Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Welke USB indeling gebruik ik best om vlot door mijn muziek te scrollen ?
Momenteel heb ik een USB 32 GB, FAT32 (zou OK moeten zijn denk ik).
Alle artiesten staan in een aparte map (enkel naam, geen nummering), met daarin dan 1 of meerdere...
Hallo,
Ik heb een orginele toerenteller uit een schade auto gehaald en deze in mij Twingo geplaatst, in de schade auto deed de toerenteller het wel maar in mijn auto niet, beide auto's zijn van bouwjaar 2013.
Moet de toerenteller soms aangemeld...
Goedeavond leden,
ik ben al 3 jaar in het bezit van een twingo collection uit 2011 en ben er nog steeds zeer blij mee.
nu doet zich het volgende voor: als ik mijn gordel in de gesp heb gestoken gaat tijdens het rijden steeds maar weer het lampje...
Ik ben voor een collega op zoek naar het elektrisch schema van het airbagsysteem van een Twingo 2008-2009.
Eigenlijk hoop ik dat er iemand een hele bos schema's heeft liggen van Renault (of ergens online heeft) maar deze zoek ik op dit...
In onze twingo uit 2011 branden heel flauw( licht) het oliekannetje en de temperatuurmeter tijdens het rijden.
Is dit een veel voorkomend probleem in het display en Joe kan ik dit oplossen? E55A65E8-C537-4D73-86D6-77C658BAB7C1.jpeg
Ik heb sinds anderhalve week een Twingo II en ik wil graag het geluid wat upgraden van de audio installatie. Ik heb de achterspeakers al vervangen voor exemplaren van Pioneer. Tevens heb ik deze set besteld: En verwacht ik binnen...
Hallo beste twingo boys en dames.
Ik heb een vraagje is hier iemand op de forum die mij kan helpen. Ik wil de startonderbrekening uit hebben ik heb een twingo uit 2001 miss weten jullie een adresje? Mvg Mario
Goedenavond, recent een Twingo Privilege uit 2005 gekocht. Bij de proefrit brande het airbag lampje constant. Bij het ophalen was het uit...maar het valt me op dat hij bij het op contact zetten ook niet aan gaat. Dat zou toch wel moeten?
Mijn Twingo (2003, 1.2 16v) heeft al jaren een probleem met twee lampjes die gaan branden: De Luchtverontreinigin en elektrische storing. Ik heb ooit een flink pak geld bij Renauldealer achtergelaten om de storing uit te lezen en deze gaf toen aan...
Ik krijg binnenkort een Twingo 1.2 initiale uit 2002.
Ik wil daar graag betere speakers in zetten, weet iemand wat de diameter van de deurspeakers en dashboard speakers moet zijn
Ook hier problemen met de startonderbreking van onze Twingo. We hebben al bijna alles vervangen... de ECU, de sensors, de VDP sensor, de bobijn,... ook nieuwe startonderbreker zonder code... maar nog steeds geen reactie...
Wanneer je het contact aan...
Sinds gisteren is ineens het display van mijn Twingo 2005 uitgevallen. Als het contact aan is zie ik een zeer vaag schijnsel, maar verder zie ik eigenlijk niets. Geen snelheid, geen brandstofaanduiding, nada.
Ik heb een twingo type Kenzo, C06 uit 2006. Mijn linker voorruit wil niet meer open. Ik dacht de schakelaars even te kunnen wisselen met de rechterkant maar iemand heeft bedacht dat je voor LV een 5-polige stekker moet hebben en voor RV een 4...
Sinds een paar maanden rijdt mijn vrouw in een nieuwe Twingo limited edition , zodra ze de radio op 3 zet gaan de speakers erg resoneren in de portieren. Volgens Renault is dit bij alle nieuwe Twingo's , wie heeft dit ook en is er iemand die hier...
Omdat het display van mijn radio (Twingo 2002) het niet meer deed, heb ik een andere radio uit een Twingo 2008 erin gezet. De instellingen zijn anders dan op de oude radio. Heeft er misschien iemand een handleiding voor dit type...
De radio en de lichtverklikker van mijn Twingo uit 1999 werkt niet plotseling niet meer, waar moet ik beginnen met zoeken, het is niet de zekering en het ligt niet aan de radio?
Vandaag mijn accu laten vervangen en toen ik weer wegreed zag ik dat de display (KM stand ed) minder goed verlicht werd aan de linkerkant.
Kan dit iets te maken hebben met de accu wisseling? De weg naar de garage was nog niets aan de hand.
Garage...
Heb nu een Twingo van bj 2009 met waarschijnlijk een defecte kachelweerstand.
Probleem is toen ik de auto kocht deed de kachelventilator het wel,ik ging de auto toen tanken en ineens werkt de kachelventilator niet meer.
Dus in geen enkele...
Goedenavond,
Ik heb sinds eergisteren een Twingo II uit 2013. Vanmiddag heb ik mijn usb-stick met mp3's overgezet uit m'n oude auto. En nu merkte ik dat iedere keer als ik de auto opnieuw start, de muziek weer begint bij het eerste nummer op de...
Sinds gisteren laat mijn display van de (originele) radio het afweten. De radio en de CD-speler doen het nog wel prima. Iemand die dit al eens meegemaakt heeft of een oplossing heeft?
Ik heb een Twingo II Initiale uit 2008 met 30000km op de teller.
Er is al heel erg veel vervangen en er komt nog veel meer aan vocht in koplampen, e-ramen die net meer werken enz.
En natuurlijk een kapotte Airo(wordt niet vervangen)....
Ik heb sinds dit weekend een stel problemen met mijn Renault Twingo II (DCI, 2011). Misschien dat iemand hier een snel antwoord heeft. :thumb:
De Twingo heeft een tijdje stil gestaan (ongeveer 2 maanden) en nu duiken er een aantal problemen...
Een kennis heeft een probleem met Twingo van 2009: sinds enige tijd is de accu leeg nadat deze enkele dagen heeft stilgestaan. Met een multimeter vastgesteld dat er een lekstroom...
Mijn zus heeft sinds kort een Twingo uit 2016 en zoals de titel al zegt zit hier enkel de begrenzer op en geen volledige cruise control. Wat zou ik er voor moeten doen en wat zou ik nodig hebben om dit er wel in te krijgen? Ze is zelf...
Hallo,
Iemand enig idee waar de lichtverklikker /zoemer zit van de verlichting? Gaat om een twingo van 2001.
Wanneer de lichten aan staan en de sleutel eruit is hoor ik niks.
Heb alle zekeringen al een keer vervangen en een nieuwe originele...
Sinds aantal weken vage klachten:
Op snelweg met constante snelheid schommelt de km teller (snelheid).
Wil het licht af en toe niet meer uit, als de schakelaar uitgedraaid wordt gaan de...
Laatste bericht door Verwijderde gebruiker 30580 «
Reacties: 2
door Verwijderde gebruiker 30580 »
Beste mensen,
Ik heb bij de dealer een nieuw lampje/fitting gehaald omdat het lampje van de verwarmingsregeling defect. Nu heb ik de kap verwijderd van het paneel, maar ik kan het lampje zelf niet vervangen. Er zit een stukje wit plastic voor dat...
Aangezien mijn raam niet fatsoenlijk dichtging heb ik vorige week een nieuw elektrisch raammechanisme laten plaatsen bij de garage maar het probleem is niet opgelost. Weer terug naar de garage gegaan en daar geconstateerd dat de achterste...
Ik heb sinds anderhalve maand een Twingo (met cruise control).
Echter kan ik op dit moment de cruise control niet aanzetten want dan vergrendelt hij mijn snelheid.
Weet iemand hoe ik hem terug kan zetten naar de Cruise...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum