Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Goedendag,
Ik heb een renault clio staan deze heeft problemen met bijladen.
De laadspanning is met verbruikers uit: 14.49v
met verbruikers aan: 14.25v
Dan nu de ampère:...
Goedendag, ben sinds kort in het bezit van een Renault Clio Campus diesel.
Nu zag ik enkele dagen geleden een stekker onder de achterbumper uitkomen.
Deze is volgens mij van de kentekenplaat verlichting.Deze brand namelijk niet.
Heb contact gehad...
Heb in mijn Clio van 2011 (1.5 dci) een stopcontact in de middenconsole net achter het knopje voor de cc. Nu staat hier geen spanning op en ik kan niet vinden waaraan dit ligt. Alle zekeringen al nagekeken (zekeringen in kastje onder...
ik heb hier sinds kort iets aan de hand met m'n auto. Soms tijdens traag rijden, voordat ik een straat moet afslaan valt de wagen stil. Alle lampjes gaan aan en het enige dat ik...
Ik heb een clio van 2002 met h7 maar ik wil xenon plaatsen maar de aan sluiting is anders normaal gezien zo meteen ijzertje die je moet vast klikken maar nu is dat met plastic dat je moet in draaien in je koplamp help
hebben een renault clio gekocht waar de originele radio inzit maar konden maa enkele zenders ontvangen .nu hebben we een nieuwe radio gekocht en erin gezet maar probleem is nog niet opgelost .nu zag ik wel een stuk rode draad zitten aan de...
Heb een Renault Clio estate 2010. Bij aanzetten van radio gaat ook de navigatie aan. Wie kan mij vertellen of deze mij ingeschakelde radio uitgeschakeld kan worden.
Model/uitvoering : Clio II
Bouwjaar : 2002
Brandstof : Benzine
Hoi mede-forumers,
Bij mijn Clio brand het Servicelampje, nu heb ik op internet gelezen dat dit lampje hoort te branden inclusief met een ander lampje. Maar bij mij brand enkel het...
[Beste,
sinds kort heb ik problemen met het aanzetten van mijn lichten en ruitenwissers.
Als ik de lichten aandraai, gaan ze soms branden maar beginnen ze soms te flikkeren, gaan ze uit etc. Ook mijn ruitenwissers doen raar. Soms kan ik ze niet meer...
Tot voor kort kon ik mijn clio initiale vergrendelen via de drukknop bij de handgreep. Van de ene op de andere dag werkt dat niet meer, en moet ik eerst steeds mijn key uit mijn broekzak graaien om te vergrendelen. Wat kan hier de reden voor zijn??...
Gisteren had ik mijn lampen aan vergeten en hierdoor is de accu leeg gegaan. Zojuist heb ik hem weer aan de praat gekregen en ik kwam er achter dat wanneer ik mijn...
Ik heb pas een renault clio 2 gekocht uit het jaar 2001.
Ben zeer tevreden over deze auto.
Ben alleen bezig om me stuur bediening te laten werken, want heb een kenwood radio er in zitten wegens bass boks.
De verbruikgegevens van mijn clio 1600 16V uit 2002 werken niet meer.
Bij het op nul stellen van de gebruikgegevens wil de meter niet meer werken
Er staan nu enkel streepjes op. De km teller en de andere gegevens werken wel correct
Model/uitvoering : Clio estate
Bouwjaar :2009
Brandstof :Benzine (105.000 km)
Hallo allemaal, ik heb recentelijk een Clio estate gekocht met een standaard radio. Nu ligt er achter/op het handschoenenkastje een blok. Eerst dacht en hoopte ik dat...
Als ik het contact van mijn Renault Clio uitzet, springt mijn achterklep los.
Dit gebeurd ook wanneer ik op de ontgrendel-knop op mijn sleuteltje druk.
Bij de garage is er contact spray op het...
Even vooraf:
Het is een auto die we een nieuw leven in geblazen hebben.
Hij wordt nu gebruikt als crossauto.
Vorig jaar heeft deze het hele jaar goed gereden,...
Heb onlangs een Renault Clio 1.2 uit 1997 aangeschaft.
Nu ben ik met de (Sony)radio bezig geweest(1 box deed het namelijk niet) maar nu doet ie helemaal niks meer. Vorige eigenaar was een aparte manier bezig...
Onlang heeft de ANWB geconstateert dat mijn accu er doorheen zat,
sinds zij hem met starthulp weer aan de praat hebben gekregen is de radio helemaal dood.
Nadat er een nieuwe accu in is gezet bij een dealer is zijn de...
Ikheb een clio uit 92 en heb het volgende probleem. Bij de apk werd deze afgekeurd omdat als ik het contact omdraai, motor loopt niet, dan branden de rode lampjes goed. Maar zet ik bijvoorbeeld de alarmlichten aan dan zie je rode lampjes, tegelijk...
clio :
1.4 rt:
Brandstof :
start blokkering en cv wiegeren van een op andere dag : sleutel lijkt t wel gewoon te doen maar auto regeert niet
cv van binnenuit op knop dus wel alleen start blokkering blijft aan en kan dus niet starten.
baterij...
Model/uitvoering : Renault Clio
Bouwjaar : 2007
Brandstof : G3
Ik had gisteren een onverwachtse foutcode van de ABSe waardoor de startonderbreker de motor niet liet starten. Ik denk dat dat komt door een spuit water die op een brug in haarlem...
Model/uitvoering : Renault Clio II
Bouwjaar : 2005
Brandstof : Benzine
Goedendag,
Sinds een jaar of 5 hebben wij een Clio die geregeld electronica problemen heeft.
Toen we hem net hadden begon het al in Frankrijk, accu vervangen want deze...
Model/uitvoering : Clio II
Bouwjaar : 2002
Brandstof : benzine
Dag beste Renault bestuurders,
Afgelopen week heb ik, met de vakantie in het vooruitzicht, een inbou CC aangeschaft. De Weaco Magic Speed MS 50 hoop ik volgende week in te bouwen....
Model/uitvoering : Clio Night and Day eco2
Bouwjaar : 2011
Brandstof : Diesel
Degene die u wilt spreken is met de auto onderweg. Dat is wat iemand te horen krijgt als ik de telefoon niet aanneem in de auto (parrot). Handiger zou zijn als ie dan...
Elders op het forum probleem al beschreven maar na een beetje rondlezen hier lijkt het exact hetzelfde probleem te zijn als een ander die het al beschreven had: ik ga er van uit dat er een of meerdere bobines...
Vanmorgend men Clio willen starten en hij deed niets meer. Enkel begonnen de ruitenwissers spontaan te vegen, enkele piepjes, autoradio sprong opeens aan en er kwam op het dashbord airbag...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum