Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hallo
ik heb een lekstroom in de twingo zitten en na zoeken heb ik hem gevonden het is een 10a zekering voorin het motorruim rechts..
ik heb een tekening bijgevoegd en is er iemand weet waar die van is ..\
alvast super bedankt
De carkit van onze Twingo connect wel met m'n HTC Desire, maar als ik er mee wil gaan werken disconnecten ze weer van elkaar. M'n Desire heeft Android 2.2. Ik hoop dat iemand ons kan helpen.
heb een twingo van 95 toen ik hem kocht deed de cv van de achterklep het al niet nu kan ik hem helemaal niet meer opslot doen ( dit vind ik zelf geen fijn gevoel )
nu is mijn vraag kan het zijn dat er iets...
wie oh wie kan mij helpen.
ik heb en twingo gekocht voor mijn vrouw .maar nu gaat zodra ik de verlichting aandoe het dashboard uit .
ik heb inmiddels de schakkelaar van de verlichting...
maandag as gaan wij onze nieuwe twingo ophalen bij de dealer. Blijkt nu dat we een slede en een kabeltje moeten kopen voor ik mijn eigen radio kan inbouwen. Bij de koop van de auto is er nimmer over gesproken sterker nog op mijn vraag of het een...
Ik heb een Twingo Liberty '99 en sinds ik hem heb werkt eigenlijk het knipperlicht lampje in het dashboard al niet.
Niet heel storend, knipperen hoor je tenslotte, en ook drie keer feilloos mee door de APK gekomen.
Nu is het zo, dat van de een...
Van de week heb ik een renault twingo uit oktober 1998 gekochr hier zit wel een instruktie boekje bij maar klopt iets niet.
Mijn radio en me ventilatie stopte er gisteren mee dus in boekje gekeken waar de zekeringen zitten...
hallo ik hebeen twingo uit 98 en ik heb perongelijk de stekker van de radio afgeknipt die aan de aut vast zit om een aparte mislukte reden namelijk dat hij geen constante stroom had maarja dat doet er nu niet meer toe.het gaa om de zwarte stekker de...
Nadat ik de lichten had laten branden en dus met een lege accu stond, blijft het lampje elektrische storing branden.
Ik ga ervan uit dat dit verband met elkaar heeft.
De auto rijdt overigens nog goed.
Heeft iemand ervaring.
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum