Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb een twingo II van 2014 nu is het glas van mijn mistlamp stuk ik heb inmiddels een nieuwe gekocht nu is mijn vraag kan ik dit zelf vervangen en zo ja wie heeft er een goede uitleg.
Sinds een paar dagen is het display van mijn af-fabriek ingebouwde radio Renault in mijn auto onleesbaar geworden. De radio en cd-speler werken nog gewoon, maar ik kan niets meer aflezen. De verlichting van de radio brandt ook gewoon en ik kan de...
Wie kan mij helpen aan een elektrisch schema van een Renault Twingo II 2011 1.5 CDI.
Zekeringkast onder dashboard en motorruimte met beschrijving waar de zekeringen relais voor dienen.
Heb een probleem met sluiting achterklep, achterruit verwarming...
Omdat het panoramadak defect was van de Twingo (bj 1998) op de sloop een ander gehaald. De aansluiting van de motor is niet hetzelfde. Op het oude type zitten 2 aansluitdraden ( paars en blauw) en op de te monteren 4 aansluitdraden (paars, blauw,...
het draadje van mijn olie sensor is los, heb geen idee waar dat aan vast zou moeten zitten, iemand een idee?
oh ja, de draad op de sensor zit wel vast, graag een foto maken van waar die draad naar toe loopt.
thx vast
Model/uitvoering : twingo 1.2 16v75 collection
Bouwjaar : 2011
2 Brandstof : wie heeft voor mij een handleiding voor de radio in de twingo heb hem net gekocht maar de handleiding ontbreekt alvast bedankt
De radio van mijn vriendin's Twingo (Initiale 1.2 16V uit 2001) doet het niet meer goed. Alles lijkt te werken, maar hij kan geen zender meer vinden. De CD speler doet het nog wel goed. We hebben een andere radio in de auto geplaatst en die doet het...
Ik heb een twingo van 1998 en de mistlampen voor werken niet ik krijg wel stroom op het relais maar geen stroom op de lampen de zekeringen zijn ook goed wat kan dit zijn en wat moet ik doen
renault twingo 1994
benzine
hallo,
ik ben nieuw op deze site ne ik heb gelijk een vraag. mijn twingo rijd goed maar........ mijn ventilator is er mee gestopt. ik las de kachel weerstand moet vervangen. is gedaan maar helpt niet echt. of echt niet...
Ik heb een Twingo uit 1995 en mijn koplamp controlelampje in dasboard is kapot.
Koplampen doen het wel, evenals de rest van de lampjes.
Kan ik dat displaytje makkelijk verwijderen om...
Hallo mijn naam is rene en ik ben nieuw op deze site.
Ik heb een vraag : zitten er ook lampjes achter de bedienings panneel van de kachel
bij mijn twingo brand er sávonds niets en is alles pikke donker mijn twingo is van bj 11-98.
groetjes rene
de ruitenwisser van mijn Renault Twingo uit 1997 loopt vast als ik hem aan heb staan en er komt regen op.
het lijkt alsof hij te veel weerstand heeft ik heb het excentriek al ingespoten met WD40 maar hij doet het nog steeds.
de ruitenwisser zelf is...
Ik merk met warmer weer dat m'n linker raam niet open of dicht wil.
Het linker raam wil wel gewoon open en dicht.
Weet iemand toevallig wat ik hier aan zou kunnen doen?
Model/uitvoering : Twingo II
Bouwjaar : 1999
Brandstof : Benzine
Hallo allemaal,
Van mijn Twingo zijn beide sleutels kapot, het zwarte druk-knopje op de printplaat heeft losgelaten en van 1 sleutel is deze bij het openen van de sleutelbehuizing...
Zitten er lampje achter de aan en uit knoppen van mistachterlicht/mistlampen voor en van de achterruit verwarming!!!! En zo ja hoe krijg ik de knoppen er af om de lampjes te vervangen
Ik had voor mij renault twingo een werkende 2ehands radio gekregen.
Ik had oude er uit gehaald en ik had de kabels aangesloten.
ik starte de motor en de radio deed het. Dus ik...
Ik wil binnenkort andere lampen in de koplampen doen van mijn Twingo uit '99. Welke lampen zitten er eigenlijk in een Twingo? Ik weet dat ik zelf kan kijken, maar auto staat nu even stil en ben bijna niet thuis.
Twingo 1 1995 , benzine met centrale vergrendeling:
Na montage van een nieuwe interieurverlichtingunit reageert het lampje niet op de deur contacten. Wel op de constante stand. Er is spanning aanwezig op de vereiste punten. Met de vorige unit werkte...
Ik heb een twingo 1.2 comfort air gekocht van 97
Nu is het zo dat als ik het contact van de auto uitzet en daarna weer aan, dat de tijd weer op 0 staat en de zenders van de radio weg zijn. Ook doen de richtingaanwijzers het niet als ik de auto...
Ik heb een twingo gekocht uit 1994, doet het prima maar heeft 1 probleem. Zodra de verlichting autolampen aangaat dan wordt het dashboard het display waarop de tijdsaanduiding, tankinhoud en de snelheidsmeter te zien is helemaal zwart. Ik kan in het...
renault twingo automaat 2000 waarvan in de display de richtingaanwijzer lamp het niet doet heb zelf een ander display gemonteerd maar doet het nog steeds niet ?
nu weet ik het niet meer relais tikt wel en buiten doet alles het
wie o wie kan mij...
Ik heb een Rockford Fosgate Prime Subbox R1L-1X10 laten inbouwen met een Rockford Fosgate Prime Amplifier R250-1.
Daarnaast heb ik gewoon mijn originele af fabriek radio erin gelaten. Om...
goedendag, ik heb een twingo van het bouwjaar 2000 en sinds kort doet mijn rechterachterlicht het niet meer en de zekering vliegt er elke keer uit. Ik heb de stekkers van de rechter koplamp en het rechter achterlicht losgetrokken en de zekering...
Vanmorgen toen ik de radio aanzetten, is die volgens mij vastgeslagen. Ik heb de auto uitgezet maar nu blijft het lichtje van mijn radio nog steeds branden. Ik ben bang dat die nu mijn accu gaat leegtrekken. Iemand een idee wat ik hier tegen kan...
Ik heb twee vragen over deze wagen.
1 is het mogelijk de verlichting zo te veranderen dat hij uit gaat als ik uitstap?
2 is het mogelijk een toerenteller in te bouwen?
Mijn dealer gaf aan dat dit...
Heb sinds enkele dagen een Twingo en kan wat hulp gebruiken bij aansluiten radio.
Heb namelijk een Sony GT250MP gekocht maar krijg de antenne niet aangesloten omdat ik geen verloopkabel heb
Hallo
ik heb een lekstroom in de twingo zitten en na zoeken heb ik hem gevonden het is een 10a zekering voorin het motorruim rechts..
ik heb een tekening bijgevoegd en is er iemand weet waar die van is ..\
alvast super bedankt
De carkit van onze Twingo connect wel met m'n HTC Desire, maar als ik er mee wil gaan werken disconnecten ze weer van elkaar. M'n Desire heeft Android 2.2. Ik hoop dat iemand ons kan helpen.
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum