Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Hallo hebt een problem met de ruitersproeier, als ik hem aanzet voor of achter dan sproeit hij niet.
Er komt uit 1 van de 2 sproeiers heel klein beetje vloeistof dat lekt dan een beetje.
Het pomp hoor ik wel draaien en hebt met perslucht de gaatjes...
Goedendag,
Ik ben hier nieuw. Sinds gisteren eigenaar van een Megane sw. 1,5 Dci van 2010. Ben een trekhaak aan het monteren en heb een orginele kabelset van Renault voor deze auto. Nu vraag ik mij af hoe sluit ik dit correct aan. Moeten bv. de...
renault megane scenic 16 16v
1999
benzine
heb een renault scenic van 1999
heb een probleem met 1 deur die sluit niet met de afstandbediening wel gewoon met sleutel maar niet op afstand wat kan dit zijn
Ik heb in mijn megane 2 grand tour uit 2004 sinds kort een cabasse auditorium ( €50,- :)
Voor heb ik voor de pioneer ts-q131c gemonteerd, dat was niet veel werk natuurlijk.
Sinds kort heb ik problemen met starte. Batterij is nieuw, gemeten en ok. Hij maakt het gewone start geluid maar start niet. Met hulp van startkabels (onlogisch sinds de batterij gewoon goed is) krijg ik de auto toch aan de gang. Gisteren ging ook...
Hallo
Ik heb een vraag
Ik heb een van deze twee nodig Clip of delphi pro+
dus lijk me handig zo dingen te kopen dan steeds lenen
Maar mij vraag is welk is beter de Clip of delphi pro+
ik heb zelf W8 op me pc staan en ik weet niet of de clip kan...
Ik heb een vraag, ik wil mijn orginele radio vervangen door een pioneer radio, maar blijft de tomtom carminat dan nog werken?
Gaat dit samen? ik kan op internet hier niets over...
Sinds enige tijd heb ik een zeer slecht ontvangst van de radio in mijn GS uit 2005 met Cabasse en Carminat met kleurenscherm.
Uiteraard heb ik dit forum grondig doorzocht...
Model/uitvoering : Renault Grand Senic Tech line
Bouwjaar : 2006
Brandstof : diesel
Kan iemand mij even helpen
Mij renault word pas warm als ik de thermostaat op 27 graad zet ,zet op 18,19, etc.. tot 26 graad word hij niet warm maar hij blast...
Ik werd gister opgebeld door mijn moeder omdat haar auto niet start, sleutel gaat in contact maar op het moment dat de sleutel doorgedraaid wordt om te starten...
Hi ik heb een vraag ik heb mij kachelweerstand vervangen ,maar nou de auto word pas warm op 27 graden als ik ingesteld heb doe ik 26 graden blast allen koud lucht en daar onder ook dus 18 etc... tot 26 graden
Nou wat kan er kapot nou zijn iemand...
ben in bezit van scenic bouwjaar 2000 ,er zit onder de achterstoelen een stopkontact maar er zit geen spanning op , op welke zekering zit hij en waar kan ik de zekering vinden.
Tijdens het rijden begon de (automatisch dimmende) binnenspiegel steeds meer te wiebelen. Toen ik hem probeerde te verstellen had ik ineens de complete unit in mijn handen. Ik heb het bovenste...
Model/uitvoering : Grande Scenic Comfort
Bouwjaar :2004
Brandstof :
Hallo,
Ik heb dit hele forum nagespeurd, maar ben er nog niet uit.
Ons bestuurdersraam wil niet meer open. We hebben de comfortmodule gecheckt, deze werkt gewoon.
De...
Heb reeds 2jaar en een half een renault megane grandtour dci.
Vorig jaar heb ik een trekhaak laten plaatsen en werkte steeds goed zonder problemen;
Nu vorige week wilde ik de aanhangwagen...
Ik heb sinds kort een renault clio uit 2002 in mijn bezit. Echter als ik richting naar links aangeef moet ik deze zelf uit schakelen.
Het klikje hoor je wel als je...
Renault Trafic New (FL) 2.5 dCi 16_V 145 G9U-630 107 kW
Bouwjaar : 2007
Brandstof : Diesel
Wagen wil niet starten,krijg geen spanning op startmotor.
Startonderbreking gaat er wel af
Als we de startmotor via een omweg starten loopt de wagen...
Model/uitvoering : Renault scenic 20 tech-line
Bouwjaar : 2005
Brandstof : benzine
Ik heb een storing in de parkeerhulp als ik de auto in de achteruit schakel dan hoor ik hem inschakelen d.m.v. een kort piep signaal en direct daarop wordt het een...
Model/uitvoering :
Bouwjaar :
Brandstof :
Vroeger en nu nog bij de H7 had een kruislicht 5 watt minder als een grootlicht.Tegenwoordig met de H4 is het kruislicht ook 55 W.
Is 5 watt veel verschil ?
Ik heb deze bus nog niet zo lang, vorige week is hij afgeslagen terwijl ik op de snelweg reed en sindsdien krijg ik hem niet meer aan de praat.
De enigste foutcode die ik...
Vorig weekend heb ik een trekhaak (Thule) gemonteerd op mijn Renault Megane grand tour (bouwjaar 2012).
Nu heb ik een aantal vragen over de kabelset (erich jaeger). Het is een...
Hoi, Ik wou een trekhaak laten plaatsen op mijn Megane Eco2, dus navraag gedaan bij een garagehouder van Renault met als resultaat een kostprijs waarvan ik achterover viel.
350€...
Beste Trafic rijders / kenners, recentelijk heb ik een nieuwe Trafic aangeschaft met de standaard radio + navigatie aan boord. Nu ben ik even nieuwsgierig wat mensen aan de geluidsinstallatie van de trafic hebben aangepast en of deze aanpassing de...
Ik heb een renault kangoo uit 2002 met de originele radio en stuurwielbediening. Deze stuurwielbediening heeft goed gewerkt. Tot voor kort. De stuurwielbediening doet niks meer maar ook het display van de radio is uit. De radio doet het wel normaal....
Ik heb de carminat cm1 uit mijn Renault master gehaald nu wil ik graag de stuurwiel bediening van mijn radio weer kunnen gebruiken..De kleuren komen niet overeen lijkt me toch dat deze zes draadjes op de...
Laguna 2007 benzine Hallo weet iemand waar zich de schakelaar bevindt voor activering achter uit rij licht en parkeer sensors ,het volgende doet zich voor als ik de auto in de achteruit zet werkt de verlichting en parkeer sensor niet ,maar doe ik de...
Zal me eerst even voorstellen.
Ik ben Oswald Govaerts, woon te Antwerpen (B) , gehuwd, 3 kinderen
Koeltechnicus van beroep. Werkzaam als technicus algemeen in de...
Model/uitvoering : grand scenic
Bouwjaar : 2009
Brandstof : gas
Tijdens het opstarten en soms tijdens het rijden vallen alle speakers uit navigatie paneel werkt nog wel heeft iemand een idee waar ik moet zoeken
Grt luc
Ik ben op zoek naar het D+ signaal in mijn Renault Master.
Er loopt wel een draad naar mijn elektroblok. Het is een Burstner camper op Renault chassis.
Dit is echter geen D+ omdat hier bij ingeschakeld contact en de accessoire...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum