Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
sinds enige tijd krijg ik regelmatig geen meldingen te zien op display , ook geen km. stand of dag teller .
Maar als ik meerdere keren de bestuurders deur op slot doet en weer open dan doet alles het weer .
De pixels zijn perfect ,...
Hallo,
Ik een vraag, tekens stop mij radio er mee en 1 min later doet hij het weer. Dat is best wel storend. Hij is dat in keer gaan doen, dus niet na een update of wat dan ook.
Heb iemand een idee wat het kan zijn en wat ik er aan kan doen.
Ik ben...
Goedendag ik heb de kaart al eens laten repareren. Voor mijn geen succes vaaf het begin wel een weigering met name knopjes en de keyless entry.ik zit te twijfelen om nieuwe dure originele kaarten te bestellen, of de lezer met met 2 kaarten 2de hands...
Hallo ben sinds 5 jaar in het bezit van een ,renault laguna 2 bj 2004 -3.0 v6 initale.
Nu werkt de autolock bij mij niet, ondanks een nieuwe keycard,een 3 knops.
Heb hier de auto al bij de dealer gehad, met het inleren van de nieuwe kaart.
En direct...
de kachel motor van de grand scenic 2007 automaat diesel met Spaans kenteken . werkt sinds gisteren niet meer op geen enkele snelheid . heb de zekeringen nagekeken waren heel . mag ik er van uitgaan dat de kachel motor stuk is of zijn er nog meer...
Hallo .ik krijg bij mijn Scenic fase2 2004 de melding handrem controleren deze melding komt tevoorschijn zodra ik de keycard in de keycardhouder steek.
Ik heb de beruchte stekker onder de stoel gecontroleerd deze is niet geoxideerd en geen...
Ik ben in het bezit van een Renault Kangoo family car(type 2) uit 2011.
Ik gebruik de cruise control heel regelmatig maar sinds een paar dagen doet deze het niet meer. Als ik de bediening schakelaar op het stuur indruk gaan gebeurd er...
Hallo forum leden, ik ben hier nieuw dat mocht er iets niet goed gaan of ik doe iets verkeerd sorry daarvoor.
Waarom ben ik hier ...nou hopelijk kunnen jullie helpen !!!
Een kennis van mijn vader heeft een Renault Senic 1.4 16V van 2001. Deze auto...
Grand scenic3 Dag, ik heb opeens probleem dat mijn tankdop niet meer open gaat. Nu lees ik k dat zoiets wel vaker gebeurt door defect aan het elektronisch slot, maar mijn sensoren aan de achterzijde laten het ook afweten.
Ik heb vorige week wel de...
Vraagje, ik word zachtjes niet lekker nu, ik heb een andere stuurkolom met stuurbekrachtiging laten zetten, omdat de oude het mogelijk door sluiting heeft begeven.
Hevige regenval en uitslaan na 3x lampje knipperen.
Klein vraagje over de blazer/airconditioning. Stand 1, 2 en 3 werkt gewoon normaal maar de laatste week wil die op stand 4 gewoon niet meer blazen. Waar kan dit aan liggen en hoe fix it dit aub?
betreft renault scenic 2008 2.0 16V
Waar zit de zekeringhouder van de 12V accesoire aansluiting die tussen de achterstoelen zit ? Alvast bedankt voor uw hulp.
Beste medemensen
Sinds een paar dagen ben ik in het bezit van een Megane uit 2003
Fijn autotje maar toen ik 2 dagen geleden de auto via mijn sleutelkaart op slot wilde doen bleef de linkerdeur open ..hij ging dus niet op slot
De andere deuren wel...
Ik heb een Renault Trafic van 2020 waar origineel een Rlink multimediasysteem in zat. Door de problemen die ik ermee had alsook het gebrek aan Carplay heb ik deze bedankt voor bewezen diensten en een Alpine ingebouwd.
Alles werkt...
Waarom zit er bij de Scenic 2.0 RX op het koelventilator huis een voorweerstand voor de elektromotor van de koelventilator ? Is dit omdat er airco op zit ? Normaal heb je een temperatuursensor in de radiateur maar bij deze auto niet. De ventilator...
We zijn op vakantie in Frankrijk met onze Renault Grand Scénic - 1.4 TCe uit 2009. De rit hier naartoe ging prima, maar toen we vanochtend wilden gaan rijden, kregen we nog op de camping (dus langzaam rijdend in z'n 2), de melding...
goedeavond, wij hebben een probleem met de radio na een aantal keer foutieve code ingevoerd te hebben krijgen we nu standaard de melding error. in het begin telde hij netjes af van 99 tot 0 in 99 seconde. inmiddels telt hij heel langzaam af vanaf 99...
Laatste bericht door Verwijderde gebruiker 39233 «
Reacties: 1
door Verwijderde gebruiker 39233 »
Hallo allemaal, mijn Kadjar stuurt niet helemaal lekker. Zo lang ik hem in bezit heb eigenlijk al. Ik dacht dat het met uitlijning te maken had, maar toen ik dat vandaag heb laten doen bij Euromaster, bleek het probleem daar niet door te komen....
Ik heb net een blutooth ontvanger gekocht voor mijn radio ik heb hem erin gedaan en op mijn telefoon zie ik hem ook en ik kan hem verbinden alleen ik weet niet hoe ik hem moet selecteren op mijn radio kan iemand mij hiermee helpen?
Wie o wie heeft wel eens van dit probleem gehoord? Renault Megane GTline Dci 110 pk.
Mijn linker handrem is 3x vast gelopen! en los gemaakt door de ANWB.
Vast zetten doet hij! ontgrendelen niet?
Nieuwe motor gemonteerd zelfde euvel!...
geachte leden....mijn ruitensproeierpomp werkt niet meer....krijgt geen spanning maar welke zekering gebruiken ze daarvoor bij Renault....deksel in het compartiment bij de voeten wordt ik niet wijzer van. pomp direct op de accu werkt wel.
geachte mede Renault rijders,
ik heb een vraag over de relais welke in de zekering kast zitten onder de motorkap....zijn er 2....waar zijn die van(oranje en een paarse)bobine en brandstofpomp?.
Ik heb soms dat de auto niet wil aanslaan(draait wel...
Beste forumleden, mijn excuses mocht dit al 100x gevraagd zijn.
Ik heb een Twingo uit 2001 waarvan ik de startonderbreker al heb laten verwijderen.
Nu doet de afstandsbediening van de sleutel het steeds vaker niet dan wel.
Ik heb best veel...
Het volgende vreemde is aan de hand met de ventilatie van mijn Megane.
Na ongeveer 3 uur nonstop autorijden stopt de lucht inblaas door de roosters in de auto.
De ventilator hoor je wel draaien. De rest van de...
De stand “auto” van de verlichting van onze Captur fase 2 (2,5 jr oud) lijkt de geest gegeven te hebben. Gewoon helemaal geen licht geeft ie. Zelfs de DRL led verlichting geeft niet thuis. De reguliere standen van de hendel werken wél allemaal...
Hallo, wij hebben een Captur, automaat van 2018. Sinds enkele weken, na bezoek aan wasstraat, krijg ik de melding controleer parkeerhulp en tevens brandt dus het oranje sleutelsymbool op het display. Dat was net verdwenen na een onderhoudsbeurt.
Wat...
Ik heb een Renault Zoe E-Tech Electric. Ik ben op zoek naar een goede kabel om de auto op te laden via het normale stroomnet. Dit in verband met een gebrek aan oplaadpalen bij mijn vakantieadres. Ik ben wel op zoek naar echt een goede...
Na het vervangen van de kapotte accu van mijn megane krijg ik ineens de melding controleer voertuig , stop start systeem controleren. Oude accu terug geplaatst maar melding blijft komen. Daarvoor nooit deze melding gehad . Hoe kan dit en hoe krijg...
Mijn auto is afgelopen week naar de dealer geweest voor onderhoud en APK. Hierbij heb ik vorig jaar problemen gehad dat mijn knipperlicht af en toe gewoon stopt en de auto een herstart nodig had. Hier is door de garage naar gekeken...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum