Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ik ben in bezit van een Twingo II van bj 2010 met een originele radio cd speler en stuurbediening.
Nu heb ik het volgende probleem: als ik de radio aanzet hoor je geen geluid.
Als je op elke knopje druk hoor je piep alle lampjes van de radio...
Weet iemand hoe ik op de beste manier extra led verlichting kan aansluiten op de bestaande verlichting van de laadruimte van een Renault trafic uit 2018.
De kleuren die er zitten zijn rood, bruin en zwart....
Aan de led lampen zit zwart en rood.......
Ik probeer via het draadje dat ik in het plafond bij de interieur spiegel gevonden heb een dashcam aan te sluiten. Een nogal moeizaam gepiel, maar ik dacht gelukt, na eerst een zekering te hebben opgeblazen. Alleen blijkt nu dat het microfoontje van...
Ik heb een 6 cd wisselaar in mijn Megane en de radio ligt in de kofferbak.
en laatst kwam ik kwam laatst aux tegen in het schermpje van de radio en toen ben ik gaan...
Ik heb een Grand scenic 2008 phase II. De ventilatie doet het de ene keer wel en de andere keer niet. Het lijkt er een beetje op dat de ventilatie moeilijk doet, zodra het gaat regenen. Dat is juist het moment dat je dat het meeste nodig hebt. Heeft...
Ik heb een Scenic uit 2004 (geen id of het Phase 1 of 2 is) maar in ieder geval sinds de zomer merkte ik dat uit de ventilatie kanalen eigenlijk vrij weinig lucht kwam. De ventilator doet het zelf prima en...
Ik heb een Reanault Trafic (2015) van mijn werkgever in gebruik.
Ik heb al meerdere systeemupdates uitgevoerd alsook de éénmalige gratis kaartupdate, steeds zonder problemen.
Daar ik af en toe ook bluetooth problemen ondervind (soms geen connectie...
Ik heb een Twingo van 2014. In de portieren zitten luidsprekers en ook achterin zitten luidsprekers. Als ik de auto start, begint de radio ook meteen. Ik hoor dan ongeveer een halve seconde geluid uit de voorste luidsprekers en dan stoppen deze. De...
Hoi ik wil een omleg kabeltje leggen voor de gaspedaalpositie sensor voor een kangoo 2 2003 heeft iemand hier er een aansluitschema van heb steeds de storing p0102 circuit a
De lampjes in mijn kachel paneel zijn kapot. Toen ik deze wilde vervangen ging het dashboard heel zwak branden en in het kachelpaneel branden ze niet. Als ik de lampjes er allemaal uithaal blijft het dashboard wel normaal branden. Dus ik heb...
De claxon van onze Scenic klinkt als een verkouden eend. Het klinkt dus helemaal nergens naar. Kan iemand mij de plaats van de claxon vertellen en hoe ik deze het makkelijkste kan bereiken zodat ik hem kan vervangen?
heb problemen met mijn kachelventilator / weerstand, zoals blijkbaar velen met mij. Ik ben al weken aan het zoeken naar een video of desnoods een serie fotos die mij laten zijn waar de weestand zit en hoe ik erbij kom. Ben nu op goed geluk...
Hoi, blijkbaar vond de vorige eigenaar dit prettig maar krijg er zelf een hart verzakking van.
Het geluid van de radio gaat bij sommig nieuws/verkeersinfo plots omhoog.
Het is iedere keer weer schrikken als het geluid plots heel hard gaat en na...
Ik heb sinds dit voorjaar een 2015er Mégane Estate Limited met de welbekende 1.5dCi-motor en EDC-versnellingsbak.
Sinds 2 dagen vliegt er heel kort, vergezeld door een bliepje, een rode foutmelding door het display naast de...
Hallo allemaal. Ik heb mij zojuist aangemeld op dit forum aangezien we sinds afgelopen week in het bezit zijn van een Renault Grand Scenic uit 2010. We zijn helemaal blij echter zijn er een paar dingetjes. We hebben de auto een eind bij ons uit de...
Hallo allemaal.
Heb een renault twingo bj 2009 en nu is de zekering van de sigaretten aansteker kapot en nu wil ik hem dus vervangen maar ik heb geen sticker oid waar ik kan zien waar welke zekering zit en op welke plek in het zekeringskastje en...
Sinds deze week veranderd de binnentemperatuur op het display niet meer. Zodra ik aan de temperatuur knop draai wordt het kouder of warmer maar blijft de 21graden in het display...
Hallo Renault liefhebbers. Ik ben Ton en heb mij zojuist aangemeld op dit forum.
Ik ben opzoek naar een sensor voor de automatische versnellingsbak voor mijn Twingo uit 2000.
Hij rijdt nog wel maar alleen in de noodloop. Waarschuwingslampje geeft na...
Onze Renault Grand Scenic uit 2010 is helaas niet uitgevoerd met parkeersensoren. Nu wil ik zelf een set gaan installeren aan de achterzijde van de auto. Opzich geen probleem maar kan iemand mij wat foto’s sturen voor de precieze plaats van de...
Ik bezit momenteel het nieuwe type Kangoo (bestel) uit 2013, een van de weinige met geen elektrische ramen. Ik wilde nu graag de elektrische raam mechanismen van een sloop auto inbouwen alleen heb ik geen verstand van het elektrisch...
Sinds een paar maand bezitten wij een Renault Captur Dynamique 1.2 automaat van bouwjaar 2014.
Toen we de auto (particulier) kochten was het mooi weer en hadden we er geen erg in dat de kachel geen warme lucht naar het voetengedeelte blaast.
Blijkt...
Ik zit met een probleem.
Ik heb een renault grand scenic remlicht uit 2006.
En sinds een maand of twee keer heb ik proberen met mijn remlichten die blijven branden.
Al twee keer mijn remlichtschakelaar vervangen de eerste keer met...
Ik ben nieuw op dit forum en bezit zelf geen Renault.
Ik heb een zwager die momenteel door ziekte lange tijd uitgeschakeld is en beheer zijn administratieve zaken e.d.
Ook heb ik zijn auto bij mij thuis staan en de APK verloopt in...
Ik heb sinds kort een scenic 1,2 TCe Paris geïmporteerd uit Duitsland.
Ik rijd al jaren scenic vanaf het eerste type maar heb nu voor het eerst het volgende probleem.
Als ik CD luister en schakel de auto uit en ga de volgende keer weer op...
Ik ben nieuw op dit forum en heb een paar vragen over mijn renault trafic.
Ik vroeg mij af of de coming home tijd ook aan te passen is op mijn renault trafic uit 2017.
Als ik de trafic ontgrendel zou ik graag willen dat de koplampen ook aan...
Op een koude motor start de auto slecht, soms pas na 20 tot 30 x starten.
Als hij dan start is het dan wel direct met 1 tik.
Motor loopt verder stabiel , maakt wel een iets ' rauw '...
Ik zal mij even voorstellen.
Ik ben Alex, 20 jaar en rij in een Renault Megane 1.5 DCI uit 2013. Hele fijne auto om in te rijden en eigenlijk nog geen dingen mee gehad, behalve 1x de melding van ‘controleer injectie.’ Bleek dat dit de...
Ik rij met een Dacia dokker benzine. Sinds zaterdag heb ik blijkbaar een probleem met indicator benzineniveau. In plaats van na het voltanken alles terug bovenaan stond als vol doet hij dit nu niet. Blokjes worden niet aangevuld tot boven....
wij hebben zaterdag een captur gekocht
nu hebben we vandaag geinformeerd bij de dealer wat het kost om led dimlicht in te laten bouwen
zei vragen hier 270 euro voor inc arbeid
Hallo mensen ik heb een vraag heb 1 Renault scenic en heb al meerdere keren met pech gestaan dat de auto niet wou starten smorgens.. en al regelmatig DE ANWB erbij gehad tot dat de laast keer ik hen is vroeg of hij verder wou kijken wat het nou was...
Betreft Renault Megane 1.6 uit 2005 (2e versie)
Vandaag tijdens bandenspanning opbergen is een tms ventiel afgebroken op het schroefdraad . Ik heb er nu per nood even een normaal ventiel ingezet. Dit gaat goed gelukkig. Ik wil m'n tms...
kei trots!
nieuwe auto gekocht (tweedehands dat wel) keurige km stand etc etc etc.
Tot dat je er een paar dagen mee rijd en je dochter zegt: mama zet je een cd op met kindertjes?
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum