Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Mijn Grand Scenic 3 uit 2011 heeft een vervelend airbag probleempje. Regelmatig verschijnt er tijdens het rijden de melding Controleer Airbag op het scherm. Soms is het heel even, de andere te keer de gehele rit. Soms blijft het continue aanwezig en...
ik heb sinds kort de trotse bezitter van een Twingo uit 2001. Daarin zit een centrale deurvergrendeling in de vorm een sleutel met afstandsbediening en een knop bij de binnenspiegel. Nu reageert helemaal niets van dit hele...
Ik heb tijdelijk een Clio mk1 uit '96 in bezit die niet door de APK uitlaatgasmeting heen komt. Ik vermoed dat een sensor niet meewerkt, maar om te voorkomen dat ik elk stukje electra in het motorruim ga vervangen dacht ik de boel eerst uit...
Hallo,
Ben nu voor het eerst op de site om mijn probleem proberen voor te leggen.
Enkele weken geleden wou mijn auto niet meer starten in Belgie.
Anwb is er bij geweest en versleept naar een garage.
Uiteindelijk konden ze daar het probleem niet...
Ik was even benieuwd of er een manier is om de stroom aan te zetten
bij een Captur (met keyless entry en een start / stop knop om de motor te starten )
zonder dat je dus de motor hoeft te starten , dus je stil staat ;
vroeger kon je dan de sleutel...
Wil graag led verlichting in de auto in plaats van xenon verlichting wie heeft hier ervaring mee.
Wil graag weten of de lichtopbrengst beduidend beter is als xenon, en kan ik het zonder problemen installeren i.v.b canbus systeem en mag het ook zo in...
Daarstraks een caravan zijn stekker gaan aansluiten. Maar de auto geeft geen stroom op zijn pinnetje van de 7-delige stekkerdoos.
Een extra schakelaartje in de stekkerdoos heb ik ook niet zien zitten.
Caravan moet naar de keuring hier in België. En...
Ik heb een vraag. Vrijdag krijg ik mijn aangekochte auto, een Renault Grand Scenic Bose 1.6dci met panoramadak, keyless-entry en allerlei ander snufjes bouwjaar 2013. Is het mogelijk om de ramen op afstand te openen en te sluiten...
Wij zijn onlangs bezitters van een renault kangoo maar daar doet het schuifdak niet goed van.
met open doen lijkt het wel of het dak zelf wordt geblokkerd na een paar cm maar de motor hoor je wel maar dan alsof
de kabels langs het tandwiel slippen....
Bij hogere temperaturen en de auto langdurig in de zon, dan wordt het uiteraard heet in de auto.
Regelmatig komt het voor dat hij niet wil starten. ‘Druk op rem en start” staat aan (automaat), maar geen reactie.
Pas als de auto wat afgekoeld is dan...
Iemand enig idee wat dit betekend? Bepaalde functies werken niet in de clone clip. Overigens best tevreden over wat er wel werkt. Maar toch wil ik het weten. Dus als iemand het weet,.....
Ik wil graag een andere autoradio in m’n Renault 1 2002
Waar moet ik opletten bij de aanschaf?
En werken de stuurbediening en de display in het dashboard dan nog wel ?
Zat er blijkbaar naast toen de auto kort na aankoop stopte met de conclusie dat de accu defect was. Erg leeg was ie zeker wel.
Nieuwe battery er in karren was het. Ging drie weken goed tot ie weer dezelfde kuren vertoonde. Pruttelen...
Is er iemand die mij kan vertellen of mijn voertuig een canbus systeem heeft? Aangezien ik een trekhaak wil laten monteren. En nu kan ik kiezen met of zonder canbus.. :roll:
Mijn megane 2 uit 2003 1,4 motor start heel moeilijk. Verder rijdt de auto perfect. Vorig week ging de lampje motormanagement branden. Na een paar dagen ging deze vanzelf weer uit. Na uitlezen foutcode p0335. Koud of warm maakt niet...
Kan iemand mij helpen/adviseren met het volgende probleem.
Ik heb recent een Megane III Estate GT uit 2012 gekocht met een 1.5 dCi motor. Nu blijkt dat bij het aansluiten van een aanhanger of twinnyload de verlichting van deze 'aanhangers'...
Hallo allemaal
Laatste weken veel problemen met mijn renault.
Eerst een nieuwe accu erin want die was slecht.
Daarna ging ie stotteren dus nokkenassensor laten vervangen maar dat was het niet het was het nokkenastandwiel dat vervangen moest worden...
Hallo ik heb een Renault Clio 1.6 16v fase 3 hoe krijg je in hemelsnaam het grotelicht verwisseld links voor
moet 4 juni voor de apk en wil wel hebben dat hij het doet. Maar ik kan er helemaal niet bij,
Iemand een idee
Wanneer ik bij mijn Captur van nov 2015 mijn Samsung GS8 via de USB-kabel wil aansluiten i.v.m. de app Android Auto dan verschijnt de melding USB niet herkend . Dat gebeurd ook bij mijn Samsung J5. Ik heb verschillende kabels geïnstalleerd maar...
Heb in mijn trafic 2.5 145 uit 2008 mistlampen voor ingebouwd, bedrading was al aanwezig evenals de zekering. Stuurkolom schakelaar ook vervangen.
Echter de lampen gaan niet aan. Wat heb ik fout gedaan of wat ben ik vergeten?
Ik heb een twingo M1 AB uit 1999
Mijn cv aansturing via de sleutel werkt verre van goed.
De aansturing via het knopje bij de binnenverlichting werkt perfect.
Ik wil graag een SPY setje inbouwen die aangesloten word op het...
Ik heb net een Renault Clio uit 2014.
net bij de dealer gekocht.
Nu viel mij iets op. bij de koplampen boven het knipperlicht zit een klein blauw lampje.
Weet iemand waar dit voor dient? ik kreeg dit met geen mogelijkheid aan namelijk?
Ik dacht dat ik over dit onderwerp volop informatie kon vinden maar dat valt tegen. Dus ik maak toch maar een onderwerp aan. Ik moet mijn contactslot vervangen, heb daar ook wel beschrijvingen van, maar één ding wordt wel steeds genoemd maar niet...
Hallo,
Ik stel deze vraag op het forum vóór ik besluit om mijn Scenic 1 uit 2002 naar de sloper te brengen. Net APK, nieuwe banden. Gisteren een geluidje dat klonk als ventilator die niet lekker loopt. Meende ook iets te ruiken toen ik van de auto...
Goedemorgen heren.
Ik heb een vraagje. Ik heb een renault megane2 van 2006, hatchback 4 deurs.
Ik heb laatst een lpg installatie laten inbouwen.
het werkt allemaal goed op 1 puntje na.
De brandstofmeter die blijft dalen ongeacht ik op lpg rijdt....
Bestaat er voor een Scenic Privilege luxe 2005 een systeem voor parkeerverlichting?
Ik bedoel richtingaanwijzer naar links en de verlichting aan; deur op slot en het stadslicht links gaat branden net als links achter.
Idem dito bij richtingaanwijzer...
Hallo,
Ik heb een Renault Laguna Grand tour II (2006) Tech line diesel met een probleem waar we (garage & ik) niet uitkomen.
Mogelijk is dit geen specifiek Laguna (of zelfs Renault) probleem.
Als de motor warm is, en de airco staat aan (staat...
Ik ben peter uit delft. Ik heb een megane 2 bouwjaar 2003. Omdat de ijzerdraad van de raammechanisme rechts achter kapot was heb ik geheel een andere mechanisme inclusief motor gemonteerd. Als je rechtsachter zit en daar de knop...
model: Mégan Grandtour Bose Edition Energy dCi 110 20
Hoi,
sedert vandaag hapert mijn toerenteller in 4de, 5de en 6de versnelling. Hij geeft nog een max van 2200-2500 toeren aan, terwijl ik mijn snelheid wel kan blijven verhogen. Als ik mijn...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum