Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Sinds kort gaat de binnenverlichting niet meer uit na het openen van de deuren. (Waar dit normaal bij starten of 15sec gebeurd) Enkel met het vergrendelen met de RF sleutel gaan de lampjes vanzelf uit. Heeft...
De kachel/interieur ventilator werkt niet meer. Eerder deed alleen stand 3 het niet. Zekering is goed.
Het gaat om een Scenic, bj jan. 2005, ventilator wordt bedient door middel van een draaiknop.
Ik heb probleem..
Ik ben in bezit van een renault clio uit het bouwjaar 2003 met een renaut list radio
Deze radio geeft sinds deze week elke keer een error wanneer ik een cd erin stop
De cd begint eventjes te draaien en daarna komt...
Het licht van de laser is sterk genoeg om permanent het netvlies te beschadigen, het is dus raadzaam een speciale bril te dragen, een zonnebril is niet geschikt.
Gelukkig is de laserstraal van een CD speler dun als een...
Hoi allen
Ik heb een 2de handse scenic gekocht (RENAULT SCÉNIC I (JA0/1_) 1.4 16V (95Pk)).
Maar heeft 2 probleempjes
1. Ventilator draait maar blaast niet
2. De centrale deurvergrendeling (zonder afstandsbediening) werkt niet
Wie oh wie kan mij...
Er zit een barst in mijn mistachterlicht in de onderbumper, ik wil het armatuur van de lamp zelf vervangen,
Weet iemand of ik hiervoor de onderbumper eerst moet demonteren en of dit een lastige klus is?
Onze twingo diesel is niet voorzien van een toerenteller.
Ik ben met een interieurtuning bezig en er komt een digitaal infodisplay in oa voor turbodruk, temperatuur enz.
Ik weet nog niet of ik een origine toerenteller ga gebruiken of het...
Kan ik een originele renault radio van 2013 met bluetooth plaatsen in een twingo van 2011?
Ook de stuurbediening wil ik dan vervangen.
Vraag is of de stekkers overeenkomen.
Iemand ervaring hiermee?
Wil liever geen lelijke carkit inbouwen...
Ik heb een twingo uit 2008 waar ik al snel problemen heb gekregen met de automaat. Ik heb 2 lampjes branden (moersleutel, elektronisch fout).
Bij de renault dealer is mij verteld dat de fout 'circuit opname element stand versnellingshendel'...
Laatste bericht door Verwijderde gebruiker 30580 «
Reacties: 2
door Verwijderde gebruiker 30580 »
Beste mensen,
Ik heb bij de dealer een nieuw lampje/fitting gehaald omdat het lampje van de verwarmingsregeling defect. Nu heb ik de kap verwijderd van het paneel, maar ik kan het lampje zelf niet vervangen. Er zit een stukje wit plastic voor dat...
Zoals de titel zegt : is het mogelijk om een cruise control in te bouwen in onze Clio 1.4 benzine 75 pk van bj 2000 ?
Hoeft niet meteen met een bedieningsknop / hendel aan het stuur te zijn , een standaardsetje after market dat nog betaalbaar is...
Ik hoop dat iemand hier de oplossing of iig de gouden tip in de goede richting kan geven.
Ik heb een kangoo diesel uit eind 2013 gekocht. Ik heb led lampjes in de binnenverlichting gezet. Resultaat was dat ie het niet deed en zekering eruit lag....
Sinds kort heb ik een Kadjar Intens met Traffic Sign Recognition. Kon ik in mijn Kadjar Zen op de kaart van het navigatiesysteem zien hoe hard ik ergens mocht rijden, nu worden de snelheden van de borden gelezen en na korte tijd verdwijnt die...
Vanaf mijn nieuwe telefoon( samsung S9+) kan ik geen muziek streamen van bijv Spotify. Telefoon is wel verbonden via BT en ik kan gewoon handsfree bellen en door het telefoonboek bladeren etc. Ik heb gelezen dat de BT software wel aan verandering...
Wat mij niet lukt is om een nederlandse stem te installeren in het navigatiesysteem. Frans, Duits en Engels, meer niet. Ik gebruik de Benelux en/of de Europakaart. Tal is Nederlands geselecteerd echter geen ned. stem te kiezen.
Ik heb een probleem met de raambediening in mijn Renault Scenic uit 2008. De achterramen kunnen alleen geopend worden op beide achterportieren, maar niet meer gesloten worden. Sluiten met de knop op de achterportieren laat het raam...
volgens de dealer moet ik een 8200 633 639 radio hebben voor mijn Trafic, maar ik heb een 8200 633 634 liggen. bijde radio's hebben een 12 polige stekker aansluiting voor de bediening, maar mijn auto heeft een 24 polige aansluiting, maar wel met 12...
Heb onlangs van mijn werk deze Clio als lease gekregen. Meteen nadat ik hem had gekregen Renault Toolbox gedownload en MediaNAV geupdate naar 4.0.6. Handsfree bellen is heel belangrijk voor mij aangezien ik veel bel in de auto. Gewoon...
De ruitenwissers vóór doen het alleen nog maar op de hoogste stand en als je de handel weer terugzet dan stoppen ze direct, dus gaan niet naar het beginpunt aan de onderkant van het raam.
Er heeft, een paar maanden geleden, veel water gestaan in de...
Helaas is het Twingoforum opgedoekt, en heb ik me - waarschijnlijk net als anderen - bij dit Renaultforum gevoegd. Ik hoop dat dit forum me net zo bevalt.
Net als andere Twingo's rond dit bouwjaar hebben ook mijn sleutels het begeven. Ik heb...
Ik ben in het trotse bezit van een Renault Megane Scenic uit 2002.
Waar ik mij echter aan irriteer is dat ik vanaf de bestuurderszijde het raam aan de passagierszijde niet kan bedienen (de bediening vanuit de...
Hoi, ik weet niet exact wat het gevolg is als ik de deuren van de auto een tijd geopend laat zijn.
Blijven de lampjes dan branden en heeft dit invloed op de accuspanning ?
Mijn Grand Scenic uit 2011 geeft reglamatig aan lage accuspanning maar....
-...
De ventilator van mijn RENAULT MEGANE SCENIC; 1.6 16V (2002) blijft constant op volle kracht blazen. In het display van de climate control loopt het aantal streepjes wel terug, maar de ventilator gaat niet mee.
Zelfs als ik op de...
Ik heb een megane 3 coupe uit 2009 en wil er mijn actieve subwoofer in doen. De voeding van de accu naar de sub is al gelegd :dance: alleen heb ik geen RCA aansluiting in de auto. Ook weet ik niet welke kabel de remote is van mijn radio....
Heeft iemand enig idee waar ik moet zoeken. Plots is de digitale km teller uit en maakt een zacht gezoem?
Betreft een twingo uit 2000.
Er is geen zekering stuk
Hallo wij hebben onlangs een renault modus 1.4 16v uit 2006 aangeschaft nu blijkt dat ik het raam aan de bestuurders kant in gedeelte omlaag en omhoog maar kan doen? Verder blijkt bij cruise control als je op plus drukt geeft hij regelaar defect aan...
Ik rijd nu enkele jaren met mijn Megane 3 zonder inbouw GPS. Sinds kort heeft mijn losse GPS toestel de geest gegeven en nu begint ook mijn Parrot uit te vallen.
Ik vind op internet GPS units op android om achteraf in te bouwen....
Hallo ik reed vandaag op de snelweg na huis en sprong ineens Dit lampje aan. En zag thuis dat dit storing melding is. En kan met het remsysteem te maken hebbe maar waar zit precies het rem systeem bakje?,
Een maand geleden ongeveer kwam de alom bekende storing controleer inspuitsysteem omhoog. De boel uitgelezen met een simpele OBD scanner en gaf injector 1 defect aan. Alle injectoren uitgebouwd en...
Sinds een paar dagen heb ik een voor mij onverklaarbaar probleem met de climatronic van mijn Grand Scenic II (2006).
De interieur ventilator gaat met regelmatige invallen vanzelf uit en aan.
Dag beste Forumleden, ik heb een Renault Scenic automaat bjr. 2000 waar het temperatuurlampje niet uitgaat.
Auto is afgelezen en computer toont dat alles mechanisch perfect is en dat het lampje uit zou moeten zijn.
Mijn vakgarage in Haastrecht...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum