Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb sinds dit weekend met de Clio van mijn vriendin een ernstige storing in de elektronica. Het is een clio 3 van 2006, 68pk 1.5 dci met 165000km op de teller.
Als ik auto op contact zet begint alles te knipperen
Ook wil de motor niet starten...
mijn auto clio IV grandtour TCE 90
zou er iemand mij kunnen vertellen welke batterij er in mijn auto moet zitten.momenteel zit er 1 in van 510 ah 60 A
bij een captur 1.2 tce is dit 760 ah 70 A
ik vertel dit omdat ik denk dat er momenteel een...
Ik heb sinds een paar maanden een renault clio. Auto is helemaal top, rijd als een zonnetje. De radio Cabasse auditoriun tronic 6CD wisselaar heeft ook een top geluid. Nu wil ik deze radio alleen uitbereiden met de carkit MKI9200 van het...
Ik zou graag aan jullie willen vragen of het klopt dat je het bestuurders-portier aan de buitenzijde niet met de sleutel op slot kan doen bij een Clio II fase 1 uit 1998. Ik heb geen instructieboekje hier en kan op internet er ook niet zo...
betreft een clio 3 van 2007. het kofferdeksel wil maar niet open , ik hoor wel de klik van de schakelaar als ik daar op druk en daar blijft het bij.nou ja.... 2-3 keer lukt het dan op 100 pogingen !! niet te doen dus .
Ons Clio 3 DCI 1.5 met 68 pk, km. Stand 170.000 km. Bjr 2008 zonder roetfilter
krijgt de laatste tijd vreemde kuren als deze koud is.
Zodra je de auto gestart hebt en weg rijdt wil deze met overschakelen van de
1e naar de 2e versnelling...
Ik heb een Renault clio uit 2006 aangeschaft met een Cabasse auditorium en 6 cd wisselaar.
Het is een pracht systeem maar ik zou hier graag een mp3speler op aangesloten willen hebben en als het mogelijk is ook een usb aansluiting. Het...
Onze Renault Clio geeft de laatste tijd bij een snelheid van boven 150km/h ineens een ABS/Service indicatie op het dashboard. Deze blijft vervolgens aanwezig tot de volgende start. Dan is de melding weer weg. Een tijdje geleden is...
Ik heb onlangs een Clio 1.6 initiale uit 2002 gekocht. Er zitten hier xenon voorlichten in en originele achterlichten. Deze wil ik graag vervangen door mooie led achterlichten. Heeft iemand hier ervaring mee en misschien ideeën?
Ook wil ik...
Eerdere zoektocht nog niks opgeleverd dus bij deze.
Me probleem is dus dat me linker stadslicht en achterlicht het niet meer doet. Ook doet me dashboardverlichting het niet meer en de 'verklikker' zodat je je licht niet vergeet uit te zetten. Heb...
Een onverlaat vond het leuk om het glas van onze mistlamp van onze Clio II in te trappen of te tikken. Voor de rest geen beschadiging en de lamp doet het ook nog. Een belletje naar de Renault dealer leert me dat de hele unit vervangen moet worden...
Sinds begin dit jaar ben ik eigenaar van een Renault Clio uit 2001.
Sinds een week heb ik soms een probleem om de auto te starten.
Bij het omdraaien van de sleutel knippert het ronde rode lampje bovenin het dashboard.
Na een aantal keren...
Sinds enkele dagen ben ik in het bezit van een nieuwe Clio Night & Day Estate met R-Link. Wanneer ik de USB kabel in de USB poort stop en koppel aan mijn Iphone 6 dan wordt op het scherm continua aangegeven: Gekoppeld en Ontkoppeld. Hierdoor wordt...
enige tijd geleden deed de interieurventilator van mijn Clio III een beetje raar. Na het starten deed deze het dikwijls niet, als ik dan eens op het dashbord aan de passagierskant klopte ging hij aan de gang.
Maar nu doet hij niets...
Ik heb dus sinds vandaag een Renault Clio van mijn werkgever... nu was ik een beetje aan het spelen met de centrale vergrendeling... op mijn werk .. als ik wegloop van de auto gaat hij automatisch dicht. (ik heb nog niet voor elkaar...
In eens doet mijn achterwisser en sproeier het niet meer. ook voor sproeien kan ik niet meer, wissen wel. Alles doorgemeten en komt wel stroom. QAnder probleem, de zekering van de achteruitrijlampen knalt er iedere keer uit wat zou dat kunnen zijn...
Ik heb al enkele weken een probleem met het raam aan de bestuurderskant. Het gaat soms niet naar beneden en als het dan ineens naar beneden gaat, gaat het moeizaam opnieuw omhoog. Sinds deze ochtend krijg ik het gewoon niet meer omhoog. Je hoort wel...
Ik rij met een renault clio rond, en sinds een maand werkt mijn achter pinker niet meer
ik heb hem al vervangen maar het probleem ligt niet aan de pinker.
door het vervangen heb ik wat aan de draden gepruld en de pinker werkte weer.
nu heb...
Voor mijn andere zus heb ik ook een vraag mbt tot een technische probleem.
Zij heeft een Clio uit 2003 en die heeft Cruisecontrole.
Die heeft ze ook een tijd kunnen gebruiken maar sinds 18 maanden nu ongeveer doet hij het niet...
De afstandsbediening van mijn IR is al tijden stuk en heb in de tussentijd een SPY zet aangesloten om toch een afstandsbediening te hebben. Wil het nu alleen graag weer origineel werkend...
Betreft een Clio III uit 2006, met originele Audio Connection Box en Update list radio.
Situatie is als volgt: nadat ik de auto opnieuw gestart heb wordt mijn USB-stick 9 van de 10 keer niet herkent. Als ik dan naar source 6CD ga, blijft het 1 sec....
Ik ben sinds vandaag een trotse eigenaar van een Renault Clio 1.4 16V Expression uit 2003 met daarin een tuner list auto radio.
Nu ben ik al een paar uur wanhopig op google op zoek naar de gebruiksaanwijzing van deze radio maar...
Sinds kort hebben wij een clio uit 2000.
Mijn vraag is mijn koplampen zijn helemaal verweerd en geven haast geen licht.
Nu wil ik nieuwe koplampen met Xenon welke koplampen en Xenon moet ik hebben?
En kan ik dat gewoon simpel zelf...
Ik ben nieuw op het forum. Als ik mezelf even voorstel kan ik zeggen dat ik echt een amateur ben op het vlak van Renault. Met andere automerken ben ik iets bekender en ik hoop binnenkort met Renault ook :)
Wie kan mij helpen met het volgende. Op de display van de boordcomputer wordt al een tijdje een soort sleutel aangegeven, wat aangeeft dat er een onderhoudsbeurt moet komen. Ik weet niet...
Mijn cruiscontrol werkt niet meer lampje brand wel op dash bij inschakelen maar kan geen snelheid invoeren. Weet iemand waar ik moet beginnen met zoeken ?........
Ik mag binnenkort een lease auto aanvragen en een van mijn mogelijkheden is een Renault Clio Estate. Ik vroeg me af of het mogelijk is om een versterker aan te sluiten op het multimedia systeem van de auto (Renault R-link). Zijn er...
Goedendag, misschien iemand die mij kan helpen met het volgende probleem, heb een Clio uit 1995.
Nu is de regelaar met de drie standen waarschijnlijk :mrgreen: stuk, deze zit muurvast op stand 0 en er hing een vreemde lucht in de wagen, denk dat de...
ZIjn er mensen die ervaring hebben met het installeren van een aftermarket radio in de renault clio 1.4 RN uit 1999. Ik ben vooral benieuwd naar de bedrading en de pasvorm aangezien de radio niet in een ijzeren steun vastzit, mar relatief...
Goedendag,
Ik heb een renault clio staan deze heeft problemen met bijladen.
De laadspanning is met verbruikers uit: 14.49v
met verbruikers aan: 14.25v
Dan nu de ampère:...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum