Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ben nieuw op het forum en heb sinds enkele weken een clio 2.0 16v van 2007, de auto bevalt zeer goed
Niet valt me op dat het middelste scherm waar normaal een autootje te zien is die informatie aangeeft of er een deur open is enz. Niet werkt....
Ik heb een probleem met mijn clio.
Soms, meestal als de motor warm is ik de auto wil starten start die en slaat af,
de auto laten uitlezen 3maanden geleden en toen kwam erna boven dat me sleutel het probleem was,...
ik ben nieuw hier dus stel me even voor.
ben eric en woon in zuid limburg
heb een clio 1.4 automaat als 2de autotje erbij gekocht.
en heb hier een aantal problemen mee.
het eerste probleem is dat me radio niet meer werkt, en de...
Model/uitvoering : Clio 1.2 16V
Bouwjaar : 2001
Brandstof : Bezine
Ik heb sinds ongeveer twee maanden een probleem met mijn startonderbreking. Heb mijn Clio in februari tweede hands gekocht (van de eerste eigenaar) en heb deze in het begin prima...
Enige tijd geleden heb ik een clio rs uit 2002 aangeschaft en ik ben langzaam de auto helemaal netjes in 'originele' staat aan het terugbrengen. De audio met versterker en sub zijn eruit en ik heb achter netjes mbquart...
Ik heb een vraag over de boordcomputer van mijn Clio en wel de verbruikmeter.
Gemiddeld zou ik per 100 km gemiddeld 7.5 l verbruiken terwijl uit een exelsheet, welke ik...
Vandaag ben ik tehulp geschoten bij een probleem met de centrale deurvergrendeling van een Clio uit 2003. Sinds een tijdje schakelt de centrale deurvergrendeling uit zichzelf open en dicht tijdens het rijden. De auto is voor dit...
M'n rechter bochtverlichting doet het niet. Dit zal waarschijnlijk aan de lamp zelf liggen (iemand misschien een ander idee?)
maar ik vroeg me voornamelijk af of dit zelf wel zo makkelijk te vervangen is.
Ik heb...
ik heb een vaag probleem, mijn rechter knipperlicht blijft vast branden sinds deze ochtend.
op mijn dashboard zie je het rechter knipperlicht lichtjes branden en als ik naar de lampen kijk zie je ook dat ze zwak branden.
mijn linker...
Hallo mij ventilator kachel draaid niet meer
hoe ga ik te werk om erachter te komen waar het probleem zit of bijv de kachelmotor stuk is
of de schakelknop ofzo
zekeringen zijn heel
alvast bedankt
jacco
hee hallo ik heb n clio uit 2004 1.4 16V heeel fijn wagentje alleen sinds paar dagen brand er n lampje rechts onder de km teller ik weet niet wat het is n soort van pompje ofzo, dacht eerst dat het door de bevroren ruitensproeier kwam maar die doet...
Mijn Clio van 2001 start niet ,en maakt in het dashboard bij toerenteller na het proberen te starten een soort sluiting geluid.
Mijn monteur zegt dat dit te maken kan hebben met het contactslot.
Er zou een nieuwe in moeten, en ik zou daarbij een...
Aangezien wij ons eerste kindje verwachten in Januari ben ik benieuwd of we de bijrijders airbag van de clio van mijn vrouw kunnen uitschakelen? Dit zou handig zijn ivm de Maxi-Cosi die dan op de voorstoel geplaatst kan worden.
Kan dit dmv...
ik heb een clio 2002 xenon 6000 K. ingebouwt en nu zegt een vried in duitsland dat de xenon verboden is krieg ik met politie problem als hij mij ziet met de xenon ik heb al in google beetje gezoek maar hebe ik niet viel informiert kunnt iemand mij...
Ik heb een Renault Clio uit 1997, en wanneer ik mijn lichten aan wil doen hoor ik eerst een tik en vervolgens doen de richtingaanwijzers, ruitenwissers , de ventilator, de radio en de complete verlichting het plotseling niet meer :( . De motor...
als ik links signaal geef dan knippert rechts ook mee maar niet zo vel,
als ik recht signaal geef dan brandt links ook mee maar ook niet zo vel, met nog een probleem de...
Ik heb nu een paar dagen een Clio III PhII uit 2007 het is de initiale versie van de 2.0 16v automaat. Nu heb ik een paar aansluitingen ontdekt in mijn dashboardkastje en ik vraag me af waar die voor zijn. Hopelijk kan een van...
Ik heb even een vraagje, ik heb net een clio 1.2 uit 1995 en toen ik hem kocht zij de vorige eigenaar dat er een nieuwe accu inzit en i.d.d. die ziet er vers uit, maar onderweg naar huis na het stoppen was de accu plat, heel...
Van mijn onlangs aangeschafte Clio 1.4 RN uit 1997 is het lampje van de snelheidsmeter stuk.
Erg onhandig bij het rijden in het donker. Is het veel werk om zo'n lampje te vervangen?
Waar kan ik informatie vinden over welk lampje ik...
Geachte lezers, wie kan mij help met het volgende probleem.
Tijdens het rijden raakt de motor ieder contact met het gaspedaal kwijt terwijl het motortoerental tussen de 2.000 en 3.000 toeren per minuut vlug blijft pulseren. Daarbij brand het...
Heb onlangs een clio 2.0 initiale okt 2007 gekocht en probeer nu mijn zelfgebrande mp3 cd te luisteren, niets....
ook een Aux aansluiting zit er niet op...
ben ik nu veroordeeld tot het luisteren van alleen normale cd's ?
jullie...
Ik heb een renault clio van 1995 en het groot licht werkt niet meer als de lampen aanstaan (ook niet seinlicht)
Als ik het dimlicht uitzet met de lichtschakelaar dan kan ik met de groot licht schakelaar wel nog seinen ??
Dit vind ik raar...
Mijn vraag was : weet iemand waar de zekeringkast van een renault clio 92 zit?
ik heb onder de motorkap gekeken maar kon helaas niks vinden. hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Het geval is: Als ik met een koude start de motor start en dan de verlichting (dimlicht) aanzet gebeurt het soms dat de motor afslaat en het klokje en de dagteller van mijn clio uit 1999 reset.
Vandaag kwam ik er achter...
Ik ben sinds begin 2008 de trotse eigenaar van een pikzwarte Renault Clio type III. Rijdt erg lekker en ben er verder dan ook erg tevreden over. Bij de aankoop van de auto had ik niet zozeer gelet op de radio die erin kwam. Het...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum