Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Gister eindelijk de stap genomen en sindsdien staat er een Grand Espace voor de deur :D
Na veel lezen en informeren is de keus gevallen op een Zwart Metallic 3.5V6 Initiale uit 2003.
Beest van een wagen, met de hoog nodige ruimte (3 op groeiende...
een vriend van mij heeft een Renault Espace IV van 2005. De radio unit zit in het koffer, achter de CD wisselaar. De radio wordt bediend met de hendel rechts van het stuur. Op het display op het dashboard komt de zendernaam te staan. De wagen...
In mijn oriëntatie voor het aansluiten van een actieve telefoonhouder ben ik op 2 plekken op standaard stekkertjes gestuit. Wie kan met zekerheid aangeven waar deze voor dienen? (Ik ga zelf het forum ook nog afstruinen, maar ivm de bar-slechte...
Bij deze een vreemde melding: zo af en toe valt m'n ruitenwisser uit. Ik heb helaas nog geen patroon kunnen ontdekken in het moment. Beide wissels blijven dan aan de zijkanten staan, en erverschijnt een melding. De oplossing is de motor even uit te...
Ik heb een Renault espace 2010 met een Carminat Bluetooth CD navigatie/radio systeem. kan iemand mij de layouts geven van de connectors (blauw, groen en geel) op de achterzijde van mijn audio?
Hallo allemaal, ik heb een nieuwe motor laten monteren omdat huidige defect was.
Nu is er een nieuwer type gemonteerd van een Laguna Bj. 2008. Garage geeft aan dat alle signalen nu...
Hoi
Nadat van mijn espace 2.0 16V (2004) de bandensensoren niet meer functioneerden is er na het vervangen van de accu wat vreemds gebeurd.De bandensensoren doen het weer.ineens werkt de gordelmelder weer (heeft het in ruim anderhalf jaar nog nooit...
Ik heb een probleem met mijn espace IV (jan 2004/2.0 16V) waarbij de spiegels verstelling van zowel links als rechts de functieschakelaars links en boven niet meer werken.Ik kan de spiegel (links) wel naar binnen en onder verstellen en rechts...
Als ik de motor start doet alles het prima. Maar zodra ik ga rijden, begint het middelste en rechter gedeelte van het instrumentenpaneel op hol te slaan. Nagenoeg alle...
wie kan mij helpen?
Heb sinds vorige week probleem met mijn espace 2.0T uit 2005.
Uit de speakers hoor in ruis op de radio, display van radio blijft zwart. Dus geen rds of frequentie aanduiding. Wel komen andere meldingen in mijn...
Ik heb een espace uit 2003 en kan mijn ramen niet sluiten tegelijkertijd met het afsluiten van de auto door middel van de Key card.
De ramen zijn wel uitgerust met de snelbediening, na deze week een raammechanisme vervangen te hebben heeft het 1x...
Ik wil een Fm-modulator (Dension) aansluiten op de bestaande voeding van het radio systeem (carminat 2, espace eind 2008), maar weet niet welke pin/draad voor wat dient? enkele foto's:
Kan iemand mij vertellen of ik het piepje kan uitschakelen, dat begint als ik mijn gordel niet draag.
Draag normaal wel een gordel natuurlijk, maar er zijn van die situaties dat ik hem even niet draag of de bijrijder hem niet draagt en dan...
Ik ben sinds 2009 trotse eigenaar van een renault espace 25th edition.
Die met ingebouwd schermen in de hoofdsteunen en een dvd systeem in het handschoenkastje.
Allemaal heel leuk, behalve dan mijn kinderen onder de 3 jaar zijn en die...
Wegens een onbekende reden werkt mijn voorruitverwarming niet meer :cry:
Ik denk dat het aan de zekeringen ligt, maar het probleem is.. ik kan de zekering nergens vinden :s
enkel de zekeringen links op het dashboard heb ik kunnen vinden...
De electrische raambediening voor het rechtervoorportier werkt niet goed. Het raam wil niet naar beneden maar wel naar boven.
Het probleem begon eerst in de rechterportier maar de bediening in de...
Ja jongens ik ga meteen los nu ik het forum heb gevonden.
Vorig jaar waren we al een keycard kwijt geraakt.
Een nieuwe bestellen kost een flinke duit. Al gauw €250,00.
Bestellen in Frankrijk, en de computer inregelen enz.
Hallo
Van mijn espace 2.0 16V 2004 gaan bij het starten van de auto de banden op het display een voor een uit zonder waarde aan te geven van de spanning op het display en na alle 4 gehad te hebben heb ik geen banden meer,geen melding oid in het...
Heb een splinternieuwe Espace. I-Phone 4 net geinstalleerd. Alles werkt prima. Nu valt alleen om de haverklap de ontvangst weg. Je ziet tegelijkertijd op het dasboeard hoe naast de RDS-letters het telefoonlogo verdwijnt en in de plaats komt naast...
Wie kan me helpen?
Ik wil mijn i-pod aansluiten om over de speakers te kunnen luisteren.
Achter in de auto zit de radio en cd wisselaar (standaardversie)
wat heb ik hiervoor nodig?
Ik heb een splinternieuwe Renault Espace die zonder problemen mijn I-Phone 3 herkende, draadloos muziek afspeelde etc..Nu heb ik een I-Phone 4 maar die herkent hij niet. Bluetooth staat nochtans op. Iemand hier ervaringen mee ?
Aangezien ik een andere Espace heb gekocht (Grand Espace 1.9 DCI 2004) ben ik even op internet aan t zoeken welk navigatiesysteem er precies in zit (is de standaard door Renault geleverde navigatie welke onder het rechter klepje van het dashboard...
Zou iemand mij kunnen vertellen waar het relais van de knipperlichten bij een Espace IV fase 2 van 2008
zich bevindt en hoe ik er aan geraak, in de veronderstelling dat er al een is?
iemand enig idee waar ze die microfoon van de carkit ( carminat informee 2 ) verstopt hebben ? :)
wanneer ze me soms niet goed verstaan heb ik de gewoonte om mij te richten naar de lampjes in het plafond ( daar zit een opening ) maar voor...
Volgens mij is het een keer langsgekomen, maar ik kan het zo snel niet terugvinden. Weet iemand of het mogelijk is om de verlichting van een Espace IV ph1 standaard aan te laten gaan (ipv de automatische stand bij donker). Dus: motor starten,...
Ik heb een trekhaak op mijn Espace 3.0 Dci 1994 gezet en daarvoor moest ik ook de radio weghalen. Even bekabeling trekken voor de trekhaak in een espace is ongeveer het halve interieur verwijderen :?
Nu heb ik de radio terug geplaatst maar heb toen...
Ik probeer al een tijdje te achterhalen waarom de verlichting in de zijkant van de kofferbak het niet doet.
Het enige dat ik weet is dat het lampje niet kapot is.
Verder meet ik een minimale constante spanning ongeacht de klep open of dicht...
Hoi, in mijn espace is een dvd en navigatie van alpine ingebouwd. Een nav scherm voorin achter de klep en twee dvd schermpjes in de hoofdsteunen ingebouwd. Nu heb ik last van het uitvallen van één dvd scherm na een bericht over lage spanning op dit...
Beste, ik bezit een Grand-Espace van 2004.
Ik wil eigenlijk een MP3-speler of een USB aansluiten, ik bezit de Cabasse radio met cd-wisselaar en GPS.
In expert-mode heb ik AUX gevonden die nu op AUTO staat.
Waar kan ik iets aansluiten of waarvoor...
Goedendag, ik ben in het bezit van een Espace IV, en het volgende is er aan de hand. Mijn bandenspanning in het dysplay is uitgevallen, ook mijn (externe) pioneer nav. werkt niet meer. En de CD wisselaar heeft kuren... :( :( Als de Espace een reset...
Kan iemand mij aangeven op welke wijze in een IPOD touch 3g kan aansluiten in mijn Espace van mei 2003. Ik lees van alles over aux-aansluitingen, ice-boxen etc. Niet echt helder voor wat nu eigenlijk kan en wat moet gebeuren.
IK wil graag mijn iPod aansluiten op mijn audio in de reanult espace (model 2010). Er zit een carminat in met cd (geen wisselaar). Kan iemand mij aangeven hoe dat moet?
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum