Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ik weet zo niet waar ik dit anders moet plaatsen maar het volgende.
Voor de vag groep heb je elsawin en etka voor werkplaats handleidingen en onderdelen.
Masr voor renault zul je dit ongetwijfeld ook hebben alleen hoe heten ze en kan...
Nou jah precies zoals het in de titel staat. Bij het aantrekken van de handrem zonder dat de motor gestart is gaat het gordel lampje zwak branden. Ook blijft na het starten het...
Renault Megane 2.0 16 v benzine uit 2005
Beste allemaal,
Ik heb hier al het eea gelezen over soort gelijke problemen met de elektrische ramen. Mijn raam aan bijrijders kant gaat niet meer open staat een klein stukje open 2 cm en gaat niet verder...
Ik heb in mijn laguna de Audio-Connection Box ingebouwd. De dealer weet zich met het probleem geen raad.
Als ik de Audio-Connection Box installeer, werkt hij. Doe ik de radio uit, dan weer aan, dan vind hij de USB niet meer.
Als ik dan de USB eruit...
Model/uitvoering : laguna 3.0
Bouwjaar : 2005
Brandstof :
wie zou mij advies kunnen geven mijn navigatie is van slag ik heb van alles geprobeerd maar niks helpt mijn navigatie geeft aan dat ik in duitsland ben of soms helemaal in groningen wat...
Het pompje van de ruitensproeier heeft het begeven. Tenminste dat denk ik. Als ik de hendel lang ingetrokken hou komt er een beetje uit op de voorruit. Achter komt helemaal niks. Pompje...
Sinds kort wordt mijn kachel aan de rechterzijde (bijrijderskant) niet meer warm.
Als ik de kachelaanjager omhoog zet dan wordt er wel warme lucht aan de linkerzijde door de roosters geblazen maar...
Model/uitvoering : Renault Scenic
Bouwjaar : 2004
Brandstof : benzine
Bij normaal rijden geen probleem als we het gas erop houden, maar bij gas terugnemen doordat we snelheid minderen gaat de foutcode laadstroom defect branden. We zijn al bij de...
Model/uitvoering : Laguna Grand Tour 2.3 DCI
Brandstof : Diesel
Bij bovenstaande auto is doet mijn linker Xenon lamp het niet meer. Geen idee of het de lamp is of de hoogspanningsunit.
Dat spul zit zo weggebouwd dat het ook...
Ik heb ook weer wat gekocht hoor, een lichtgevend logo, nu wou ik dat aansluiten op me verlichting van me koplampen zeg maar, gewoon bijzetten, geeft dit problemen met een apk??
En hoe dit te doen, ik zocht hier al naar een electrisch...
Model/uitvoering : Renault megane sedan
Brandstof : benzine
Beste allen,
Ik zit met een probleem met mijn renault megane uit 2004. Een half jaar geleden brande mijn storings lampje plus dat mijn auto gedurende het rijden tijdens...
Ik zit met een probleem met mijn renault megane uit 2004. Een half jaar geleden brande mijn storings lampje plus dat mijn auto gedurende het rijden tijdens het gasgeven inhield. Als ik...
Sinds vandaag heb ik een Scenic uit 2007.
In deze Scenic zit een Carminat navigatie ingebouwd. Deze heeft echter nog de oude kaart uit 2007.
Ik kon goedkoop een (orginele)...
Ik ben sinds een week in het bezit van een megane cc uit 2007. Nu zit er op het stuur bediening van de cruise control. Als ik deze inschakel kan ik eel harder (op het plusje),...
Grand Scenic 2.0 automaat
2004 April
Benzine LPG G3
Nadat van onze GS de distributie riem/set, waterpomp, nokkenasversteller en de krukaspoeli vervangen zijn door een universele garage (doordat dat de krukaspoelibout niet gemakkelijk los ging...
Model/uitvoering :Megane Coupe
Bouwjaar :2009
Brandstof :Benzine
Hoi allemaal,
Ik ben nog in de ontdekkende fase van alle leuke toeters en bellen die mijn Megane heeft. Zo kwam ik er laatst achter dat je de Renault Keycard ook Handsfree kan...
Wij hebben een avenue uit 1998 met 2.0 motor.
Sinds kort werkt de ruitensproeier niet naar behoren.
Deze sproeier wel, maar met een lage druk.
Komt net boven de ruitenwissers op het raam, ipv midden op het raam.
Waar kan Dit aan liggen?
Ik heb onlangs een tweedehands Renault Megane aangeschaft. Bevalt super, alleen werkt de cruise control niet naar wens. Als ik optrek en de cruise control vastklik en het gas los laat, valt de snelheid eerst fors terug en duurt het even (10 sec)...
Weet iemand welke formaat jpg ik moet gebruiken om de album covers weer tegeven in de mediaspeler?
Ik kom er niet direct achter waarom bij sommige wel de album cover weergegeven wordt.
Als ik de de cd's bekijk op usb stick lijken de album...
Ik heb een twingo uit1999 met radio renault (zonder stuurbediening)met alleen speakers voor.
Nu heb ik ook speakers achter gemonteerd maar kan niet zomaar de draden op de radio aansluiten.
hier zit een stekker die aan de radio gaat...
Dag allemaal,
Ik heb in een wilde bui een renault clip aangeschaft(kloon), software ge-installeerd en aangesloten op de auto.
Het is gelukt om storingen/meldingen uit te lezen en te wissen.
Nu wil ik graag weten wat er nog meer met de clip kan....
Mijn Grand Scenic 1.6 benzine van 2007 heeft twee 12V aansluitingen onder bij de achterbank. Nu is daar 1 van waar geen stroom op staat. Volgens mij zit daar maar 1 zekering tussen? Wie weet waar de stroomdraden vertakt worden naar de 2...
Hoi ik ben nieuw hier en heb mij aangemeld omdat ik al een poos rondrij met aan de bestuurderskant een raam dat niet open en dicht kan. Aan de bijrijderskant overigens wel. De deur aan de...
Model/uitvoering : Grand Scenic 2.0 Tech Line
Bouwjaar : 2005
Brandstof : Benzine
Radio : Tuner List & Cabasse Tuner List
Ik heb een Yatour van iemand overgenomen en aangesloten, werkt op zich goed alleen hoor ik bij de keuze van de cd...
Renault Scenic
1999 benzine
Hallo allemaal,
Ik ben sinds een paar dagen de eigenaar van een Renault Scenic.
Zit met een probleempje. De schakelaar voor de elektrisch bedienbare buitenspiegels werkt niet.
Ik heb gisteren de schakelaar eruit gehaald...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum