Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik ben hier nieuw en heb momenteel 2 Espacen in mijn bezit. De eerste is een Espace 3 1.9dti van 2001 met +/-350.000 km op de teller en heb buiten normale slijtage, geen problemen met deze wagen gehad. Ik blijf hiermee dan ook rijden tot hij...
Het elektronisch bedienbaar raam aan bijrijderskant reageert niet op de bediening, zowel de bediening aan de bestuurderskant als aan de bijrijderskant zelf.
Wat ik al gedaan heb:
- werkende bediening knoppen van andere deuren gewisseld, geen...
Van mijn espace IV (2005) gaan willekeurig eerst het laadstroom lampje branden tijdens het rijden en vervolgens ook andere controle lampjes (lampjes links van de laadstroom en service) soms zelfs gepaard met uitval van de ruitenwissers,...
Ik heb van mijn Espace 1.9dCi uit 2004 de motor gewisseld na een vastloper.
Alles zit weer keurig op zijn laats en de startmotor gaat ook prima rond. Alleen nu slaat de motor (nog)niet aan. Heb er inmiddels een accu op leeg gestart.
Ik had een defecte kaartlezer en heb hiervoor de middenconsole van mijn Espace van 2008 losgehaald. De kaartlezer is gerepareerd, maar nu kwam ik onder de console nog een tweetal stekkers tegen die daar blijkbaar als voorbereiding voor iets...
Vanmiddag, totaal onverwacht, ging de rode lamp op het dashboard continu branden(normaal gesproken teken dat de card niet herkend wordt). Tevens gingen SERVICE, storing airbag, parkeerrem, ESP/ASR en ABS gelijktijdig branden. Auto gestopt aan de...
De aanjager van de ventilatie van mijn espace 2.2 dCi uit 2002 werkt niet meer op geen enkele stand, lichtjes in paneel lichten wel op.
De zekeringen in de zekeringenkast binnen in de auto zijn in orde.
Nu heb ik op verschillende forums gelezen dat...
op het display, komt wel de zender op, maar hoor geen muziek,als ik gps test krijg ik wel de teststem van de gps,
de naam van de zender komt zelf op het display
heb ik ergens verkeert op gedrukt ?
Model/uitvoering :Espace IV phase2
Bouwjaar :2006
Brandstof :Benzine
Het 3e remlicht doet het niet meer, terwijl de 2 remlichten wel gewoon branden. Ik heb gekeken naar de zekeringen, maar 3e remlicht wordt niet apart vernoemd. Iemand enig...
Hallo,
Ik heb een half jaar geleden een tweedehands Espace gekocht van het jaar 2004 en sindsdien werkte al de elektrische passagiersraam niet, die gaat niet naar...
Hallo
Ik heb een espace IV van 2003 waarvan de aanjager kuren heeft
Als ik de controle unit op uit zet dan gaat de aanjager draaien
en wanneer ik op de unit de aanjager in een hoger toerental wil laten draaien dan gaat hij uit!! Omgekeerde wereld...
Na paar dagen stilstand is de nieuwe accu te zwak om te starten. Ik heb alle binnenverlichting gecontroleerd en de ingebouwde handfree set van nokia los gekoppeld, maar het probleem blijft. Verder is de auto helemaal standaard en zijn er geen...
Bij mijn Espace (2004) werken de achter schakelaars van de ventilatoren niet. Al meerdere malen gereset; wel geven beide schakelaars verlichting en een aantal streepjes weer. Echter met + en - gaat de snelheid van de ventilator niet harder/zachter....
Afgelopen vrijdag mijn 1e Espace opgehaald. Helemaal geweldig. Rijdt super...
Alleen ik krijg geen geluid over de voorspeakers. Zitten wel in de deur. Ook met het boekje van de radio kom ik er niet uit.
Ik krijg niet alle instelling in het scherm te...
Al een paar maanden gaf de boordcomputer in mijn espace uit 2007 aan dat de parkeerhulp gecontroleerd moest worden. Af en toe kwam er dan een waarschuwingspiep, maar het systeem functioneerde nog wel. Inmiddels hoor ik een veel langere piep en...
ik ben geheel nieuw op het forum en heb het probleem dat de bevestiging van mijn electrische linker spiegel stuk is.
De spiegel is compleet nog in orde en kan nog electrisch geregeld worden.
Het is enkel de aluminium montageplaat die stuk...
Ik zou graag een DAB tuner in mijn Espace IV (Grand Espace Initiale 3.0 dci automaat uit 2007) laten inbouwen, het liefst gekoppeld aan de Carminat installatie (navigatie met dvd speler), dus te gebruiken via bestaande stuurbediening....
hallo bij het vervangen van mijn batterij vraagt mijn radio achter een code
ben in de papieren beginnen kijken en vind nergens een code
is er iemand die mij kan helpen met de code
num radio 8200622638tw133
Hallo forumleden,
De garage kwam er laatst achter dat er een stangetje mist welke het aan het motortje van de automatische hoogteverstelling vast zit (zie foto). Het stangetje is helaas niet los verkrijgbaar maar alleen met de hele motor.
Als ik nu...
Nu de APK er aan zit te komen vrees ik dat de niet werkende koplampsproeiers op mijn EspaceIV een probleem gaan opleveren teneinde goed door de keuring te komen.
Een snelle blik in Dialogys dacht ik, om te kijken wat er eventueel mis kan zijn, maar...
Renault, grand espace 2.0
Bouwjaar : 2004
Brandstof : benzine
De ruitenwissers weigeren. Maar het is niet constant, onregelmatig. Vaak helpt het als ik auto stop, uitzet, card eruit haal, even wacht en weer opnieuw card erin en starten. Helaas...
Kan iemand mij verder helpen??
Ik heb sinds kort een complete dvd speler met hoofdsteunen en afstandbediening origineel van Renault weten te bemachtigen.
Nu wil ik deze in mijn Espace IV in gaan bouwen. Heeft iemand daar ervaring mee of kan...
Sinds kort eigenaar van een grand espace IV phase 2 Paris Initiale. Geweldig! Maar dat alarm wil ik zo nu en dan uitzetten... Iemand een idee hoe? Het instructieboekje spreekt nergens over het alarm! Als je de auto verlaat gaat de boel vanzelf op...
Opwegen naar Spanje inmiddels 3 x stilgestaan met familie en caravan. Auto valt helemaal stil en geeft alle foutmeldingen die maar mogelijk zijn. Stuurbekrachtiging en rembekrachtiging werken ook niet meer, is allemaal niet fijn als je door de...
Wij hebben sinds kort een andere Espace aangeschaft. (2.0T aut. 2006)
Van Phase I naar Phase II scheelt toch wel, moeten we constateren.
Een ding valt me wel tegen en dat is de radio. De (FM) ontvangst is iets slechter dan in mijn...
Ik heb een Espace 3,5 V6 uit 2003, super auto, geen problemen gehad tot nu! Hij geeft de melding Stuurslot geblokkeerd en start niet meer. Als ik de accu los koppel en opnieuw aansluit dan leest hij de sleutel niet meer. Als ik dan weer de accu...
Ik heb wel eens gelezen dat je een bluetooth connector voor je bussysteem kan kopen waarbij er een Android app bestaat die dan de bus kan uitlezen. Ik heb een Espace IV 2.0T. Heeft iemand hier ervaring mee?
Model/uitvoering : Espace IV
Bouwjaar : 2005
Brandstof :Benzine
Bij een van de twee sleutelkaartjes is de batterij binnen 2 dagen weer leeg. Als ik een nieuwe erin doe, werkt de deurvergrendeling goed, de kaart lijkt dan ook niet defect....
Model/uitvoering : Grand Espace IV
Bouwjaar : 2007
Brandstof : benzine / automaat
In mijn Grand Espace zit een stekker die ik niet ken. Het is een tulp-stekker met de kleuren geel, wit rood. Het doosje is op de vloer bij de middenconsole...
Na gisteren al de auto netjes gepoetst te hebben, ben ik vandaag bezig geweest met het vervangen van de stadslichten door led.
Omdat in xenon heb, vind ik het geen kijk als die helder wit zijn en de stadslichten geel.
Ik heb afgelopen winter...
Ik heb voor mijn Espace met Cabasse radio/cd/nav/telefoon systeem een Ice Link FM aansluiting voor mijn iPhone gekocht. Dit om MP3's te kunnen afspelen zonder andere fratsen.
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum