Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Sinds enige tijd valt de cruise control spontaan uit. Soms wil de CC ook niet ingeschakeld worden. Nu ben ik erachter dat het waarschijnlijk in de koppelingsschakelaar zit. Een paar keer tikken op het pedaal en de CC wil wel inschakelen. Is dit een...
Van mn rechter voorportier doet soms het rode lampje (zichtbaarheid in de avond dat de portier open staat het niet, en de bordcomputer heeft niet door dat de deur open staat. Op zich geen ramp, maar nu gaat de auto ook op slot terwijl er nog 1 deur...
Ik heb een espace uit 2004 en ik heb een probleem met de ruitbediening.
Op de sloop heb ik andere schakelaars gehaald voor de ruitbediening aan de bestuurderskant.
bij de vorige was de verlichting defect.
Alleen nu kan ik alleen de ruit van de...
Beste lezers,
Heb een probleempje met de elektrische ramen. Doe ik via de bediening in het bestuurdersportier het linker achterraam gedeeltelijk open dan werkt het normaal. Wil ik het raam sluiten vanuit het bestuurdersportier dan gaat het raam...
Ik heb een espace uit 2004 en ik heb een probleem met de ruitbediening.
Op de sloop heb ik andere schakelaars gehaald voor de ruitbediening aan de bestuurderskant.
bij de vorige was de verlichting defect.
Alleen nu kan ik alleen de ruit van de...
hallo is het moeilijk om de vergrendeling van de gordel naast de stoel uit elkaar te halen zodat ik kan kijken
of er twee pinnetjes niet goed zitten omdat op het daschboard het lampje...
Wij hebben sinds een paar maanden een renault IV expression.
Nu is het zo dat het panorama dak niet meer juist reageert op de draaiknop.
Uiteindelijk krijg ik het glazen dak wel dicht, maar de blinden dieeronder zitten, willen niet meer...
Hallo, mijn naam is Patrick en sinds 3 sept 2010 eigenaar van een espace 2.0T uit 2003. Kan iemand mij vertellen hoe ik de schakelaar kan vervangen in het linker portier, binnenverlichting gaat namelijk niet aan als ik portier open.verklikker van de...
Van het ene op het andere moment wilde onze auto niet meer starten, na veel zoeken bleek dat er van de cardreader een plasticje was afgebroken. Dit gerepareerd en inderdaad de auto starte weer....
Model/uitvoering : Grand Espace 2.0T
Bouwjaar : 2008
Ik heb via Ebay een kabeltje gekocht waarmee het mogelijk moet worden de aux op mijn audio/navigatiesysteem te activeren. Naar ik begrepen heb moet ik de kabel aansluiten aan de achterkant van...
Wij hebben een probleem met de ruitewisser interval.
Als we de schakelaar op 1 zetten gaan alle ruitewissers 1 keer, daarna hoor ik elke keer een klik voorin, het relais werkt schijnbaar wel, de achter ruitewisser gaat dan wel, maar...
Ben benieuwd naar gelijke ervaringen, ik heb nu tot 2x toe iets gehad aan de auto waar mijn inziens de boordcomputer had moeten piepen, namelijk een lekke band en kapotte lamp. Beide keren heeft het systeem niets...
Al enige tijd doet de elektrische bediening van mijn bijrijdersstoel het niet meer. Het gaat om een Espace, 3.5 V6 uit 2004.
De stoel staat nu vast in een redelijk neutrale stand, maar er is geen beweging meer in te krijgen. Geen van de knopen geeft...
hallo bij deze een vraagje mijn bijrijdersstoel espace 4PH2 DOET het niet meer nu mijn vraag is weet iemand of die gezekerd is of niet heb me suf gezocht waar de zekering zich zou bevinden graag hulp
Ik heb met mijn Espace 3.0 DCI V6 uit 2004 wat problemen waar ik niet meer uit komen, om raad te vragen besloot ik maar even hier op het forum te kijken :)
Sedert 2 jaar ben ik de trotse eigenaar van deze geweldige auto waar ik...
hallo llemaal,
Mijn naam is johan ben sinds enkele maanden in het bezit van een espace 2.0 t privilege uit 2003.
Deze week konden de deuren van de auto opeens niet meer open behalve de rechts voor en de achterklep.
Alles is van binnenuit met de...
Sinds enkele dagen gaan de stadslichten (voor, achter en nummerplaat) willekeurig spontaan aan en uit als ik de auto afgesloten heb. Wanneer ik in de auto ga zitten hoor ik met het aan en uitgaan een relais klikken. De stand van de...
Iemand enig idee wat erin kan? En hoe? Hoe zit het met versterkers enzo? Ik heb hier zeer weinig verstand van ;) Goeie speakers zitten er al in dus dat is geregeld.
na lange rit voertuig werkend neergezet met op slot doen lampen knipperlicht knipperde niet maar voertuig wel op slot.
met auto starten geen probleem...
Op mijn expression van 11/03 zit achteraan een alpine 6cdwisselaar en een autoradio met bediening aan het stuur, die ik zeer apprecieer. Ik zou graag ook naar mp3's luisteren. Kan ik iets aanvangen met de nog lege aansluiting op de radio die je op...
Is de stand 'automatische verlichting' aan te bevelen icm bi-xenon verlichting?
Hoor verschillende verhalen. Het aan en uit gaan zou niet goed zijn voor de lampen.
Aan de andere kant gaan de lampen alleen bij schemering aan.
Ik heb een Espace die een veel te lage temeperatuur aangeeft (buitentemperatuur) bijv. vandaag was het een graad of 5 en de auto gaf -4 aan. Al is het +15 hij blijft aangeven dat het vriest. De airco wil ook niet echt en het lijkt in...
Renault Espace 2004, 3,5 V6 :
Bouwjaar :
Brandstof :
Voor een vriending heb ik haar Renault V6 (die al half jaar stil staat), weer aan de praat proberen te krijgen. Accu was leeg, laden wou niet (8 volt), dus nieuwe geplaatst. Nu sluit en...
graag had ik geweten of de sigarettenaansteker op het middenconsole net als de aan/uit knop en het schakelaartje van de cruise control moet branden als ik de verlichting aan zet en het...
Ben nieuw hier, ik heb gisteren een Espace 4 gekocht (jaja, ondanks alle :cry2: griezelverhalen). Hij was al kapot, drijfstang door motorblok uit, dus daar hoeven we niet meer...
Model/uitvoering : Grand Scenic 1.5 dCi
Bouwjaar : 2006
Brandstof : Diesel
De bediening van mijn cruisecontrol op het stuur werkt niet niet goed. Snelheid ophogen gaat wel goed, maar omlaag werkt meestal niet en heeft soms tot gevolg dat de...
Heb net een rode kaart gekregen op de controle omdat mijn koplampsproeiers niet werken.
Thuis gekomen,bumer er af,en id,de sproeier zat volledig vast.
De sproeiers zelf(bumper) op de tuinslang aangesloten,en deze werkten perfect.
Vandaag nieuwe...
Model/uitvoering : grand espace 3.5V6
Bouwjaar :2005
Brandstof :LPG/Benzine
Het rechter achterraam gaat met stukjes (ong. 5-10cm) open en dicht. Om de raam verder open / dicht te krijgen moet ik de schakelaar opnieuw omlaag duwen / omhoog...
Sinds afgelopen weekend eigenaar geworden van een prachtige Grand Espace 2.0 16V Turbo 170 Initiale uit 2008 .
Jammer genoeg waren er geen handleidingen bij de auto. Dit leek me geen probleem maar nu na twee dagen google nog niets gevonden....
Grand Espace:
2010:
Diesel:
Ik zit echt met mijn handen in het haar. Rij nu mijn 2e Espace (nu n'n grote :) ) Nu bezit ik een Espace met CD (of DVD?) navigatie. De radio zit in de bovenste klep middenin. Voor de navigatie heb ik Benelux, mocht...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum