de ruitensproeier vloeistof bijvullen van onze scenic van 2002 en ik zag de steenmarter zich heeft uitgeleefd op de bekleding aan de binnenkant van de motorkap. Voor de rest leek alles in orde, maar bij het vullen van het...
ik heb een scenic 1 phase 11 uit 2002 met ECC en mijn kachelventilator doet het niet, kan iemand mij vertellen waar die zit en hoe ik hem eventueel aan de praat krijg,
Wie kan zeggen waar ik deze knop kan bestellen?
Bij de renault garage zeggen dat ik het hele slot moet vervangen (158€), terwijl ik alleen de drukknop nodig heb met veertje.
Bij de sloopbedrijven in Venlo en omgeving niet gevonden....
Omdat mijn linker portier wel op slot gaat maar niet open, vermoed ik dat de CV-motor defeckt is.
Nu heb ik hem losgemaakt met de drie torks schoeven aan de binnenzijde van het...
Hallo allemaal ik heb een vraag heb een scenic van 1997
nu word de kachel niet warm kachel slangen wel maar de kachel zelf niet
termostaat heb ik vervangen meer dat was het probleem niet
lijkt nu denk dat de kachel zelf dicht zit is er een manier...
Wie zou mij advies kunnen geven over de mogelijke combinatie van koelvloeistofverlies en snel beslagen ruiten, dit treedt op zodra de blower ingeschakeld wordt. Kan dit de kachelradiator zijn? Dit heb ik eens gehad met een Renault 21 maar...
graag zou ik mijn antennevoet inspecteren, dus dat deel van de antennestaaf dat zich direct onder het dak bevindt, in de ruimte waar de schuifdakschakelaars en die van de binnenverlichting en kaartleeslamp zitten....
Hi allen, dank zij het artikel Wat voor auto heb ik ben ik een heel eind maar... er ontbreekt nog iets zoals de lakkleur en een paar andere vaagheden... wie helpt mij?
Hier is de link naar mijn posting binnen het artikel:
Ik heb een Scenic uit 2002 (het gefacelifte model van het eerste type) met automatic climate control. Sinds 2 weken was na een enorm knerpend geluid mijn blower ermee opgehouden. Gisteren na veel lezen op dit forum de hele boel uit...
Beste Scenicrijders,
Sinds kort heb ik een Scenic 1.6 16v RXE uit 2000. Perfecte staat, goed onderhouden. Alleen mis ik het instructieboekje.
Is er iemand met een pdf-versie van dit type ??
BvD Rob
Hoi,
Ik heb een vervelend probleem met mijn Renault Scenic uit 1999. Onlangs zijn de lamellen van de linker ventilatorklep in het midden op het dashboard losgeschoten en opgeslokt door het ventilatorsysteem. De lamellen zitten nu ergens in het...
Ik stel mij allereerst voor waarna mijn brandende vraag komt
mijn naam is ron woonachtig in friesland met gezin vrouw en dochter.
Zojuist een scenic gekocht uit 98 op lpg g3 met 214 op de klok.
start en rijdt goed totdat...
Vreemd verschijnsel bij m'n Scenic.
Ik hoor een suizend geluid. Soms iets harder, soms nauwelijks.
Het vreemde is, dat het verdwijnt zodra ik de rem aanraak. Ook al is het maar heel licht, het suizen is weg.
Aan of uit zetten van de airco heeft geen...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum