Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hallo,
ik heb sinds een week een 2004 2.0 16v vialle G3 espace: bevalt erg goed, nog geen probleempjes.
echter zijn er een paar kleine dingetjes die niet helemaal werken zoals het hoort, of ik
weet niet hoe.....
de garage is nu net gesloten ivm...
ik heb een espace (nw model) met een renault-card om te starten, maar niet in de keyless-entry uitvoering.
hiermee zou ik nl. de keycard in mijn broekzak kunnen laten zitten en starten....handig.......
de CD wisselaar van mijn espace 4 uit 2003 kiest geen geen cd meer. Op de display veschijnt de tekst cd celect .Daar blijft hij in hangen.
Met het wieltje op het bedienings console kan ik geen cd selecteren. In de gebruiksaanwijzing vind ik deze...
Om een lang verhaal kort te maken, niets dan miserie met die wagen. Het begon al bij de aankoop ervan. Dealer X was de goedkoopste van de streek, dus getekend. Wat bleek, toen we na een tijdje zagen dat er een optie (VV3 alarm) er niet op zat, begon...
De nokia bluetooth GSM carkit stoort bij stuurbewegingen aan de ontvangende zijde.
Bij geen stuurbewegingen werkt alles prima.
Het lijkt er dus op dat de stuurbekrachtiging stoort op de carkit.
Koppelboxen, nuterelais enz. al...
Wij hebben sinds een maand de nieuwe Grand Espace. Nu krijgen we geregeld lichtsignalen van tegenliggers. E.e.a. heeft te maken met de instelling van de Xenon koplampen. Deze staan blijkbaar te hoog afgesteld echter de garage zegt hier niets aan te...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum