Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Sinds afgelopen weekend eigenaar geworden van een prachtige Grand Espace 2.0 16V Turbo 170 Initiale uit 2008 .
Jammer genoeg waren er geen handleidingen bij de auto. Dit leek me geen probleem maar nu na twee dagen google nog niets gevonden....
Grand Espace:
2010:
Diesel:
Ik zit echt met mijn handen in het haar. Rij nu mijn 2e Espace (nu n'n grote :) ) Nu bezit ik een Espace met CD (of DVD?) navigatie. De radio zit in de bovenste klep middenin. Voor de navigatie heb ik Benelux, mocht...
Vanavond wederom een feestje met mijn espace type 4 ph1 2.0T. Ik haal mijn kaart eruit. Normaal hoor je dan een mooie klik en je gaat je ding doen. Echter, ik haal mijn kaart eruit en het dashboard bleef aan. Oke, kaartlees probleem die had ik al...
sinds een tijdje had ik last van startproblemen. De accu laadde niet echt bij met als gevolg dat de auto soms niet startte. Ik heb een nieuwe accu geplaatst (oude laten doormeten en bleek kapot te zijn) en probleem leek...
Onze espace4 uit 2003 heeft enorm beslagen koplampen aan de binnekant. Niet de lamp zelf maar het glas wat eromheen zit aan de buitenkant is beslagen van binnen. Is hier een goedkope oplossing voor zonder bij de garage het...
Wij hebben een probleem met de schermpjes in de hoofdsteunen van onze Renault Grand Espace Initiale ( uit 2007)
Het probleem doet zich meestal voor, heel soms doet die het wel goed.
Een zo best mogelijke uitleg is eigenlijk dat de...
Heb een redelijk grote lekstroom in de espace (IV-I), na 4-5 dagen is de accu leeg! Bij nameten vonden we dat bij het in/uittrekken van zekering groep 5 (binnenverlichting) een relais behoorlijk begint te tikken. Lijkt erop dat dit een euvel zou...
ja daar is hij weer, de befaamde elektrische storingen van renault. :D
vandaag spontaan het lampje en display melding; airbag defect :idea:
na starten gaat alles uit en daarna licht...
Heeft iemand een goede tip waar ik het beste de continu stroom voor mijn trekhaak vandaan kan halen bij mijn Espace?
Moet dat voor bij de accu of kan dat ook op een simpelere manier? Weet niet welke draad uit de kabelboom ik nou kan duiden als...
Ik had al meer dan een jaar een probleem dat de raam aan de bestuurderskant niet altijd werkte maar als ik dan een secondje op de bediening aan de chauffeurskant drukte ging het wel en werkte het knopje ook terug aan de passagierskant.Plotseling...
we zijn al een tijdje aan het kijken naar een mpv, niet perse een 7 persoons, en liever ook niet te standaard. Kijkend naar de renaults, waar ik eerst in een grote boog omheen liep vanwege de vermeende slechte reputatie, ben ik toch door oa....
Het lukt mij niet om mijn HTC Sensation te koppelen aan de bluetooth carkit van Espace uit 2007. Ik heb vandaag een proefrit gemaakt en probeerde mijn telefoon te koppelen, maar hij ziet hem niet. Oude SE w850 van mijn vrouw zag de carkit wel.
dag heren,
vandaag heb ik een merkwaardig fenomeen met de auto gehad n.l. hij wilde niet starten !
de auto van mijn vrouw eraan gehangen , dacht äccu leeg en jawel starten en...
Ik laat mijn auto steeds goed onderhouden. Paar weken geleden 4 nieuwe banden erop. Verleden week onderhoud en remblokken voor. Nazicht keuring. Enige opmerking van de technieker is dat er klein beetje speling op het rechtervoorwiel zit Zou een...
In de Espace heb ik het (een heel woord voor een radio) Carminat navigatie en communicatiesysteem. Geloof toch dat het zo noemde, in mensentaal was dit de radio-CD met Gps CD-versie en bluetooth.
Nu denk ik dat die radio niet echt goedkoop is. Van...
Ik kan aan een setje origele xenon koplampen komen voor mijn Espace IV uit 2003. Er zitten geen starters en lampen bij.
Weet iemand of de stekkers gewoon passen van de gewone koplampen?
En zo ja kan ik dan gewoon een...
Model/uitvoering :Renault Grand Espace IV
Bouwjaar :200
Brandstof :Benzine
Beste forumleden,
Ik wil een orgineel DVD systeem van Renault inbouwen in mijn Espace. Heeft iemand hier ervaring mee of een installatiehandleiding?
Hoor graag jullie tips!...
In het onderste grote opbergvak in m'n dashboard wil ik graag 12 volt verkrijgen. Alhoewel niet exact mijn auto (2003, radio links, navi scherm rechts) bedoel ik dit onderste vak:
De radio stoort vreselijk van de auto. Heb het gevoel dat ergens de antenne los zit.
Moet de halve auto er voor uit elkaar, volgens mij zit hij niet in het scherm...??
Ik heb een aantal forums gelezen om achteruitrijcamera's of externe bronnen aan te sluiten op het scherm van de ingebouwde CNC-navigatie.
Echter....
Ik heb een Espace IV uit 2007 met een CNC (dvd-navi-bluetooth) + DVD entertainment...
vanmorgen startte de auto (2.2DCI VAN 2005)niet... na maar liefst 6u30 wachten komt de wegenhulp. Zoals verwacht accu loopt op zijn laatste benen. Wegenhulp zet me vanavond uiteindelijk verder op weg. nog net een accu kunnen scoren,...
Zomaar ineens een vraag. Op onze radio zit reeds een cd-wisselaar aangesloten. Graag zou ik een ipod-aansluiting willen maken zonder mn cd-wisselaar te ontkoppelen. Nu bedacht ik me dat het wellicht mogelijk moet zijn om een switch/schakelaar te...
Ik heb deze week een espace gekocht van 2005, zit met een probleem nl. dat het inschakelen van de voorste luidsprekers niet lukt de achter luidsprekers werken wel, heb het boekje al geraadpleegd maar vind de oorzaak niet. Heeft er iemand al te maken...
Mijn Espace geeft bij het opstarten regelmatig de melding automatische verlichting defect . Zowel mij verlichting schakelt 'gewoon' aan bij donker als ook de automatische hoogteregeling van de XENON lampen het doen (Ik kan niet terugvinden waar deze...
Ik ben sinds deze week eigenaar van een espace van 2003.
De auto rijdt perfect is heel ruim en heeft eigenlijk alles wat je van een auto verwacht.
Behalve cruise control.
Nu ik heb al de nodige opzoekingen gedaan en weet intussen dat bij deze...
Zo,na ruim 1 week eigenaar van deze Espace alweer de eerste probleem.
Vanmiddag was ik even in de auto bezig om de Nokia Car-kit uit te bouwen.nadat dit gedaan te hebben ben ik verder gegaan om een Iphone houder tussen de stoelen te plaatsen.
Omdat...
de starter van onze renault espace (1,9DCI) blijft 1 op twee keer meedraaien, indien we dan terug op de start/stop knop duwen dan stopt dit en start de auto.
Starter is vervangen alsook het relais maar dat heeft niet...
de eerste week cruizen met de nieuwe espace zit er op .. een heerlijke auto die precies aan onze wensen voldoet .
ik heb al wat persoonlijke aanpassingen gemaakt , de aux kabel getrokken en aangesloten voor het geluid . de kabels an de navigatie...
hallo
op de dakconsole waar de schakelaar voor portiervergrendeling en de alarmlichten zitten ,
zit bij mij nog een derde ronde schakelaar (tuimelschakelaar )
wie kan me vertellen waar de schakelaar voor dient
hallo effe een vraagje heb een espace initial van 2004 en heb elektrische inklapbare spiegels nu mn vraag is kun je dit automatisch doen dus als de auto op slot gaat ze inklappen en als de auto opengaat ze open klappen. is dit software matig op te...
Ik kan een Espace IV in car entertainment kit krijgen. Het is een set die is uitgebouwd uit een bestaande Espace IV fase I.
Heeft iemand een aansluitschema?
Ik begrijp niet hoe de bediening werkt, volgens mij moet er een DVD stuur...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum