Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Model/uitvoering : renault clio 3 1.6 16v
Bouwjaar : 2007
Brandstof : benzine
Goedeavond ik heb een probleem met mijn clio waar jullie mij hopelijk helpen met een probleem. Mijn motor loopt sinds enige tijd zeer slecht. Heb het volgende gedaan:
Na...
Kunnen jullie mij hier helpen? Ik heb deze auto met een kapotte kachelweerstand. Het is een handbediende airco variant en het onderdeelnummer van de kachelweerstand is 7701042191. Mijn garage is heel druk...
Ik heb mijn Megane weten uit te lezen met een bluetooth module icm een tablet en krijg één error code nl; P0120 throttle pedal position sensor error. Wat ik er kort over lees is dat sommige die dezelfde error hebben, boven de...
Model/uitvoering :Megane II 1.9 Dci
Bouwjaar :2003
Brandstof :Diesel
Volgende draadje dan maar. Na horten en stoten rond de 2000 toeren, en bij terugschakelen geen respons meer krijgen van het gaspedaal, de egr afgedopt en lmm schoongemaakt....
Ik heb een vraag over de draaiknoppen van de kachel, klimaatcontrole en ventilator. Behoren deze bij het inschakelen van de verlichting ook verlicht te zijn?
Tot...
Ik ben Dennis en heb net een nieuwe scenic gekocht van een vriend. Er zijn een aantal dingetjes elektrisch mis die ik graag wil bespreken. Er zit een radio met cassettespeler in deze auto origineel van...
Ik heb een Renault Scenic uit 2006 (benzine).
Het probleem is dat de autoradio (type: auditorium cabasse tronic) heel onregelmatig functioneert of beter gezegd niet functioneert.
Als de auto op het contact staat doet hij het...
Ik heb een renault laguna 1995 waarvan de vergrendeling op afstandsbediening niet werkt.
batterijtje was goed, het rode led lampje op de sleutel knippert.
ik hield de infrarood diode voor een camera om te zien of er signaal kwam, dat kwam er...
Ik heb een renault staan die een elektroniche storing aangeeft.
als ik de start knop indruk licht alles op!! hoor vervolgens een piep op het dashboard! ik had de batterij van de sleutel vervangen en...
Sinds vandaag doet mijn verlichting aan de binnenkant van de deuren opeens niks meer, is er iemand die weet of het een zekering o.i.d. kan zijn? omdat ze het ineens allemaal niet...
Renault megane 1.9 dci privilege 2003
Na telkens speech in de boordcomputer te lezen en de geluiden in de auto hierdoor worden onderbroken heb ik de accu losgekoppeld om het probleem op te lossen, tevergeefs.
De radio gaf aan error na invoeren code...
Model/uitvoering : Laguna II
Bouwjaar :2001
Brandstof :benzine
Bij mij heeft de electrische spiegelverstelling het begeven (joysticky is lam ).
Ik zoek een nieuwe, en evt. iemand die dit kan plaatsen.
Waar moet ik aan denken, qua kosten voor...
Mijn Clio heeft af fabriek geen mistlampen in de voorbumper. Ik wil dit graag wel en heb inmiddels de kapjes vervangen voor de mistlampen. Ook de knipperlichtstengel met...
Bij onze scenic uit 2004 gaat automatisch het rechter achterraam open. het lijkt op een beveiliging. zodra je hem helemaal dicht stuurt gaan hij aan het einde weer een stukje open. hoe kan je dit oplossen?
Heb een ( voor mij ) wat lastig probleempje. De knipper naar links doet het soms niet. Soms bleek tijdens remmen te zijn. Zag in het donker de knipper indicatie links ook zwak oplichten bij het remmen.
Bij nazien viel op dat bij...
Ik heb al eens eerder melding gemaakt van parkeersensor voor die spontaan gaat piepen ook al is er niets in de buurt, als ik bijvoorbeeld voor een stoplicht moet stoppen als eerste in de rij. Ik heb dit...
Laguna 3 Estate 2.0T Aut. Initiale bj. 2008
Ik heb de laatste dagen problemen met het openen van de deur van de bestuurder. Het ontgrendelen dmv keyless entry lukt wel bij de andere drie deuren, maar vaak niet bij de deur van de bestuurder. Als ik...
Model/uitvoering : Renault Grand Scenic III
Bouwjaar : 2012
Brandstof : diesel
Ik heb een GSIII met een Bose systeem er in. Ik heb op een 16 Gb USB stick mijn muziek gezet, maar niet alle muziek die er op staat is zichtbaar via de autoradio. Weet...
Het betreft een Renauld Megane Scenic uit 2006, bezine
Vorige week zijn we op vakantie geweest en bij aankomst de auto op slot gedaan. Om daarna de auto leeg te halen wilde we met de afstandsbediening de deuren openen en deze deed het niet meer....
Jawel, ook hier een probleem met een ruit dat niet meer elektrisch wil bewegen. Op een domme manier zat ik met mijn hand tussen de sluitende ruit, deze stopte netjes en ik heb er dan ook geen letsel aan...
Model/uitvoering : Laguna II
Bouwjaar : 2001
Ik ben zo dom geweest om de electronische sleutel kaart van mijn Renault in de broekzak te laten zitten en vervolgens mee de wasmachine ingegaan. Gevolg: sleutel is nat/vochtig...
Renault megane Scenic type 2
Bouwjaar 2000
1.6 16v Benzine
Beste Lezers
Mijn scenic doet de laatste tijd een beetje raar ik heb een kwarttank benzine en dan gaat ineens mijn reserve lampje branden en als dit gebeurd doet de trip computer het ook...
Vandaag hebben beide keyless kaarten de geest gegeven. Mijn kaart werkte al langer maar half: alleen handmatig (knopjes indrukken) vergrendelen en ontgrendelen, alleen starten met kaart in dashboard. De...
Ik heb een vraag,
Is er een mogenlijkheid om in een clio uit 2013 een eco2 systeem ( kleuren indicatie ) intebouwen en te laten werken, of is er een update hier voor om dit te laten werken.
Hallo mede forumleden,
Zit hier met een probleem omtrent de elektroklep voor de nokkenasversteller.
De motor van mijn zoon zijn laguna loopt slecht stationeer, lijkt meer op een diesel.
Een Laguna 1.8...
Model/uitvoering : Scenic 3/1.6
Bouwjaar : 2010
Een vraag waarop Google nog geen antwoord heeft kunnen vinden - en die ook niet de handleiding staat:
Wat kan ik met de aansluiting van het type rood/wit tulp (rca of line...
Model/uitvoering : Megane Coupe 2.0 16V IDE
Bouwjaar :2000
Hallo,
Ik heb een behoorlijk probleem denk ik.
Mijn Megane reed erg naar, veel stotteren, inhouden en zelfs onder het rijden uitslaan.
Nu zijn de kleppen en het...
Model/uitvoering megane
Bouwjaar :1999
bij mijn megane kan ik alleen met de bestuurderskant de cv bedienen en aan de passagierskant niet ik wil dit aanpassen zodat het wel kan door een servo van een bestuurderskant op de deur...
ik werk momenteel aan een renault laguna met schade, echter start deze niet doordat de airbags afgegaan zijn.
Nu weet ik dat ze dit bij de dealer kunnen resetten zodat de...
Ik weet zo niet waar ik dit anders moet plaatsen maar het volgende.
Voor de vag groep heb je elsawin en etka voor werkplaats handleidingen en onderdelen.
Masr voor renault zul je dit ongetwijfeld ook hebben alleen hoe heten ze en kan...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum